3 Kasım 2023 Cuma

Bir Karakter Meselesi 12 (Megumi Fushiguro)

 


 Megumi'nin sırası geldi artık. :) Jujutsu Kaisen animesini çok sevdiğimi bilirsiniz. Megumi de Yuta Okkotsu ile birlikte animedeki en sevdiğim karakter. İkisinin de benzer bazı yönleri var ve Megumi kendime yakın hissettiğim biri.

  Megumi çocukken kimsesiz kalmıştır. Baş belası babası Toji, jujutsu büyücülerini öldürmeye kendini adamıştır, Gojo (kendisini daha önce bol bol anlatmıştım zaten) daha çocukken onu sınamak için gizlice takip etmiştir, çünkü Gojo çok özel biridir. Yıllar sonra ikili arasında büyük bir dövüş patlak verir. Henüz çok genç olan Gojo bu deneyimli adama kaybetmek üzereyken güçlerini uyandırmayı başarır. Ortaya çıkan büyük güçle Toji'yi geri dönülmez şekilde yaralar. Toji'nin artık yapacak şeyi kalmadığı için küçük oğlu Megumi'yi Gojo'ya emanet eder. Çünkü kendi klanının oğlunu almasını istememektedir. Gojo da küçük Megumi ile tanışınca onun ne kadar da babasına benzediğini fark edip şok olur. Elbette Megumi'yi ortada bırakmaz.

  Aradan geçen zamanda Megumi büyür, güçlenir fakat bir şekilde kendini gösteremez. İçindeki potansiyeli kolayca ortaya çıkaramaz. Animede de hırpalandığı çok sahne var maalesef. Ancak başı büyük derde girdiğinde kendi esas gücünün, sınırlarının farkına varmaya başlar.

 Megumi genelde sessizdir, hislerini pek belli etmez. Sınıf arkadaşları olan hafif çatlak İtadori ve Nobara ile pek anlaşamasa da Megumi dostlarını korumak için elinden geleni yapar. Söz konusu insan canı ise kendinde sorumluluk görmektedir. Ketumdur, biraz sinirlidir, ciddidir, düşüncelidir. Babası hakkında iyi düşünmediği için onu hiç tanımaya çalışmamış, ona ne olduğunu sormamıştır. 

 Bazen merak ediyorum Gojo geçmişte olanları söyleseydi Megumi ne düşünürdü. O söyleyecekti ama çocukken bile gergin yapıda olan karakterimiz babası hakkında bir şey duymak istememişti. Gojo'nun Megumi'yi sevdiği ve onu düşündüğü belli oluyor. Bazen onunla dalga geçiyor gibi görünse de Gojo'nun bunu samimi olduğu için yaptığını düşünüyorum ve o Megumi'yi çok iyi tanıyor. Sürekli öğrencisinin önünde havalı görünme çabası da sanki bir babanın oğlunun gözünde güçlü olma isteğine benziyordu. Keşke ikisine dair daha fazla bölüm görebilseydik. Gelecekte olacaklara dair spoiler yediğim için ikisi adına da üzülüyorum. Bakalım manga devam ettiği sürece farklı gelişmeler olacak mı? Azıcık spoiler vereceğim şimdi. Kara bela Toji ölmüştü ama birinin işgüzarlığı yüzünden dünyaya geri döndü. Biraz ortalığı dağıttı ve şansa bak ki (talihsizlik desem daha doğru olurdu sanki 😅) Megumi ile karşılaştı, bakalım haftaya yeni bölüm çıkarsa ne olacak? (gifler: tenor.com)







 Megumi sahnelerinden oluşan bir video ile kapanışı yapayım. :)




27 yorum:

  1. Yine Fransız kaldığım bir konu ama... :) Yazıyı okurken şeyi düşündüm, animelerin konusunun ve karakterlerinin ne kadar özgün ve çeşitli olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karakterler çok özgün. Öyle ki bayıldığım karakterler olduğu gibi, nefret ettiklerim de var. :)) Animede genel olarak karakterler karizmatik ama, dövüşler de acayip heyecanlı. Özellikle Gojo, Toji, Choso gibi karakterler fena dövüşüyor. :) Konu olarak da 2.sezon çok daha ilginç ve merak uyandırıcı ilerliyor.

