23 Mayıs 2022 Pazartesi

Kitap Alışverişim 2

 


 Bu aralar okumaya çok vakit ayıramasam da kitap alışverişine devam ediyorum. Bu sefer kardeşim kendine bir şeyler alırsın diye bana para gönderince ben de hemen kitap sipariş ettim. :)) 

 Drizzt serisinin ilk 8 kitabı bende vardı. Seri üçleme, dörtleme şeklinde ilerlediği için 9. ve 10. kitapları almak istedim. Eğer sıkılmazsam ileride devamını alabilirim, en azından dörtleme tamamlanmış oldu. :)

 Bu kez Japon bir yazar okumak istediğim için merak ettiğim yazardan bir kitap seçtim. Jamrach'ın Canavarları'nı ise tesadüfen gördüm ve konusu çok ilgimi çekti. Kitap 500 sayfa civarında. H.G. Wells'i Mervecim önermişti, o yüzden Zaman Makinesi'ni alarak yazarla tanışmak istedim. :) Hepsini severek okuyacağımı düşünüyorum. Amazon'dan alışveriş yaptım. Cumartesi sipariş ettiğim ürünler bugün elime ulaştı ve 5 kitabın uygun bir fiyata denk geldiğini söyleyebilirim.

40 yorum:

  1. Hepsi de güzel kitaplar, keyifli okumalar dilerim canım. H.G Wells'i umarım seversin.🌸 Yine anonimim ben oturum açamıyorum nedense. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mervecim, severek okuyacağımı düşünüyorum. 😀 Anonimlikten çıkamadın bir türlü. 😅

      Sil
  2. Hafta sonu kitap fuarına gittim ve bir sürü anime tarzı kitaplar vardı:) Aklıma direk blog arkadaşlarım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manga okuyan çok ben genelde uzun serileri sevdiğim için hepsini almak masraflı olur. O yüzden almıyorum, izlemek daha keyifli. :))

      Sil
  3. Merak ediyorum Beni Asla Bırakma'yı, çok övülüyor. :) Okuduğumda yorumlarım, bayağı okunmamış kitap birikti evde. :)) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ishiguro dan Günden Kalanları okumuş ve çok sevmiştim. Beni Asla Bırakma kitabına da başlamıştım güzeldi ama araya kitaplar girdi. Bu sene devamını okumak niyetindeyim. Keyifle oku. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araya başka şeyler girince kalıyor kitaplar o yüzden yavaş okusam da elimdekini bitirmeye çalışırım. :) Kitabı seversem yazarın diğer kitaplarını da alırım. :)

      Sil
  5. Ne güzel yapmışsın. İyi okumalar Duygucuğum :))

    YanıtlaSil
  6. İyi okumalar dilerim Duygucum ben de boyum kadar liste yaptım ilk fırsatta almak için ama eskisi gibi okuyor muyum tabii ki hayır ama umudumuz var :))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. :) İnsan kitap almadan duramıyor. Uzun liste yapmam hiç zaten uymuyorum listeye. Kitap sitesinde dolanırken başka kitaplar görüp ne güzelmiş bunu alayım diyorum. :)) Sevgiler.

      Sil
  7. Drizzt konusunda seni azimli görüyorum. :) Wells'i seversen haber et kardeşimin kitaplığında var ordan çalarım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drizzt karakterini arkadaşım gibi gördüğüm için bırakamıyorum. :)) Karşılaştığı zorluklara rağmen kendi bildiği doğrulardan hiç ödün vermemesi nedeniyle çok seviyorum. Yazarın anlatımı da çok iyi. :)
      Tamam haber ederim onu seversem. :D

      Sil
  8. Zaman Makinesi çok güzeldir, diğerlerine de bakayım 🙂

    YanıtlaSil
  9. Zaman Makinesini çok önceden okumuştum ve şaşırmıştım. Çünkü insan bir şey düşünüp daha sonrasında ilk defa o düşüncesine yakın ya da benzer bir şey görünce çok şaşırıyor :) Keyifle okuyacağına eminim bu kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı benden başka herkes okumuş galiba. İyice merak ettim kitabı. :))

      Sil
  10. Drizzt'i yazdığın yorumlardan biliyorum, diğer aldığın kitaplarda ilgi çekici görünüyor. İyi okumalar diliyorum. :) Bakalım ilk önce hangi kitap yorumu gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Bunlara hemen başlayamam, geçen aldıklarım duruyor daha. Dün Başka Zaman Kütüphaneleri'ne başladım, bir de Yol Hali'ni okuyorum. :)

      Sil
  11. Zaman makinesini herkes beğenmiş, önce ordan başlamak lazım sanırım :)
    Sana da iyi okumalar Duygucum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru bir seçim yapmışım sanırım. Teşekkürler Sezercim. :))

      Sil
  12. Zaman Makinesi ve Beni Asla Bırakma merak ettiğim kitaplardan:))) Ne güzel yapmışsın kitap alışverişini:))) Keyifli okumalar dilerim:))) Yorumlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, o ikisini ben de bayağı merak etmiştim. Okudukça yorumlarım tabi. :)

      Sil
  13. Bunlardan sadece Zaman Makinası'nı okudum. Kitap alışverişi en keyiflisi. bayılıyorum seçmeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı herkes sevmiş. :) Kitap alışverişi mutlu ediyor insanı. :)

      Sil
  14. Beni Asla Bırakma kitabını bir arkadaşım hediye etmişti, bende çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. Popüler bir kitap sanırım, ben de merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  16. zaman makinası okudumdu yazdımdı güzel kitap :) beni asla bırakma nefis yaaa, filmi de güzel :) diğerlerini okumadım, salvatore okuduydum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman Makinesi'ni herkes okumuş. :) Salvatore iyi yazıyor. :)

      Sil
  17. Beni Asla Bırakma'nın filmini izlemiştim. İlginç bir konusu var. Eminim kitabı daha güzeldir. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmleri takip etmediğim için bilmiyordum filmi olduğunu. Kitabı beğenirsem belki izlerim. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  18. Hepsi çok güzel görünüyorlar. Henüz hiçbirini okumamışım ama merak ettiklerim var. :)
    Hepsini keyifle, severek okursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de öyle düşünüyorum. Seveceğime inanmadığım bir kitabı almam ama nadiren de olsa sevmediğim çıkıyor. :))

      Sil
  19. Zaman makinesini çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Jamrach'ın Canavarları'nı merak ettim. İçlerinden Zaman Makinesi'ni okudum, değişik güzel bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jamrach'ın Canavarları'na hiç denk gelmemiştim. Konusu güzel, kalınlığına rağmen Amazon'da fiyatı çok uygun olunca aldım hemen. :)

      Sil

Karagöz Dersaadet'te Gölge Oyunu (Kitap)

   Blog arkadaşımız Tefrika'nın yorumlarından sonra kitabı merakla okumaya başladım. Gerçekten farklı ve dikkat çekiciydi.   Dersaadet&#...