5 Mayıs 2022 Perşembe

Kitap Alışverişim

 


 Kitap alışverişi hiç aklımda yokken geçen karşıma çıkan reklamda gördüğüm kitap kapağı ilgimi çekti. Ketebe yayınlarını hiç duymamıştım bile. Sonra nette dolaşınca bir iki kitap daha sırf kapağı nedeniyle ilgimi çekti. Ayrıca okuyunca konuları da hoşuma gitti, farklı geldiler bana. Kitapların üçünü de hiç duymamıştım, bunları keşfetmem iyi oldu, beğeneceğimi düşünüyorum. Solmayan Ümit de ne zamandır okumak istediğim bir kitaptı zaten. İdefix'te dördünü uygun fiyata bulunca sipariş ettim hemen. Kitaplar Kargomsende ile geldi. Daha önce bu kargoyu duymamıştım ama çok beğendim. Sonradan teslim zamanını, teslim edilecek kişiyi falan değiştirebiliyoruz, kargo dağıtıma çıkınca canlı takip edebiliyoruz. Hizmetleri çok iyi.

 Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum ama biraz zaman alacak. Şu an yoğun bir ders programı çıkardım, ona uymam lazım. Yine de vakit buldukça okuyup paylaşım yaparım. :)

 Çok kısa konularından bahsedeyim. Katmandu'ya Yol Arkadaşı Aranıyor, yazarın onlarca ülke dolaşıp farklı coğrafyalardan insanların hayatlarını aktardığı yazılarından oluşuyor. Başka Zaman Kütüphaneleri, 2003 Dünya Fantezi Ödüllü, kütüphanelere dair birbirinden ilginç, sıradışı hikayeler yer alıyor. Geç Kalan, baskılardan bıkmış emekli bir kütüphanecinin bunamış numarası yaparak huzurevine kapağı atmasını konu alıyor. Blogdaşımız Sibel'in kitabını bir çoğunuz biliyor zaten, birbirinden güzel hikayelerden oluşuyor. :) 

32 yorum:

  1. Kitap alışverişi en sevdiğim alışveriş:))) Sibel Hanım'ın kitabını çok severek okudum ve bloğumda ayrıntılı yazmıştım, kesinlikle tavsiye ederim herkese:))) Ketebe Yayınları'nı ben de duymamıştım, bilmiyordum. Başka Zaman Kütüphaneleri ilgimi çekti:))) Keyifli, tatlı okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Kitap alışverişi hep mutlu ediyor insanı. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum. Farklı kitaplar keşfetmek hoşuma gidiyor. :)

      Sil
  2. Öyle oldu gerçekten ama güzel bir alışveriş oldu, memnun kaldım. :) Genç Hayat'taki resmi görmemiştim, baktım şimdi. :)

    YanıtlaSil
  3. Başka Zaman Kütüphanelerini merak ettim ama galiba yazarı Rus ve ben Rus edebiyatından uzak durma kararı aldım bir süre önce :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırpmış yazar. :) Rus edebiyatından çok farklı olduğunu düşünüyorum kitabın.İlgi çekici ve sıradışı hikayelerden oluşuyormuş. Sıkılacağını sanmıyorum sebep buysa. :))

      Sil
  4. Keyifli okumalar şimdiden ,Katmandu'ya Yol Arkadaşı Aranıyor kitabını merak ettim bu arada .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Onu çok merak ediyorum ben de. Yazar genç yaşta sekiz yıl boyunca yardım çalışmaları ve belgesel çekmek için yaklaşık otuz ülke gezdiğini yazmış kitabın başında. Kitabı da biraz olsun üzerine aldığı sorumluluğu paylaşmak, yükünü hafifletebilmek için yazmış.

      Sil
  5. solmayan ümit okuycam ben de ama halen netten veya kitapçılardan alışveriş yapmıyorum, salgın iyice bitmeden yapmıcam :) diğer üç kitabın üçünün de konusunu çok sevdim, üçünü de bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sonra okursun sen alınca. :) Bilmediğin kitapları seçmiş olduğuma sevindim. Bu vesile ile haberdar etmiş oldum. :) Hem kapakları hem konuları sevdim ben de.

