25 Ocak 2023 Çarşamba

Derin Mavi (Kitap)

 


 Sevgili Deeptone'un kitabını okudum. Kitap şiirlerden ve öykülerden oluşuyor. Şiirleri tatlıydı, duygusaldı, sempatikti. :)) Bazı kısımlar çok hoşuma gitti. Hikayeleri ise komik, esprili ve hayatın içinden. Günümüz insanlarının alışkanlıkları, hayallerine dair komik tespitler var. Kısa kısa, bir çırpıda bitiyor. Bildiğimiz deeptone tarzı. :)) Ben yine de blogda paylaştığı fantastik öyküler gibi öyküler beklemiştim biraz. :) 


an geliyor

gecenin mavi vurgununda

yüreğimdeki ateş 

gamze oluyor yüzüme

aşk kesiği düşlerim kanıyor

bakamıyorum aynaya

sen parlamalısın çünkü gözlerimde


bir adam vardı

çöp kutularından pet şişe topluyordu

burkup ezip torbasına atıyor

bir kilo pet şişe ancak

bir simit bir çay ediyormuş


Hayat bu değil midir? Çeşitli bahanelerle kendimizi motive etmek, hayatı her gün yeniden sevmek, içimizin temizlenmesi.


17 yorum:

  1. ayyy teşekkür ederim. şirin şeyler söylemişsin. fantastikli bir kitap da yazayım o zamansa bir ara pekuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek. 😊 Fantastik öykülerini, serilerini ayrı seviyorum. Hayal gücün çok iyi. 😀👍

      Sil
  2. fotoyu da aldım, bir ara instaya koyarım, yazını daaa bir ara koyarım bloguma ciciiiş :)

    YanıtlaSil
  3. Alıntı olarak paylaştığın şiir çok çarpıcıymış, bende okumak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap alışverişinde görmüş ve yazısını merak ediyordum. Deep'in yaşama dair paylaştıklarını seviyorum, şiirler de var demek ki kitabında. Hepsini de merak ettim.:) Emeklerine-emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'in gözlem yeteneği de iyi. :)) Şiirler de var evet, teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. İnşallah İlkay, ben de merak ediyordum. :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazmışsın Duygu'cum eline sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Alıntıladığın şiir çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa ne kadar güzel :) Düzenli olarak blogunu okuduğun birinin kitabını okumak ayrı keyiflidir. Ben de kitap alışverişi yapınca bakayım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıdığın birinin kitabını okumak ayrı keyifli gerçekten. :))

      Sil
  9. Gerçek şu ki bloga ilk girdiğimden beri çok seviyorum kendisini illaki her blog ziyaretlerinde girer bakarım bloğuna kitabını da okumak çok isterim. Tanıtım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...