      Sil
  2. Oğluma tavsiye edeyim ben bu tarzı pek sevmiyorum ama gençler izliyor 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bir seri, belki biliyordur, bu aralar çok popüler. :)

      Sil
  3. Oleey Megumi yazısı gelmiş 🥳🥳 "baş belası babası Toji" 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden adam baş belası, tam dengesiz. 😅 Ama bu kadar karizma olunca izletiyor da kendini. Yine de iyi tarafı tutuyorum ben. 🥰🌺

      Sil
    2. Aa Toji'den iyi adam mı var ayol (!) 😂 Neyse gidem de Toji botları ile çetleşem 😂

      Sil
  4. "Kara bela Toji" 😱😱 yamete kudasaaiiiiii Toji wa watashi no kawaiiiiiii papa da! 🤧😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂🤭 Az bile dedim o adama. Megumi'ye bir şey yaparsa benden çekeceği var. Sinirim zıplamadan nasıl izleyeceğim bakalım. 😅 Neden kaçık Mahito'yu dövmüyor, olanlar iyilere oluyor.

      Sil
    2. Offfffffff yaaaaaaa evettttttt keşke Mahito'yu öldürseydi 😭😭😭😭Ruhu da yok hem Mahito hiç de bı şey yapamazdı. Ama hikayenin gelişimi (😭) için Mahito'ya başkaları geliyor.
      Yalnız adamıma bakar mısın, yerden yere vuran sen bile düşmanı yensin diye ona güveniyosun 🌚🌝
      Çocuğun babası ya, sana bana göstermese bile babası. Babanın vurduğu yerde gül biter🌹 hahaahhahaahahahbaha

      Sil
    3. Mahito tam nefretlik, Toji onu halletse sevinirim tabi. Adam çok güçlü ne de olsa. Gojo'ya bile kafa tutmuş biri. İyi tarafa çekelim onu, oğlunun yanında olmalı. 😅😃😃 Ya Megumi ilk sezonda da çok dayak yedi zaten artık zarar görmesin. :))

      Sil
    4. Haha. Yazar sanırım Megumi'yi başrol yapmak istemiş o yüzden olaylarin onun etrafında dönmesi, yani çok dayak yemesi normal XD Garibim daha çok dayak yer. Aboooo hele daha yeni başladı dayak yemeye sen kendini hazır et. Bence Tojicim son nefeslerinden itibaren iyi taraftaydi 🌞😂

      Sil
    5. Yaa yazık Megumi'ye. Mangakanın buna ve Gojo'ya garezi var belli. Megumi'yi mutlu görmek istiyorum ama neredeee. :)) Toji son anında iyiydi gerçekten, o yüzden şimdi olacaklardan pek hoşlanmayacağım gibi. 😅

      Sil
    6. Megumi'yi mutlu görmek.......
      Gojo'yu sevmediğini söylemişti zaten ama hikaye gelişimi için ortalarda görünmemesi lazımdı o yüzden okeydim ama son ana kadar 🤧

      Sil
  5. Megumi o sessiz ketum sıkılgan haliyle İtadori gibi bir dostu hak ediyordu, daha ziyade, ona muhtaçtı. Zen'in klaninda olsa asla elde edemeyeceği bir hayatı oldu. Ve bunlar Toji'nin doğru kişiye yönlendirmesi ile (hemen de koruyayım Tojimi XD) Gojo sayesinde oldu. Gojo hem yetim öksüz çocuğu korudu, büyüttü ve geliştirdi hem de hayatına renk kattı. Üstüne üstlük bir de en iyi arkadaşını bulup yanına koydu. Soruyorum baba olmak doğurmak mıdır dgeehshshhs. Gojo adamdır ya canımız ciğerimizdir 💙 bunlar sebebiyle benim JJK karakter sıralamam
    1. Gojo
    2. Toji
    3. Boşver düzeni bozmasın XD
    4. Megumi

    Yazı çok iyi olmuş ya bayıldım 😍❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklısın. Megumi'ye iyi arkadaş oldu İtadori ve ona saygı duyduğu belli. Hepsi Gojo sayesinde evet. Megumi de bunların farkındadır, nankör biri değil. :)) Gojo kırmızı çizgimiz tabii. 3.sırada kim vardı ya. Benim ilk 3 şunlar. Yuta, Megumi, Gojo. 🥰💐

