22 Kasım 2021 Pazartesi

Savaş Çığırtkanı Karakter Görselleri

 Bazen hayal kurardım, yazdığım roman film olsa kimler oynardı diye. Arkadaşım Merve güzel bir siteden bahsedince hemen kafamdaki karakterleri oluşturdum. 😀 Sitede hazır görseller var, onlardan birini seçip ayarlardan saçını, yaşını, gözünü, ırkını, ruh halini falan değiştirip bambaşka resimler oluşturabiliyoruz. Kafanızdakilere uymuş mudur bilemiyorum ama aşağıya bazı karakterlerin temsili hallerini koyuyorum. :))

(Düzeltme: Birkaç önemli karakter eksik kalmıştı, onları da ekledim. ) 


Lider Canas


Serenay

Yazel (Serenay' ın kardeşi)

Har

Lider Canova (Canas' ın babası)

Lider Saraç

Lider Cender

Lider Alaz

Lider Zorkan 

Lider Lazinka

Janef

Verda

Ayda (Verda' nın ikizi)

Elbruz


Boratak

Yenira

Ceddil

Azaka

Mara

Garnap

Krazu

Elyama

Saro

Ezva

Salina (Canas' ın annesi)

Benay

Yusan

Lider Mazal

Lider Duve

Lider Harula


67 yorum:

  1. Çok hoşlar yaa. Bence görseller her birine çok uydu. Harula en sonda bize dehşet verici şekilde bakıyor ama olsun. 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Mervecim. :) Harula' ya bakınca gülesim geliyor ya. 😅

      Sil
    2. Göz altı da simsiyah esrar mı kullanıyor yoksa? 😌

      Sil
    3. Esrara gerek yok onun içindeki karanlık yetiyor. 😀

      Sil
  2. Yazel ve Lider Cender hariç hepsi biraz çatık kaşlı gibi..Yazel en gençleri olması lazım,Serenay'da peri görünümü var,Lider Canas'ı Kadir İnanır'ın gençliğine benzettim,Lider Zorkan biraz tecavüzcü Coşkuna benziyor gibi,Mara ve Lider Mazal eh iyi güzellerden sayılırlar..Hepsi de çizgi film karakterlerinden çıkmış Hollywood starlarına benziyor,çok iyi karakter benzetmeleri..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. :) Zorkan ve Canas en sevdiğim karakterler, Zorkan' ı ona benzetmesine üzüldüm. :)) Yazel en küçükleri evet, 12 yaşında. Lider Cender içlerinde en rahat, öfkesiz olanı, o yüzden onu özellikle gükümsettim. :) Diğer savaşçılar ise daha ciddi veya endişeliler.
      Karakterleri belki daha farklı yapardım da bunlar için bile bayağı uğraştım. Ne yapsam da bazıları tam istediğim gibi olmadı. :)

      Sil
    2. Karakterleri sima olarak ele aldım,bu kişisel tahminim..Bu karakterler yaşadığınız çevrenizden kişiler değildir umarım,sonra bir pot kırmayalım..:( Bence harika olmuş,eksiklikler insanı olgunlaştırır ve ilerde daha iyisini yapmasına imkan sağlayabilir.. :)

      Sil
    3. Çevreden kişiler değil, siteden yaptım. :) Eksiklik olarak düşünmedim, sonuçta hayal ürünü şeyler. Bu halleriyle sevdim ben. :)

      Sil
  3. O çok zor. Bunda sadece düzenleme yaptım, kendim çizmedim. :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar, Savaş Çığırtkanı'nı takip etmek istiyorum ama bölümler çok ilerlemiş. Ortasından başlasam okurken kopukluk yaşar mıyım endişesi içindeyim. Son okuduğum bölümde Harula dikkatimi çekmişti. Resmini görünce taşlar yerine hemen oturdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, yorum için teşekkür ederim. :) Bayağı ilerledim evet, kopukluk olur o yüzden. Zaten çok fazla bölüm kalmadı artık. Harula' yı benzetebildim sanırım. :)

      Sil
  5. Duygu!! Bunların hepsi o kadar iyi ki bayıldımm. En çok Serenay ve Mara efsane olmuş, yani ben onları çok sevdim. Harula da anlatımına göre cuk oturmuş. :D Bu sitenin adı ne böyle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Gamzeli Kız. Bunları yapmak keyifliydi. Site bu. :))
      https://www.artbreeder.com/

      Sil
  6. Hepsi de efsane olmuş bayıldım :)
    Bu siteye ben de bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Çok güzel bir site, bakıp bakıp duruyorum. :)

      Sil
  7. Yazar olarak senin gözünden karakterleri görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen kafamdakine uymasa da büyük ölçüde benzetmeye çalıştım. :)

      Sil
  8. Ne kadar güzel :) emeğine sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Değişik bir çalışma olmuş, teşekkürler Duygu:)

    YanıtlaSil
  10. Kitap yazsam yaşadıklarımı anlatsam diye hayal kurardım bir zamanlar. İnsan bazen başkasının gözünden kendisine bakmak istiyor.

