19 Nisan 2022 Salı

Gokushufudo - Ev Erkeğinin Yolu (Anime Tanıtım)

 


 Manga serisinden uyarlanmış 5 bölümlük bir komedi. İnsanların korkulu rüyası olan bir yakuza her şeyi geride bırakıp ev erkeği olmaya karar verirse ne olur?

 Öncelikle şunu söyleyim animenin tarzı bayağı farklı, sanki giflerden oluşmuş gibi kesitler halinde ilerliyor. Yine de gülerek izledim. Karakterin karısı işe giderken kendisinin ev işleriyle ilgilenmesi, özenerek yemek yapması ve markette indirim reyonundan ürün kapmak için kadınların içine karışması iyiydi. Renklilerle beyazları yıkarken ayırmayı bile biliyor ve inatçı lekeleri kesinlikle yok ediyor. Her eve lazım böyle bir koca. 😆 Karısı da aksine çok beceriksiz ve tersi de pis ama ikisinin uyumu harika, çok tatlı bir çift olmuşlar. 😀

 Karakter geçmişini bırakmış olsa da duruşu, bakışı ve konuşması yakuza olduğu dönemlerden izler taşıdığı için hep yanlış anlaşılıyor. Nazik olmaya çalışsa da insanlar ondan korkuyor, bu kısımlar komikti. Doğum günü kutlarken bile dövecek gibi happy birthday diyor. Eğlenceli bir anime, biraz argo var ama konusu nedeniyle normal sayılır. Pek beklentiye girmeden eğlenmek için izlenebilir. Müziği de hep komik geliyor bana, o nasıl ses ya? :))

 


32 yorum:

  1. Karısı ile ilgili kısımlar hariç, beni anlatıyor gibi:D Merak ettim ve izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak yanlarınız var demek. :)) Umarım beğenirsiniz, kısa diye bitirdim hemen ben de. Bir bölüm 15 dk falan. :)

      Sil
  2. bana da ilginç geldi, yakın bir zamanda eğlencelik kısımda yer vereceğim sanırım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginçti gerçekten, ne ara bitti anlamıyorsun. :) Sevgiler.

      Sil
  3. Ben de izlemek isterim Duygu;) Argosu çok var mı acaba? Yegenimle izlemek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kısımlarda var argo ama filmlerde de olabiliyor o kadar zaten. İzlediğim sitede 13 yaş üstü diye belirtmişler. :)

      Sil
  4. Ay çok merak ettim Duygu'cum buna mutlaka bakayım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin Erencim, keyifli bir animeydi. :))

      Sil
  5. Öyle gerçekten, ben de pek iyi sayılmam. :)

    YanıtlaSil
  6. Aşırı ilgi çekici görünüyor. Bölüm sayısı da azmış bende izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin. :) İkinci sezonu da çıkmış meğer, ileride bakarım ona da. :)

      Sil
  7. Gerekli Şeyler’de sürekli kapaklarını görüyordum, hoşuma gidiyordu :) Tatlıymış konusu. Süresi de kısa, eğlenmek için izlenir bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de blogda ve bir iki yerde rastlayınca artık izleyim dedim. Eğlenceli gerçekten. :))

      Sil
  8. Müziği beni de gülümsetiyor. Karakterlerle de uymuş bayağı. :) Filmini de çekmişler ama Türkçesini bulabilir miyim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bu animeyi ilk gördüğümde çok heveslenmiştim, konusu süperdi ama izlerken keyif almayınca bıraktım. Bir ara tekrar deneyebilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimleri biraz garip geldi başta bana ama alıştım, sevdim sonra. :)

      Sil
  10. İnanılmaz eğlenerek izlediğim bir animeydi benim. bana hep danshi koukousei no nichijouyu hatırlatıyor hatta böyle kesik kesik sahneler birbirinden bağımsız komik anlar vs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi gerçekten, senin bloğunda görünce merak etmiştim. :) O animeyi bilmiyorum, not alayım. :)

      Sil
    2. Onda da liseli erkeklerin günlük hayatı anlatılıyor ama nefesim kesilerek gülüyordum :)

      Sil
    3. İleride ona da bakayım, not aldım. :) Şu an çok ilginç bir anime izliyorum o bitmeden başlamam başka animeye. :)

      Sil
  11. Animenin konusunu okuduktan sonra dinledigim düet daha bir eğlenceli geldi. Bazen canım çeker hard Rock tarzı müzikleri açar dinlerim. PC taşırken gelsin unutmam ararım filmi. Teşekkürler 🙏⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı sanki karakterler söylüyor gibi hissediyorum ben de, tam uymuş gerçekten. :)) Rica ederim.

      Sil
  12. hımm konu ne hoşmuş öyle, komikse de çok severim, piki, not alayıms :)

    YanıtlaSil
  13. öykülerinde başarılar, hadi hayırlısı :) amaaa asıl olarak derslerini iyi çalış seeen :) o daha önemliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Derslere de çalışıyorum, bakalım sınav nasıl olacak bu yıl? :)

      Sil
  14. Benim ilgimi fazlasıyla çekti, eğlenceli görünüyor, izleyeceğim mutlaka:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, değişik tarzda bir anime. :))

      Sil
  15. Vurgulu kırdılı olmayan bir anime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kavga dövüş de var aslında. :) Çok sakin olan animeler de var ama izlediklerimin içinde. :)

      Sil
  16. Komikse izlenebilir 😊

    YanıtlaSil

Sohbet Vakti

    Son zamanlarda plan yapmayı, çabalamayı azalttım. Bu bir bakıma iyi oldu, eskisi kadar stresli hissetmiyorum artık. Her şeyi oluruna bır...