15 Nisan 2022 Cuma

Huzur Veren Anime Müzikleri

 Anime müziklerini çok severim. Kurgu ve karakterlere uygun olan müzikler insanı daha bir etkiliyor. Sevdiklerimden birkaçını paylaşıyorum. :)

 

Monster - Make it Home

 Ne zaman dinlesem içim bir garip oluyor. Hele de animeyi bitirdikten sonra daha bir anlamlı geliyor dinlerken.

 


Naruto - Sadness and Sorrow

 Naruto ile özdeşleşmiş bir müzik. Seri boyunca dramatik sahnelerde çalar hep, yalnızlık vurgulanmaktadır.




Natsume Yuujinchou- Ending 1

 Natsume'nin bütün müziklerini seviyorum, hepsi ayrı güzel ama bu müzikteki ses özellikle dinlendirici geliyor. :)

 



Violet Evergarden - Ending

 Çok sevdiğim animelerden biri. Etkileyici bir hikayesi var. Dram ve romantik konulu anime severlere kesinlikle tavsiye ederim. :)





34 yorum:

  1. Hepsinin tek tek dinledim ama en çok Naruto'yu beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naruto'nun çok müziği var ama en fazla çalan budur sanırım. Tüm hüzünlü anlarda duyuyoruz. :) Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  2. İlk defa burda dinledim, gerçekten çok sakinleştirici, huzur veren güzel müzikler Duygu:)

    YanıtlaSil
  3. Naruto'da şu an inanılmaz heyecanlı bölümlerdeyim :D Hala Naruto'nun Harmony şarkısı -Orochimaru's theme song & pain's theme song- ile en favorilerim arasında :D Bunlarda çok güzelmiş ama sabah dinlemek iyi oldu, sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel, bayağı ilerlemişsin demek. :D Pain ve Orochimaru'nun müzikleri de güzel evet, İtachi ve Sai'ninkini de bayağı seviyorum. :)) Rica ederim. :)

      Sil
    2. Itachi'ninki de çok iyiydi cidden. Sai2ninkini hiç fark etmedim açıkçası :D:D Bi açıp onu da dinleyeyim :)

      Sil
  4. Natsume Yujin ve Violet Evergarden' ı çok sevdim :)) Narutho ise hüzünlüydü.
    Ne iyi yaptın bu yayınla animelerin müziklerini hatırlatıp tanıttın. :) Teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlediğin için ben teşekkür Momentos, beğenmene sevindim. :) Sakin müzikler hep hoşuma gidiyor, sık sık dinlediğimden paylaşayım dedim. :)

      Sil
  5. Merhabalar.
    Hepsi de birbirinden güzel müziklerdi. İçinde en azından yedi doğal sesle birlikte bir de insan sesi iştirak edince müziğin keyfine yeter olmuyor.
    Paylaşım için teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Dinlemenize ve beğenmenize sevindim. Ben teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla. :)

      Sil
  6. Müziği beğenmene sevindim. :) Violet Evergarden'in anime filmi de var. Hatta filmi dizisinden daha önemli ve güzel. Vaktin varsa ikisini de izleyebilirsin. :)

    YanıtlaSil
  7. Ortak kısımlar vardı zaten dizi daha geniş. Yine de sadece filmini izleyerek de anlayabilirsin bence. :)

    YanıtlaSil
  8. Oğullarım dinliyor. Ben pek hayranı değilim 🙈

    YanıtlaSil
  9. teşekkürleer bunların hepsi izleme listemde, violet evergarden ı çok merak ediyorum yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo güzel, umarım seversin. :) Violet Evergarden'ın filmi çok iyiydi ya, tekrar izleyeceğim. :))

      Sil
  10. Bir yandan çalışırken bir yandan da seçtiğin bu güzel müzikleri dinledim. Ama yetmedi :)) Monster - Emotional Soundtrack Collection u önermiş youtube onu da dinliyorum :)) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin. :) Onu açıp dinledim ben de, güzeldi. Rica ederim. :))

      Sil
  11. Anime müzikleri gerçekten çok güzel oluyor Duygu, ben de birkaç sene önce böyle bir yazı yazmıştım, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok güzel oluyorlar. İnsana değişik hissettiriyor. Yorumun için teşekkürler Eren. :)

      Sil
  12. Ne kadar hoş bir liste. Çok fazla anime izlemedim ama ilgimi çekiyor. Listedekilerden Violet Evergarden izleme listemdeydi. Diğerlerine de göz atacağım. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim, listeyi beğenmene sevindim. :) Hepsi de çok sevdiğim animeler. :)

      Sil
  13. Hepsini dinledim. Sayende anime kültürü oluşuyor bizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemene sevindim, katkıda bulunuyorsam ne güzel. :)

      Sil
  14. Violet Evergarden müziği hoşuma gitti, geçen bana yorumda yazdığın filmdi sanırım:) Bir de Natsume hoşuma gitti:) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bahsettiğim anime. :) Dinlemene sevindim, teşekkürler. :)

      Sil
  15. Animelerin hiçbirini izlemedim ama Monster izlenecekler listemdeydi. Violet Evergarden yorumlarda çok bahsedilmiş, biraz bakınınca onu da aldım listeye. Şarkısına da bayıldım.

    İlk şarkı beni içine çekti resmen, nasıl güzel. Bambaşka bir dünyaya ışınlanıp gitmişim gibi hissettim. Naruto'nun müziğine çok şaşırdım, nedense daha çocuksu tınılar bekliyordum müziği başlatmadan önce ama tam tersi oldu. Gerçekten başlıkta yazdığı gibi huzur verdi hepsi, çok iyi bir derleme olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. :) İlk şarkı çok iyi. Sanki torunlarına ninni söyleyen, masal anlatan tatlı bir nineden dinliyoruz gibi. Anime her ne kadar psikoloji ve suç konulu olsa da etkileyiciydi. Müziğin bana hissettirdiği de aile ve ev huzurluysa insanın huzurlu olduğuydu. :)
      Naruto'nun müziği bayağı dramatik. Dışa dönük, aklı bir karış havadaki Naruto'nun gerçekte neler hissettiğini bize gösteriyor. :)
      Violet de çok güzeldi, konusu ve müzikleriyle. Umarım beğenirsin. :)

      Sil
  16. Merhaba hepsini dinledim ve favorim Violet Evergarden oldu. Zaten animeyi de izlemek istiyordum bu vesileyle öne çekerim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Violet'i merak eden bayağı kişi var, yine izleyeceğim filmini. Müziğini beğenmene sevindim. :)

      Sil

Sohbet Vakti

    Son zamanlarda plan yapmayı, çabalamayı azalttım. Bu bir bakıma iyi oldu, eskisi kadar stresli hissetmiyorum artık. Her şeyi oluruna bır...