31 Ekim 2023 Salı

Link Click 2.sezon (Anime)

 


 Daha yeni ilk sezonu izleyip paylaşmıştım ama 2. sezon öyle iyiydi ki söylemek istediğim çok var, o yüzden yeni başlık açtım. Tek kelimeyle bayıldım animeye. :)

 Bu sezon da 12 bölümden oluşuyor. İlk sezonda iki arkadaş aracılığıyla farklı kişilerin hayatlarına tanık olmuştuk. Son bölümlerde işin seyri birden değişmişti. 2. sezon tamamen polisiye gerilim üzerine kurulmuş. Bölümler öyle bir yerde bitiyor ki ne olduğunu öğrenmek için hemen sonraki bölüme geçmek zorunda kaldım.

 Lu Guang ve Cheng karakterlerini daha bir sevdim. Bunların ev sahibi olan kızla iyi bir üçlü oldular. Aralarındaki güven ve bağlılık çok iyi yansıtılmış. İlk sezonun aksine burada kendi başları belada. Oyun isteyen, tuzak kuran birileri var. Üçlü ne yapsa da bazı sorunları aşamıyor. Gerilim ve gizem son bölümlere kadar sürüyor. Suçlunun kim olduğunu ve nasıl suç işleyebildiğini çözebilmek güçtü. Her şey ince düşünülmüş, akıl oyunlarını çok sevdim. Lu Guang gerçekten zeki ve soğukkanlı. Cheng de güçlü ve azimli biri. Finale doğru olaylar çözülürken farklı gelişmeler açığa çıktı. Yani anime henüz bitmemiş. 🥲 3. sezon kim bilir ne zaman gelir, beklemek zor olacak.

 Lu Guang bir sır saklıyor, bildiği şeye şaşırdım, umarım gerçekten değiştirebilmiştir yaşanacak olanları. (Bazı şeyler karmaşıktı, tam anlamadım ama 3.sezonda her şey netleşecektir.) Bu kadar sakin kalıp acı gerçeği kendine saklaması bile nasıl sağlam bir karakterde olduğunu gösteriyor. Bu sezonda Lu Guang'ı çok benimsedim, saygımı kazandı. Soğukkanlılığını ilk kez yitirdiği bir sahne vardı, çok etkileyiciydi. Cheng ile olan dostluğu takdir edilesi boyutta. Lu Guang'ın en baştan beri neden biraz içine kapanık, düşünceli olduğunu daha iyi anladım. Bayağı ters köşe oldu benim için. Kendisi üstüne basa basa geçmiş geçmişte kalmalı, kuralların dışına çıkılmamalı diyordu bir de. 

 Kızın adını unuttum o da bayağı iyiydi bu sezonda. Bu üçlünün yaptığı dövüşlere bayıldım. Dövüş sahneleri gerçekçi ve havalıydı. Çizimler de oldukça iyi. Animenin opening ve ending müzikleri de harikaydı. Onları da paylaşacağım, izlerken gözlerimi alamadım. 3.sezon çabuk gelsin. 🥺 İlk video opening, 2.video ending.





13 yorum:

  1. Ben izleyeceğim bu animeyi ya. Merak ettim iyice. Çizimler acayip hoşuma gitti yalnız. Video klipleri güzelmiş. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin seversin, beklediğimden çok iyiydi. Hele ikinci sezon hep merak uyandırıcı, neye şaşıracağına, kime üzüleceğine karar veremiyor insan. Lu Guang'ı bir tık daha fazla sevdiğimi fark ettim. Videolar şahane gerçekten. Animeyi izlerken openingi atlayamıyırdum.

      Sil
  2. Webtoonmuş aslında bu anime, çizimlere bakınca aklıma gelmişti. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakter çizimleri bana da öyle hissettirmişti. Okusam mı bilemedim, öyle bir yerde bitti ki yine. :)) Ama animeye güzel uyarlanmış, hayranlıkla izledim. 😀

      Sil
    2. Oku bence canım :D

      Sil
  3. Ay yorumlardan webtoon olduğunu öğrendiğime sevindim çünkü ikinci sezonda daha da yükseltmiş seviyeyi, seni daha çok etkilemiş. Hemen atlamak lazım! Soğukkanlılığını yitirdiği sahneyi hemen görmek istiyorum! E o zaman Keyifli seyirler bana hehe sonra da okumalar çünkü durmam ben okurum 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından anime geç gelse bile okuma imkanımız var. Sen oku bana anlat en iyisi. 😀 Hemen izle de bol bol konuşalım, teori üretelim. Bekliyorum. :))) O sahne sonlarda, bakalım nereyi kastettiğimi anlayacak mısın? 😃 Finali bayağı sürprizli zaten.

      Sil
    2. Ay elbette anlarım! Bun bu tür sahnelerin delisiyim hehehe. Anlaştık, hemen başlayıp dedikoduya gelcem sana :)

      Sil
    3. Ahaha çok iyi, aynı kafadan olmak güzel. Evet başla hemen, doya doya konuşalım animeyi. :))

      Sil
  4. bayağı çok izlemeye başladın seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kaliteli bir yapım görünce duramıyorum. :)

      Sil
  5. Uff sırf yakışıklı erkek karakterler izlemek için izleyeceğim sanırım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikir. 🤭😅 Ben de ilk instagramda karakterleri görünce dikkatimi çekti. Baktım konusu da çok iyi, hemen izlemeye başladım. :))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...