    YanıtlaSil
  11. Hangi siteymiş bu çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim ben siteyi. Çok kullanışlı. :)
      https://www.artbreeder.com/

      Sil
  12. ooooo bak valla gerçekten çok iyi olmuş hepsi, okurken tabii hepimiz hayalimizde cankandırıyoruz, bakarken hepsini uygun buldum hayallerime hatta hayallerimden daha iyi bunlar, özellikle serenay, yazel, har, verda, bu dördünü çok sevdim, sernayın öyküsünü yazınca sen inşallah bak hem sen hem biz hala bu romanla birlikte olmuş olacağız işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim deep. Sen tüm bölümleri okuduğun için karakterleri tanıyorsun. :)
      Bazıları benim umduğumdan da iyi oldu gerçekten. Serenay, Yazel, Boratak ve Cender özellikle. Canas' ın da kendine has bir tarzı oldu. :)
      Savaş bitince özellikle Serenay' ın hayatına yer vereceğim. :)

      Sil
  13. Ne güzel bir uygulama.
    Karakterler artistik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Film artistleri gibi olsunlar diye uğraştım. :))

      Sil
  14. Ooo bayağı uzun yazmışsın İlkaycım. :))
    https://www.artbreeder.com/ Site bu, denemelisin, çok eğlenceli. :) Canas' ı aynı düşündüğümüze sevindim. :) Serenay kumraldı evet, daha koyu yapabilirdim saçını. Har sarışındı, böyle denk getirince güzel dedim. :) Ben Saraç' ı aslında yüzüklerin efendisindeki elflere benzetiyordum, bu görsel de yakın geldi o yüzden. Zorkan' ı esmer olarak düşünmüştüm hep, kitapta belirttim mi hatırlamıyorum ama. Daha farklı yapabilirmişim. :) Mazal dediğin gibi olabilirmiş ama özellikle beyaz ya da gri saçlı diye belirtmediğim kişileri öyle yapmadım. Harula' yı bu tipi yapana kadar ben de hayal edemiyorum. Çok öfkeli görünsün, esmer olsun istedim. 😅 Beğenmene sevindim, keyifliydi benim için de. :)

    YanıtlaSil
  15. Rica ederim. Sen de öykü yazıyorsun, belki kafanda bir karakter oluşur kullanırsın. Ayrıca manzaralar da var, ona hiç bakmadım. :)

    YanıtlaSil
  16. Çok ilginç ve gerçekçi çalışmalar :) Sitenin adına dair bir iz aradım yazının girişinde ama ancak yorumlarda bulabildim cevabı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekçi bulmanıza sevindim. Sitenin adını yukarıda yazmayı unutmuşum. :)

      Sil
  17. Serenay güZel olmuş. Fakat bir vampir havası da yok değil. :)

    YanıtlaSil
  18. Zorkan, Boratak ve Harula favori karakterlerim oldu bu görseller ile birlikte:) Keşke baştan olsaydı bunlar... Eminim karakterler gözde canlandığında roman daha iyi otururdu hafızalarda. Harika gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları beğenmenize sevindim, Boratak umduğumdan iyi oldu zaten. :) Bilseydim baştan yapardım, iyi olurdu gerçekten. Roman bitmeden yetişti en azından. :))

      Sil
  19. Okuduğum şeylerde kendim hayal etmeyi seviyorum ama merak edenler için bu resimlerde güzel olmuş. Sadece hepsi birbirine benziyor gibi olmuş, sanki aynı aileye mensuplarmış gibi:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence benzemiyorlar, ikiz kızlar sadece benzeyen. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  20. Yusan'ı çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  21. Film olsa izlenir efenim, cast beni çekti içine güzel tutar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :D Hayalini kurmak bile güzel. :)

      Sil
  22. Ben romanının ilk bölümlerini okudum fakat sonrasını malesef kaçırdım. Bildiğim karakterler tam da düşündüğüm gibi olmuş:) Diğerlerini de çok beğendim.Umarim birgün romanın film olur ve izleriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim Gülten. :) Kısmet artık, hayırlısı. :)

