5 Haziran 2021 Cumartesi

Liar Game (Dizi)

 

    

    Bugün sevdiğim bir Kore dizisine yer vermek istedim. Mangası ve Japon versiyonu da bulunuyor ama onlara bakmadım. Kısaca konusundan bahsedeyim.

Liar Game

    Bir yarışma düzenlenir ve yarışmacılar bir testten geçirilerek seçilir. Başroldeki Nam Do Jung kendini birden yarışmada bulur ve babasının borçları yüzünden geri adım atamaz, yarışmaya devam etmeye karar verir. Yarışma rakiplerini kandırarak onları elemek üzerine kuruludur. Geriye kalan kişi büyük ödülün sahibi olacaktır. Ancak rakipler güçlü ve hırslıdır. Saf kızımıza yardım etmek için profesör Ha Woo Jin de olaya dahil olur. Adam gerçekten çok zeki ve kimseye güvenmiyor. Programın sunucusu ise Kang Do Yong' dur. Onu kötü rollerde görmeye alışkın olduğumuz için acaba burada ne yapacak diye merakla izledim. Akıl oyunları ve entrikaların döndüğü güzel ve merak uyandırıcı bir diziydi.

    Bazı kısımlar gereğinden fazla uzatılmış gelse de profesör ve sunucu arasında yaşananlar izlemeye değerdi. İkisi diziyi sırtlanmış resmen. Bu yüzden başrol kız biraz süs niyetine diziye konulmuş gibi geldi. Yan karakterler bile kızdan daha ön plandaydı o derece yani. Saflığı da pes ettirdi. Kang Do Yong' u oynayan kişiyi çok başarılı buldum. Mimikleri, hareketleriyle psikopat birini çok iyi yansıtmış. Adam rüyama bile girmişti. 😅 

    Dizide oldukça gizemli şeyler dönüyor. Yarışmanın sonucundan çok yarışma adı altında arkada dönen gizli işleri merak ediyorsunuz. Zaten profesör de bunu anlamaya çalışıyor. Dizinin sonu biraz hayal kırıklığına uğrattı beni. Çünkü her şey daha yeni başlıyor gibi bitirdiler. Devamı olsa harika olurdu. Romantik komediden sıkılıp farklı bir şeyler izlemek isteyenlere kesinlikle öneririm. :) 

8 yorum:

  1. Japon versiyonunu izlemiştim yıllar önce. akıl oyunları etkileyiciydi. Kore versiyonu olduğunu bilmiyordum. Bir ara mutlaka bakarım. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuyu beğenince Kore versiyonunu izlemeyi tercih ettim. Hem bildiğim oyuncular hem de Japon afişindeki oyuncular garip göründü gözüme, izleyesim gelmedi onu. Oyunculukları nasıl bilmiyorum ama. 😀 Bunu da seversin eminim. İki adam çok iyi oynuyor.

      Sil
  2. hımms bakayım, aldım listeye, kore dizileri izliyom bugünlerde, burdaki oyuncular da yabancı gelmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bayağı. Birkaç oyuncuyu başka dizilerden biliyordum da profesörü oynayanı ilk kez burada izledim. :)

      Sil
    2. Evet ben de bugünlerde Deep gibi kore dizileri seyrediyorum :) Buna da göz atayım hemen.. teşekkürler Duygu <3

      Sil
    3. Beğenirsin umarım. Ben izleyeli çok oldu özlemişim. :)

      Sil
  3. Yarışma öncesi herkese bir çanta para veriyorlar. Belli süre var. Süre sonuna kadar parasını kaptıran eleniyor. Mesela rakip gel ortak olalım, birbirimize yardım edelim diyip paranı çalabilir. Gerçekten yardım da edebilir, bilmiyorsun bunu. Aslında fiziksel şiddet hariç her yolu deneyebiliyorlar. Sonra farklı etaplar oluyor, mecburen gruplaşıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. :) Bayağı gizemli gerçekten. Çok ters köşe de var. Çoğunlukla meraktan hemen sonraki bölüme atlayarak izledim. :))

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...