19 Mayıs 2021 Çarşamba

Gün Doğumunu Beklerdik (Kelime Oyunu 25)


Kaynak: Pixabay


Uzun süredir katılmadığım için bu hafta kısa bir şeyler yazmak istedim. :) Haftanın kelimelerini sevgili İlkay seçti: bahar, anı, senaryo, ilham, sohbet


Bir anıyla düşüncelerime hapsoldun yine.

Bahardaki kiraz çiçekleri gibi,

Kısa anlarına tanık olunan,

Umut verici, kayan bir yıldızdın sen.

Büyük senaryolara ilham olabilecek,

Masalsı düşlerin baş kahramanıydın sen.

Sohbet ederdik sabahlara dek,

Dalgaların vurduğu sahilde,

Gün doğumunu beklerdik.

Ufkun ötesine erişirdi bakışlarımız,

Ruhumuz özgür,

Beraber dünyayı dolaşırdık.

17 yorum:

  1. "Bahardaki kiraz çiçekleri gibi,
    Kısa anlarına tanık olunan" özellikle bu kısmı çok sevdim.
    Tebrik ederim. Hoş ve güzel bir yazıydı. Farklı hissettirdi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Kelimeleri görünce aklıma böyle bir şey yazmak geldi birden. :))

      Sil
  2. Ufkun ötesine erişirdi bakışlarımız :) Çok tatlı bir görüntü geldi gözlerimin önüne :) Emeğine sağlık çok hoş şiir tadında bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle düşünmenize sevindim. Tatlı yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Çok eskiden sabahlara kadar oturduğum olurdu artık erkenden uyuyorum. :) Sohbet edecek pek insan da yok zaten. En yakınındaki bile dinlemiyor bir yerden sonra. :)

    YanıtlaSil
  4. 'Güneşin doğmasını bekliyoruz' cümlesini beğendim ... cümle iyimser görünüyor ve ertesi gün hoş geldiniz.
    Güzel metin.
    Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Saygılarımla. :)

      Sil
  5. İzlediğim bir animeyi düşününce yazmıştım ama niye geçmiş zamanla yazmışım ben de bilmiyorum. :)) Yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Duygu çok hoşuma gitti yazdığın. Eline sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Momentos, beğenmene sevindim. :))

      Sil
  7. Kalemine sağlık, içten bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Sonrasını bilmiyorum, hayal gücüne bırakayım. 😀

      Sil
  9. Beraber dünyayı dolaşacağın birini bulursun umarım. Kafa dengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şiirde daha çok zihnen ve hissi anlamda demiştim dünyayı dolaşmayı. :) Fiziksel anlamda çok fazla yer dolaşmak biraz zorlayıcı olurdu. :))

      Sil

Bir Karakter Meselesi 20 (Mikasa Ackerman)

 Çok sevdiğim kadın karakterlerden biri, Attack on Titan animesindeki Mikasa'dan bahsedeceğim.  Çocukken yaşadığı bir felaketin ardından...