      Sil
  23. Ben okurken karakterleri bu kadar genç hayal etmemiştim. Uygulama çok iyiymiş bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşçılar genelde 20 40 yaş arası. :)
      Sadece birkaç lider kafamda 50 55 yaş arasındaydı ama ilk yazarken daha küçük yaş vermişim, değiştirmedim sonradan karışıklık olmasın diye. Hayalimdeki yaşlarına göre yaptım Zorkan, Canova, Lazinka' yı. :) Uygulama çok iyi gerçekten, istediğini tutturmak için bayağı oynamak lazım ama ayarlarla. :)

      Sil
  24. Merhabalar.
    Romanınızdan bir bölüm dahi okumak nasip olmadı. Ancak, romanda yer alan kişilerin karakterlerine uygun böyle bir çalışmayı yapmış olmanız karşısında hem hayrete düştüm, hem de çalışmanızı takdirle karşıladım. Ben pek anlamam, ancak görüntü itibarıyla başarılı bir çalışma olduğunu söyleyebilirim.
    Edebiyat çalışmalarınızda başarılar dilerim. Kaleminiz daim olsun.
    Selam ve saygılarımla.
    Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Yorumunuz ve değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Olsun blogdan okumak zor olabiliyor, uzun da bayağı. :) Benim için keyifli bir iş oldu, bazı kişilerde çok uğraştım ama yüzde 80 falan kafamdakine uydu tipler. :) Çalışmamı başarılı bulmanıza sevindim. Zor değil herkesin yapabileceği bir şey, sadece hayaldekini uydurabilmek çok kolay olmuyor, deneme yanılmayla yaptım. :) Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla.

      Sil
    2. Bence de Recep Bey haklı böyle bir çalışmayı yapmak çok zor,bu konuda çok başarılısın bi kere:)

      Sil
    3. Övgülerin ve desteğin için teşekkür ederim Gülten. :) Sevdiğim bir iş olunca üşenmiyorum pek. :)

      Sil
  25. Harula çok korkunç;) Ama hepsi çok güzel,sen bu kadar ismi karakterleri nasıl kurguladın bravo valla;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harula' nın öyle görünmesi gerekiyordu, normal biri değil. :) Romana başlama nedenim çok karakterli bir kurgu oluşturabilmekti. Naruto' yu izledikten sonra ben de yapabilmeliyim diye bir hevesle başlamıştım. :))

      Sil
  26. Güzel bir derleme, teşekkürler Duygu:)

    YanıtlaSil
  27. Yalnız "bayıldım" hayallerin şekle dökülmesine teknolojiin bu kadar yardımcı olmasına. Ve bir de ilk kez duydum.

    O halde yelkenine rüzgar yap bu güzel bilgiyi..sakın d urma

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir özellik gerçekten. Artık kafamda bu haliyle canlanıyorlar yazdığım sırada.
      Çok keyifli bir site, bir girince çıkamıyorum şunu da yapayım bunu da yapayım diye. :) Teşekkür ederim Mai, sevgiler. :)

      Sil
  28. Ne büyük bir emek. Eline sağlık. Sonraki bölümlere uzak kaldım ama hem öykünü hem de karakterleri canlandırmadaki başarını kutlarım. Dilerim emeklerin bir şekilde karşılık bulur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için. :) Benim için iyi bir deneyim oldu. Aklımdaki kişilere benzer oyuncu resimleri bulmayı düşünüp vazgeçmiştim sonra. Bu sayede istediğim gibi görsel hazırlayabildim. :) Fark ettim ki hayalim kitap çıkarmaktan çok filmin çekilmesiymiş. 😀 Türkiye' de kim fantastik film çekebilir orası da ayrı konu tabi. :))

      Sil
  29. serenay, yazel, har, benay, verda, ayda ve diğer esas kahramanlardan yenira yı beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en çok onları sevdin hep Deep. :) Yenira' yı da beğenmene sevindim. :)

      Sil
  30. Süper olmuş Duygu bayıldım, kafamda canlandırdığım gibi tipler, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Eren, kafanda canlandırdığına benziyorsa ne güzel. :))

      Sil
  31. Harula hiç yaralandı mı bilmiyorum ama yüzüne bir yara izi iyi giderdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaralanmak ne kelime daha beterini yaşadı. :))

      Sil
  32. Yaa çok iyiymiş bu. Ben de "Arkadaşım Duygu güzel bir siteden bahsedince..." Diye başlarım bir blog yazısına yakındır 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😅 Güldürdün, yayınını bekliyorum o zaman. Dene, bakalım neler yapacaksın. 😀💕

      Sil

Gidilemeyen Gezi 🙄

   Bugün için bir ay önceden bir turla görüşmüş yer ayırtmıştım. Çok da hevesliydim ama ben ne zaman bir şey istesem en küçük şeyler bile ol...