7 Nisan 2021 Çarşamba

Filmlerden Seçmeler

 


Innocent Witness

    Film, maddi sıkıntılar çeken bir avukat ve otizmli kızı anlatmaktadır. Bir cinayet davasını çözmeye çalışan avukat tek görgü tanığının otizmli bir kız olduğunu öğrenince onla arkadaş olarak ondan bilgi almaya çalışır. Avukat başta zorlansa da kızla aralarında gelişen dostluk ona çok şey katacaktır. 

    Filmi etkileyici buldum. Kızın mahkeme salonuna gidip ifade verme çabası, avukatın hatasını fark etmesi, ikisi arasındaki diyalog sevdiğim kısımlar oldu. Sonunda dostluğun kazandığını görmek güzeldi. Sıcak ve samimi bir hikayeydi. Oyuncu Kim Hyang-Gi çok başarılıydı, hayran kaldım diyebilirim. İzlemenizi tavsiye ederim. 



Dangal 

    İlginç bulduğum ve sevdiğim filmlerden biridir. Başrollerde Aamir Khan' ın yer aldığı film güreşçi bir babanın kızlarını güreşçi olarak yetiştirmesini konu alıyor. Babanın aslında erkek çocuk sahibi olmamasına içerlemesi talihsizlik olsa da filmi sevdim. Kızlar başlarda çok zorlansa da bu duruma alıştılar. Onlar erkek rakiplerini yere serdikçe güçlerine hayran kaldım. Film uzun olsa ve bazı klişeler içerse de gerçek yaşam öyküsü olduğu için ilgiyle izledim. 

33 yorum:

  1. dangal güzel tabii :) ilk filmi izlerim saol, (innocent'ta baş harf İ deği I olmalı :) )

    YanıtlaSil
  2. Innocent Witness'ı listeme aldım Dangal çok güzeldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dangal iyiydi evet, diğeri de çok güzel. :)

      Sil
  3. Her ikisini de izlemedim. Ve konu itibariyle ilgi çekici görünüyorlar, teşekkürler öneriler için:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Dangal çok bilinir aslında, yine de izlemeyenler varsa diye paylaşmak istedim. Dram ve bir şeyler üzerine çok çabalamayı konu alan filmleri seviyorum. :)

      Sil
  4. Umarım hoşuna gider. Benim için etkileyiciydi. :)

    YanıtlaSil
  5. Dangal'ı sevmiştim. Diğer filmi ise bilmiyordum. Ama güzele benziyor.

    YanıtlaSil
  6. Dangal ı baştan sona izleyemedim bir türlü. Hep yarım kaldı. Ama izleyeceğim bir ara. Diğer filmin konusu de çok güzelmiş onu da listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun olduğu için yarım kalmıştır. Ben de tvde rastgele görünce izlemiştim. Tekrar izlemek de isterim. Yorum için teşekkürler. :)

      Sil

  7. Aklımda olsun Duygu. Çok teşekkürler tavsiyeler için 😊🤚

    YanıtlaSil
  8. Aamir Khan hep sevdiriyor bir şekilde :) İlk filmi de not aldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, adam hem iyi oyuncu hem sempatik. Filmlerinde de güzel mesajlar veriyor. :)

      Sil
  9. Biliyor musunuz, nereden çıktı bilmiyorum. Korece öğrenmeye başladım. Uzun soluklu olacağını düşünmüyorum ama yine de eğleniyorum. Alfabelerini çözmeye çalışıyorum ki epey eğlenceli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel. Ben de kendim alfabeyi öğrenmiştim unuttum sonra. Gerçekten eğlenceli. Daha iyi öğreneyim diye komek kursuna gitmiştim ama japoncaya kaydoldum onun yerine. Hayattaki kararlılık seviyem. 😀

      Sil
  10. Dangal'ı ben de sevmiştim, diğeri de güzel bir filme benziyor severekizlerim bence haftasonu yasaklarında :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haftasonu yasakları için film etkinliği çok güzel. Ben de tekrar izlemeyi düşünüyorum, çok oldu çünkü izlediğim. :)

      Sil
  11. Dangal filmi, onu izleme arzumu çekti. Bir kadının babasının mesleği gibi sert bir güreşçi olmak için nasıl eğitildiğini merak ediyorum.
    Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ilgi çekici bir konu. Zorlu eğitimlerden geçiyorlar. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  12. ikisini de duydum ama izlememiştim aklımda olsunlar :)

    YanıtlaSil
  13. İki filmi de izledim.

    Kore dizisi çok izlemiş ama filmlerini hiç izlememiştim. Sonra onlara da bakayım bi diye 5 film seçmiştim ve innocent witness onlardan biriydi. Hikayesi, farkındalığı güzel bir filmdi.

    Dangal filmi de çok çok iyi. Aamir'in birçok filmi gibi, fakat bundan sonra çektikleri için pek aynı şeyi söyleyemeyeceğim.2 film diye hatırlıyorum,2 si de hiç aamir'lik değildi :(

    Filmin süresi hint filmlerinin hemen hemen hepsinde aynı :) çoook nadir süresi kısa olan hint filmi izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerimi dikkate aldığın için teşekkürler. :) Ben de sadece birkaç kore filmi izlemişimdir, genelde dizi izliyorum.
      Dangal' dan sonraki filmlerini ben de izlemedim. Değişikliğe gitmesi kötü olmuş o zaman. Gerçekten uzun oluyor Hint filmleri. :)

      Sil
  14. İki filmde çok ilgimi çekti. Amir Khan' ın oyunculuğunu da seviyorum. Teşekkürler yayın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, filmlerin ilginizi çekmesine sevindim. Aamir Khan' ın oyunculuğunu ben de seviyorum. :)

      Sil
  15. İkisini de izlemedim. Ama ilk film daha ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu değişik olduğu için daha ilgi çekici görünüyor sanırım. :)

      Sil
  16. Innocent Witness ve Dangal filmlerinin her ikisi de güzel öneriler. Innocent Witness filmini izlemek için ilk adımı attım, ses getiren bir yapımmış. Dangal'ı çıktığı zaman izlemiştim. Amir Khan'lı bölümleri özellikle sevdim. Filmin sonlarına doğru koptuğumu hatırlıyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnnocent Witness konuyu belki çok çarpıcı işlemiyor sakin ilerleyen ama etkileyici bir film. :)
      Dangal çok uzun olduğu için sona doğru sıkmış olabilir. Tek seferde izlemek zor gerçekten. :)

      Sil
  17. Kore filmlerine yeni yeni bakmaya başladım. Dangal'ı TRT sık sık gösteriyordu ama izlememiştim. Demek konusu buymuş. Yalnız şaşırdım yani kızların erkeklerle güreşmesi çok uygunsuz olmaz mı? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi çok kısa anlatmışım, bayağı uzundu aslında. Kızlar küçükken güreşiyordu erkeklerle. O zamanlar küçük bir yerdeler kız rakip yok tabi. Büyüdüklerinde daha profesyonel koşullarda yarışmaya başladılar. :)

      Sil

Gidilemeyen Gezi 🙄

   Bugün için bir ay önceden bir turla görüşmüş yer ayırtmıştım. Çok da hevesliydim ama ben ne zaman bir şey istesem en küçük şeyler bile ol...