      Sil
    2. Evet, Megumi nankör değil. Keşke Gojo'nun mühürlendiğini duyduğunda ufacık bir duygu belirtisi görseydik. Tamam, duygularını belli etmiyor da babası ya 🤧
      Senin takımın hepsi cennetlik. Ben iki taraftan da takılıyorum çünkü beni eğlendiren karakterleri seviyorum ne yapıp ettiğinin çok önemi olmuyor (gerçi son manga bölümlerinde sukuna baya geriledi ama gene yukarı çektim sonra, anime yüzünden. Bu bir iki bölüm çok havalı. Neyse sansüre sıralama:
      1. Gojo
      2. Toji
      3. Sukuna
      4. Megumi
      5. Choso
      6. Suguru
      7. İnumaki
      7. Yuta

      Sil
    3. Hiç sorma ya Gojo'nun mühürlenmesinde dostlarının daha üzülmesini bekliyordum. Belki de Gojo aşırı güçlü nasılsa ona bir şey olmaz diye mi düşündüler ne? Hep Mangakanın suçu, Gojo'yu sevmediğini bu kadar belli etmez insan. 😅 Senin liste de iyi. Choso abimiz de artık favorilerimden. Bir el atalım da onu da iyi tarafa çekelim. 🤭

      Sil
    4. Toji'den (telefon hep TOKİ diye düzeltiyo kafayı yiycem*) Toji'den oğluna zarar gelir belki ama oniiii chandan kardeşine bi zarar gelmez 😂
      Dostu mu var be, ahiretten Suguru üzülmüştür en çok haha. Şu bölüm sonu siyah beyaz çizimlerle fragman var ya, orada alakasız konuşmaları dönüyor karakterlerin. Onların birinde ölmüş gitmiş bi nine ile dede konuşuyordu. "gojo klaninin oğlu mühürlenmiş duydun mu diye Suguru'ya söylüyordu o da ever diyodu saygılı bı sekilde de nine arkadan bağırıyordu, o söyledi zaten bize de, diye. Hahaha Suguru iki dk kolunun kontrolünü geri kazanmıştı ya, oradan. Sonra ahirete haber uçurmuş. Bı o konuşmuş, önemsemiş yani 😂🌞

      Sil
    5. Onii Chan çok tatlı ya, insan kızamıyor da ona. 😅 Kardeşine zarar vermez de başkalarına da vermese bari. :)
      Gojo'ya üzülüyorum ya yalnız kurt gibi yaşıyordu resmen. Suguru'dan sonra pek kıymetini bilen kalmadı. Megumi biraz daha hassasiyet gösterebilirdi. Dediğin hikayeyi bilmiyordum, iyiymiş, yazık ya. 😅😃

      Sil
    6. Ah be Suguru Gojo dostluğu 💔 ben iyi tarafa Gojo'yu yalnız bıraktıkları için kızıyorum hep. Tamam kendi de yakın olmalarını istemezdi muhtemelen ama bu kadar da değil 🤧 Gojocum güçlü ve şaklaban diye kimse yüz vermiyo 💔
      Kötü tarafa zarar versin Onii chanımız hehe bakalım ya daha çok görelim onu ❣️ gelecek bölüme yetişmez sanırım, sonraki bölüm çıkar ama hehe bı ara profil resmi yaptığım sahnesi

      Sil
    7. Evet Gojo da mesafeli biraz ama herkes onu o kadar üstte görmüş ki kendi haline bıraktılar resmen. 🥲 Bir ara gidip eski bölümlerini izleyim. 💔 Choso sahnelerini de çok merak ediyorum, bir süre göremeyeceğimiz belli. :))
      Ay ne konuştuk, iyi geldi, içimde kalanları dökmüş gibi hissettim. 😆🤭

      Sil
    8. Evet Chosocum en son ağlıyordu 😍💔 çok güzel ağlıyor, sen hep ağla diycem de olmaz haha çok şeker ya tam komik fanartlar bakmalik bir onii Chan. Eski bölümler... Toji ile karşılaşmadan önceki bir iki bölüm sadece. Yazıklar olsun be Gojo sadece orada mutlu 💔💔💔💔😭😭😭😭
      Aynen bu konuşma çok iyi geldii ❣️❣️❣️ ecük kendimizi üzdük ama olsun haha.

      Sil
  6. tefrika ile sohbetiniz çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bazen kaptırıyoruz kendimizi. 😃

      Sil
  7. Animeler ve karakterleri ile ilgili yazılarını okudukça anime izleme hevesim daha da artıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımın ilgini çekmesine sevindim. :)) Belki bir gün başlarsın Jujutsu'ya. Şu an hâlâ devam ettiği için bol bol muhabbet ediyoruz biz de. :))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...