3 Haziran 2023 Cumartesi

Okuduklarım, izlediklerim, hediyelerim...

 

 


 Merhaba arkadaşlar. Okuma konusunda biraz yavaşladım, sizin nasıl gidiyor? :) Pek işim de yok aslında ama harekete pek geçemiyorum. Bu aralar tembellik var üzerimde. :) Şu an Silmarillion ve Drizzt Serisi'nin 8. kitabı Yıldızsız Gece'yi okuyorum. 😊

 Sevgili kitapkesfi bana güzel bir sürpriz yaptı. Hediyelerini çok sevdim, Pirinç Kenti'ni çok merak ediyordum, teşekkürlerimi iletiyorum kendisine. 😊🌺💓

 



  İzlediklerim ise Demon Slayer'in trende geçen ek bölümleri. Daha sonra 2.sezondan devam ederim. Bir de bir Kore dizisine başladım. Her yerde o kadar çok rastladım ki izleyim artık dedim. :) Tale of the Nine Tailed. Güzel gidiyor, bakalım ne zaman bitirebileceğim. :) 


18 yorum:

  1. Keyifli okumalar, keyifli seyirler :))

    YanıtlaSil
  2. Diziyi izledim, güzeldi. Şimdilerde Fransız Kore ortak yapımı bir dizi izliyorum. Drops of God
    Çok beğendim. Kitaplarla ise bir kısır döngüye girdim.. elimde iki kitap var okuduğum (okumaya çalıştığım) bir başlıyorum çok iyi gidiyor, bir duruyorum. Düzen oturtucam kesinlikle. :)
    sana da yaptığın her şey keyif versin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drops of God'ı hiç duymadım sanırım, pek takip etmiyorum. :))
      Kitaplar konusunda ben de biraz öyleyim, her şeyi okuyasım var ama hemen de ara veriyorum. :) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. pirinç kentini okuyunca yazarsın :) nine tailed :) gumiho, o konudaki bitin dizileri izliyorum. ay en tatlısı my friend is a gumiho :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, okuyunca yazarım tabii. :)) My Girlfriend is a Gumiho'yu diyorsan onu pek sevmemiştim, yarım bırakmıştım. :)

      Sil
    2. :) pekii, bir de my roommate is a gumiho var :)

      Sil
    3. Onu izlemedim, belki bakarım. :))

      Sil
  4. Merhaba Duygu Hanım...
    Kitap okuma bende seri gidiyor.
    Sizdeki tembellik bahar kaynaklı olabilir. Mevsim geçişlerinde olağandır. Ya da siz farkında olmasanız bile yorgun düşen bedenin dinlenmeye ihtiyacı vardır. Umarım üzerinizden yakın zamanda atarsınız.
    Size bol okumalı ve keyifli diziler diliyorum. Mutlu günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nazlı Hanım. :)
      Bendeki tembellik bahardan da değil aslında kronik can sıkıntısı. 😅 Kafam bozulduğu gibi çöküyorum, erkeklerin gamsızlığı da cabası.
      Teşekkür ederim, ben de size mutlu günler dilerim. :))

      Sil
  5. Keyifle oku, mutlu olmana çook sevindim canım:))) Bu aralar benim okumalarım da yavaşladı. Bir de öyküyü yazmaya çalışıyorum, ondan dolayı yavaş gidiyorum:))) Bitirebilirsem önümüzdeki hafta göndermeyi düşünüyorum, sana mesaj yazarım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. 😊 Öykü yazıyorsun evet, ben de haftaya göndereyim diyorum. Mesajını bekliyorum. Bakalım nasıl sonuçlanacak? :))

      Sil
  6. Hediye kitapların kapaklarını sevdim, şimdilik konularını bilmediğim için başkaca bir şey diyemiyorum. İyi okumalar diliyorum :) Ben ne okuyabiliyorum ne de film izliyorum. Video üretmeye çalışıyorum. Bu aralar bu iş bana kendimi iyi hissettiriyor...
    Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları okuyunca anlatırım diye konulara girmedim şimdi. Teşekkür ederim, bırakma buraları. :)) Sen de mutlu kal. :)

      Sil
  7. Ne güzel olmuş, Kitap Keşfim çok tatlı bir arkadaşımız gerçekten, güle güle oku güzel kitaplarını Duygu'cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Erencim, hediyeleri çok sevdim, okumak için sabırsızlanıyorum. :)) Çok tatlı bir arkadaşımız evet. :)

      Sil
  8. Haribo da lezzetli bir detay olmuş :)

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...