17 Kasım 2023 Cuma

Bir Karakter Meselesi 13 (Yuji İtadori)

 


 Bugün Jujutsu Kaisen'in son çıkan bölümünü izleyince İtadori'ye üzüldüm. Sevdiğim bir karakter olduğu için ona da yer vermek istedim, geç bile kalmışım. :)

 İtadori'yi ilk sezonda ana karakter olarak gördük. Yaptığı bir hata sonucunda bilmediği bir dünyaya adım atmış lanetlerle uğraşmak zorunda kalmıştı. Onun tek hedefi, dedesinin de vasiyeti olan, gücünü insanları korumak için kullanmaktı. Fiziksel olarak normal insanlardan güçlü ve hızlıydı zaten. Üstüne bir de içine bulaştığı durum başını belaya sokmuştu. O artık içinde lanetlerin kralı denen Sukuna ile yaşayan olağanüstü biridir. Buna adapte olmakta biraz zorlanır, kafası karışıktır, pişman olmaktan korkmaktadır.

 Zamanla insanlara gerçekten yardım eder, lanetlerle savaşabilir düzeye gelir. Ancak o güçlenirken Sukuna içinde pusuya yatıp bekler. İtadori'nin kendini en kaybettiği anlar dostlarının canının yandığı anlardır ki o insanlara çok değer veren biridir. Ne kadar hırpalansa da pes etmez. İtadori normalde deli dolu, sevimli, yüzünden gülümseme eksik olmayan biridir. Megumi ve Gojo'yu çok sever, onlara saygı duyar. Çünkü ikisi de onu korumak istemiş, yardım elini uzatmıştır.

 İkinci sezonda daha çok sevdim İtadori'yi. Mesela eski sınıf arkadaşı fiziksel olarak çok değişmesine rağmen onu tanımıştır. Eskiden kilolu diye herkesin alay ettiği kız hakkında olumlu şeyler söylemiş kalbe ve iyi niteliklere önem verdiğini göstermiştir. Kızla da yakıştırmıştım ama bir daha göremedik ikisini. 🙄

 İtadori'nin şapşik hallerini çok seviyorum. Megumi'yi bazen deli ediyor. Ama Jujutsu karakterleri için mutluluk çok kısa sürüyor. İkinci sezonda düşman saldırısı yetmezmiş gibi bedeni Sukuna'nın kontrolüne geçiyor. Koca bir semt yıkımın eşiğine gelmiş, çok fazla can yanmıştır. İşte bu noktada İtadori'ye üzüldüm. Tüm kalbiyle insanların iyiliği için mücadele eden İtadori dolaylı olarak tüm bu yıkımın odak noktası haline gelmiştir. Bu yüzden animedeki en talihsiz kişi olabilir. Kahrolur ve duygusal olarak çöker. Devamını merakla bekliyorum, toparlanıp kendine gelecektir. Bir de abi çıktı piyasaya. Güçlerini birleştirseler iyi olacak. (gifler: tenor.com)











16 yorum:

  1. Megumi vs. Sukuna gifine bakınca "İtadori yazısına neden Sukuna koydu ki" diye sorguladim ahahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha beden İtadori'nin sonuçta ve Sukuna'dan bahsedince koydum. 😀

      Sil
    2. Evet sonradan dank etti ahahahaha

      Sil
  2. Cok İyi olmuş yazı. Emeğine sağlık. Ah be İtadori chan. Lütfen iyi şeyler olsun artık. Çocuğun insanlara yardım etmek için çıktığı yolda bugün geldiği nokta çok karanlık. Ulen Sukuna 🤧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sukuna ömrümüzü yedi. 😅 İtadori'ye çok acıdım ya çocuk ne için çabalıyorsa tersi oluyor. Bunu hak etmemişti gerçekten. 🥲 Sukuna'ya ileride daha da gıcık olacağım kesin, yürüyen doğal afet gibi. Bu kadar güçlü mü yapılır? Gojo'yu istiyorum ben. 😑

      Sil
    2. Ay evet." Bu kadar güçlü mu yapılır!" Haklı bir isyan. (Gelecek sezonla ilgili spoiler! Duygu'ya değil hehe) İleride kurtuluyor bari İtadoricim ama kurtulsa bı dert kurtulmasa bı dert ☠️ kimse hak ettiğini almıyor kolay kolay ama Choso'nun hayalindekiler gibi abi kardeş, yanında da megumi falan toplanıp huzurlu bir yemek yiyebilecekleri bir gelecek olsun be 🤧

      Sil
    3. Haklıyım tabii. 😎 Animenin finali geldiğinde yaşayan biri kalacak mı merak ediyorum. 😅 Ah yaa abi kardeş görseydik öyle iyiydi. Yanlarında Megumi ve Gojo da olsa süper olurdu. Bu mangakaya hiç güvenmiyorum, Gojo'yu bitiren başkasına ne yapmaz. 🥲😠

      Sil
    4. Gojo'yu sevmediğini söylüyordu zaten, diğerlerine bir şey yapmaz belki... Diyecek oldum da aklıma seri ölüm sahneleri yüklendi ahahaha. Gerçekten sag kalan biri olacak mı acaba sonda 😂 sukuna hariç aman aman

      Sil
    5. Sinir bozucu ya, elinde Gojo gibi mükemmel biri var, nasıl hem yazar hem de sevmez. Kıskanıyor kesin başka açıklaması olamaz. 😅😅 Ama oh olsun ona inat anime stüdyosu Gojo'yu harika çiziyor.
      Evet ya tek Sukuna'yı bırakıp defteri kapatacak galiba. 😑😑

      Sil
    6. Ahshshshshshs ya sukuna daha güçlü ondan nefret etsin offff hahaha. Tek onu bırakmak fenaymış ama oraya doğru gidiyo XD kıskanıyor bence de Sır Arthur ile Sherlock Holmes gibi 😂

      Sil
  3. Anime hakkında fikrim yok, bu nedenle yazında animeden detaylıca bahsetmen karakter hakkında fikir elde edebilmemde yardımcı oldu. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hikaye anlatır gibi anlatmak hoşuma gidiyor. Spoiler içerse de nasılsa burada tefrika ve benden başka izleyen yok. :)) Belki birilerinin ilgisini çeker de izlemeye başlarlar. Teşekkürler. 😊

      Sil
  4. Merhabalar.
    Keşke benim de ilgi alanıma girmiş olsaydı. Ben de bu konuda duygu ve düşüncelerimi paylaşırdım.
    Emeğinize ve gönlünüze sağlık.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...