      Sil
  6. Sibel Hanım'ın kitabını keyifle okuyacağınıza eminim:) Geçmiş bayramınız mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eminim. :) Sizin de geçmiş bayramınız mübarek olsun. :)

      Sil
  7. Kitapların hayırlı olsun Duygu.Keyifli okumalar dilerim ve kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim İlkay. :)

    YanıtlaSil
  9. Harika kitaplar seçmişsin Duygu'cum, Sibel Hanım'ın kitabı da ne güzel, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erencim. Bilinmedik güzel kitaplara denk gelmek ve bunları tanıtmak daha mutlu ediyor beni. :)

      Sil
  10. ''Geç Kalan, baskılardan bıkmış emekli bir kütüphanecinin bunamış numarası yaparak huzurevine kapağı atmasını konu alıyor.''
    Konu çok güzelmiş ya. Bir de absürt komedi unsurları varsa tadından yenmez gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu benim de ilgimi çekti, komedi de var. Hatta arka kapakta bir yorum var, paylaşayım: "Jilet keskinliğinde bir hicvin ve hassasiyetin kol kola gittiği büyüleyici bir kitap." :)

      Sil
  11. Kitapların kapakları ilgi çekici hakikaten, iki tane kütüphaneyle ilgili kitap var. Ödüllü olanı merak ettim. Sınavlarda başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Kütüphanelerle ilgili olmaları hoşuma gitti. Hep kütüphanelerden bahsederiz, bu kez onlarla ilgili okumak ilginç olacak. :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Hey, Deep bana Konya ile ilgili bir yazından söz etmişti taa 2 hafta önce kadar ama bir süredir çok yoğun olduğum için hiçbir bloğu ziyaret edemiyorum ya da önüme gelen bir tanesine girip çıkabiliyorum anca. Yazılarını çok merak ediyorum açıkçası, bu hafta sonu itibari ile daha rahat olabileceğim sanırım. Geri döneceğim yazılarına ama demeden edemeyeceğim...

    Naruto nasıl bir anime öyle ya ! Henüz bitirmedim. Hatta 322li bölümdeyim. Ama hayatı milyon kere sorgulatan bir anime oldu. Sevgilim bir sürü kere başlatmaya çalıştı beni beceremedi de senin bir karakter meselesi yazıların beni deli gibi sürükledi. Şimdi çıkamıyorum içinden ^_^ Bu hafta sonu da yoğun olursam nedeni Naruto olacak zaten. Sonra ben de hakkında baya uzun bir yazı yazacağım :3

    (Painnnn!!!!!!! <3 :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konya'ya gitmiştim de gezdiğim bazı yerleri yazmıştım. Yoğun olduğun için sonra bakarsın, önemli değil :))
      Naruto beni benden alan anime, kırmızı çizgim. 😄 Bende bağımlılık yapıyor, birkaç yıl sonra yine izlerim galiba baştan. 😀 Benim yazılarım sayesinde başlaman mutlu etti. Naruto'nun en iyi yanı karakterleriydi bence. Çok iyi düşünülerek tasarlanmış pek çoğu. Geçmişe dönüşler ve filler bölümler çok olsa da benim vazgeçilmezim. :)) Hatta Youtube'da Naruto bölümlerini izleyen insanların tepkilerine bakıp eğleniyorum, genelde benzer tepkiler veriyorum zaten onlarla. :)) Yazını merakla bekleyeceğim, insan çok şey anlatmak istiyor izlerken. :) Pain'i sevmiştim ben de, çok değişik biri. Pain, İtachi, Kakashi, Obito, Minato, Gaara'nın hikayeleri beni çok etkilemişti. 🥲

      Sil
  14. Kitaplar ilginçmiş, bende Cengiz Aytmatov'un kitaplarını alırken tanıştım yayınevi ile kitap kapakları çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi incelerken Cengiz Aytmatov kitaplarını da gördüm, kapaklar o kadar hoş ki ileride birkaçını almak istiyorum. Zaten Aytmatov'un kitaplarını merak ediyordum. :)

      Sil
  15. Kitapları hiç duymamıştım ama hepsi çok güzel görünüyor. İyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  16. Sibelcigimin kitabını ben de okudum harika bir kitap, diğer kitaplar hakkında bilgim yok ama onlarda ilgi çekici görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel çok güzel yazıyor gerçekten. :) Diğer kitapları ilgi çekici bulmana sevindim, okumak için sabırsızlanıyorum. :)

      Sil
  17. Hiç birini okumadığım için hepsini listeme aldııım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, daha okumaya başlayamadım. :)

      Sil
  18. Keyifle oku hepsini ☺️

    YanıtlaSil

Karagöz Dersaadet'te Gölge Oyunu (Kitap)

   Blog arkadaşımız Tefrika'nın yorumlarından sonra kitabı merakla okumaya başladım. Gerçekten farklı ve dikkat çekiciydi.   Dersaadet&#...