12 Eylül 2021 Pazar

Hotarubi no Mori E (Anime Tanıtım)


    Hotaru yaz aylarını amcasının yanında geçiren küçük bir kızdır. Bir gün ormanda kaybolur ve karşısına çıkan gizemli kişi ona yardım eder. Aralarında yıllar sürecek bir dostluk başlar. Hotaru yaz aylarının gelmesi için sabırsızlanmaktadır.

   Aslında daha detaylı anlatmak isterim ama anime sadece 40 dakikalık. Bu yüzden konusu hakkında gereğinden fazla bilgi vermek istemiyorum. Kısa ve akıcı olduğu için, izlerken ne ara bitti anlamıyor insan. Nahif, sevimli ve etkileyici bir hikayeydi. Kimi zaman güldüm, kimi zaman hüzünlendim. Animenin biraz daha uzun tutulup hislerin daha yoğun verilmesini isterdim. Bu haliyle bile akıllarda yer edebilecek bir anime. Romantizm ve dram severlere tavsiye ederim, fantastik ögeler de içeriyor.

28 yorum:

  1. Ben bu animeyi çok seviyorum yahu, keşke daha uzun olsaydı ve bazı noktalarda daha açıklayıcı çünkü havada kalan şeyler olmuştu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bazı kısımlar özet olarak geçilmiş sanki. 1.5 saat falan olsa harika olurmuş. :) Ben de çok sevdim tabi yine. :)

      Sil
  2. Animeler hep ilgimi çekiyor ama bir türlü başlayamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oldukça kısa zaten, tavsiye ederim o yüzden. Çok derin bir konusu yok ama duygusal. :)

      Sil
  3. Ne kadar da kısa bir tanıtım diyecektim ki anime 40 dakikalık yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde daha uzun yazarım. Az daha yazsam her şeyi anlatmış olacaktım. İzleyecekler için heyecanı kaçmasın istedim. :)

      Sil
  4. Önce ben de yirmi bölümlü falan sanmıştım, kısaymış. Aradan çıkarayım dedim, iyiki de izlemişim. :)

    YanıtlaSil
  5. güzelmiş Duygu bakayım ben de, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin seveceğin tarzda Eren, beğenirsin umarım. :)

      Sil
  6. aldım listeye, izleriim, peki, saol :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler müfred. :)
    Değiştirmem için yorum alınca değiştireyim bari diyerek biraz araştırdım, sonunda bu tarzda karar kıldım. :)

    YanıtlaSil
  8. Sayende anime izlemeye başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki seversin sen de başlarsan. :) Bu çok kısa olunca boş vaktimde hemen izlediğim bir anime oldu.

      Sil
  9. Hemmmen listeme ekliyorum, tam benim beğeneceğim tarzda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PasifMelankoli sevindim o zaman, iyi denk gelmiş. :)

      Sil
  10. Merhabalar.
    Yeni temanızı, güle güle iyi bloglamalarda kullanın. Öncekinden daha güzel, sade ve kullanışlı olmuş. İsterseniz üzerinde daha çalışabilirsiniz. Blogger'in kumanda paneli bu iş için çok uygun.

    Animeye gelince;merak ettiğim için, ben de artık bir anime seyretmek istiyorum. Ancak, bana bu animeyi nerede ve nasıl izleyeceğim konusunda yardımcı olursanız memnun olurum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Sayenizde temada değişiklik yaptım, şimdilik böyle kalsın. Çok kurcalamak istemiyorum. :)

    Bu animeyi izleyebileceğiniz link atayım. Orada izleme seçeneği çok, butonlara tıklayarak hangisi açılıyorsa bakabilirsiniz.
    https://www.turkanime.net/video/hotarubi-no-mori-e

    Bu anime size hitap eder mi bilmiyorum o yüzden herkesin çok sevdiği polisiye, fantastik karışımı Death Note linkini de bırakayım.
    https://www.turkanime.net/anime/death-note

    Çoğunlukla bu siteden izliyorum. Doğrudan arama kısmına yazarak ya da türünü seçerek diğer animelere de bakabilirsiniz. Saygılarımla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.
      Verdiğiniz linklerden söz konusu animelere şöyle bir baktım ama, hiç bana göre olmadığını anladım. Ancak, zaman zaman bu animeleri izlemeye devam etmek istiyorum. Belki benim de ilgimi çekecek ve sevebileceğim bir şey yakalayabilirim. Yani önce benim bu anime kültürünü içselleştirmem gerekecek.
      Verdiğiniz bilgiler ve link adresleri için çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlıklar dilerim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    2. Merhabalar,
      İlginiz için teşekkür ederim. Farklı türlerde animeler de var tabi. Hangi türü sevdiğinizi bilmiyorum, belki denk gelir seveceğiniz bir tane. :) Selam ve saygılarımla.

      Sil
  12. Animeleri death note ile başlamıştım bunuda liseye aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ziyaretiniz için teşekkürler.

      Sil
  13. Sizlerde bu kadar okuyup hala bir anime türü film izlemeyen ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen vakit bulamıyor insan, normaldir. :) Ben de bloglarda gördüğüm bazı dizi ve filmleri not alıyorum, daha izlemeye başlayamadım. :)

      Sil
  14. Ben bu animeyi çok seviyorum. Güzel yazmışsın. Tam olarak (Kimi zaman güldüm, kimi zaman hüzünlendim.) aynı düşüncedeyiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş bir animeydi gerçekten. Kısa olsa da etkileyici. :)

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...