1 Aralık 2023 Cuma

Bir Karakter Meselesi 14 (Nobara Kugisaki)

 


 Bugün Jujutsu Kaisen'den Nobara'ya yer veriyorum. Bu türdeki diğer animelerde genelde kadın karakterler ikiye ayrılır: Ya güçsüz ve sürekli yardım edilmek zorunda kalan karakterler ya da güçlü ama kendini beğendiği için soğuk, mesafeli olanlar. Nobara bu açıdan çok sevdiğim bir karakter. Hem güçlü ve cesur hem de doğal davranışları ile çok tatlı biri. 

 İtadori ve Megumi ile birlikte okula başladığında onu önce biraz çılgın ve enerjik biri olarak görüyoruz. İtadori yapısı gereği ona ayak uydurmakta hiç zorlanmazken Megumi geride ve sessiz kalmayı tercih etmektedir. Gojo'nun en iyi öğrenci grubu buydu bence. 🥰

 Lanet kullanıcılarının okula gelip eğitim almaktaki amaçları genelde farklıdır. Daha güçlenmek, insanları korumak, en iyi yapabildiği işi yapmak vs. Nobaramız ise köyden uzaklaşıp şehirde yaşamak istediği için bu işe başlamıştır. Ona göre köyde yaşam çok sıkıcıydı. İnsanlar birbirini gereğinden fazla tanıdığı için her şeyden haberdar olmaları boğucuydu. Şehre yerleşmek Nobara için bir bakıma kaçış bileti oldu. Her şeye rağmen sorumluluklarını ve dostlarını ihmal etmedi. Hiç düşünmeden, cesurca savaştığı kısımlarda onu hayranlıkla izledim. Elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı hep.

 Deli dolu ve hayata bağlı yanı onu hep azimli biri yapmıştı. Dostlarıyla şehirde güzel günler geçirdi. Karanlık günler başladığındaysa aklında yine diğerleri vardı. Mücadelesi hep sürdü, geri çekilemezdi, belirsizliğe adım attı. 😶 (gifler: tenor.com)








20 yorum:

  1. Listeye eklenecek isim olarak Nanami bekliyordum, Kugusaki geldi vay ✨ Çok iyi anlatmışsın ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nanami'yi animede çok az gördük, geçmişini de fazla bilmiyoruz ya sanırım fazla yazacak şey bulamam diye onu yazmak aklıma gelmemişti. 🙃😊 Ama kesinlikle yazmaya değer biri. Sonraki o olabilir. 🥰 Yorumun için teşekkürler. ❤️

      Sil
    2. Mangaka iki erkeğin dostluğunu çok iyi kuruyor. Satoru ve Suguru çok iyiydiler ama Shoko onların gölgesinde kaldı üçlü olmalarına rağmen. Megumi ve Itadori de çok iyiler ama Nobara'yı Shoko gibi dışarıda tutamıyoruz. O da içeride ve olayların gelişimine etkisi var. Sevdim bunu. Nanamin gelcek ha, vaay bakalım neler yazcaksin 🌝🌚

      Sil
    3. Evet çok haklısın. Geto Gojo dostluğu çok iyi yansıtılmışken Shoko çoğu şeye dahil olamamıştı. Nobara burada etkisiz değil, zaten İtadori ile de iyi anlaşıyordu. Şöyle bakınca gayet iyi üçlüler. Son olaylarda ayrı düşmeleri kötü oldu. Her şey ani gelişince herkes kaderini kendi çizmek zorunda kaldı. 🙄
      Nanami'yi sıraya aldım evet. 🥰 Kendisini ikinci sezonda daha çok sevdim zaten. 🤗

      Sil
    4. Ben de. Ama bu bölümde gene Kugusaki & Itadori savaşı gördük, uzakta olsalar da.3. defa birlikte savaştılar. Güzeldi.

      Sil
    5. Evet hiç yoktan iyi. Kısa bir an olsa da ikisini bir arada görmek iyiydi. Megumi iyice ayrı düştü ikisinden. Merakla devam bölümlerini bekleyeceğiz artık. :)

      Sil
    6. Afişte bile villain tarafindaydi megumi 😶😭

      Sil
    7. Olacak iş değil, Megumi de şanssızlardan. Hiç kötü tarafa geçer mi? 🥲🥲

      Sil
    8. Bu sırada sukuna: you're my special 😂

      Sil
    9. Hiç sorma, tam acıklı anda çalan şarkıya bak. Hayat Sukuna'ya güzel. 😅

      Sil
  2. Bu karakteri anlattığın kadarıyla ben de sevdim şimdi, kanım kaynadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakteri sevmene sevindim. Eğlenceli biri ve yeri gelince de psikopata bağlıyor. Farklı ve hoş biri. :))

      Sil
  3. Havalı bir karakterdi canım. Güçsüz ve ağlak bir kız olmamasını ben de sevmiştim. Çok güzel anlatmışsın. Gojo'nun en iyi öğrencileri bu kızın da içinde olduğu grup gerçekten. Şimdi okuyunca yine üzüldüm. Gri görüyorum her şeyi. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ağlak biri olmaması ve hemen duruma adapte olması, dahası düşmanı korkusuzca tehdit ederken psikopatça gülüşü çok iyiydi. 😃 Onun cesaretini sevdim ben, aynı zamanda içindeki çocuksu yanı. :)) En iyi grup buydu aynen, üç karakter de unutulmaz oldu. Hepsini çok sevdim. 🥰 İyi şeyler beklememek lazım bu animeden. 🥲

      Sil
  4. Animelere henüz giriş yapamadım ama sayenizde birçok karakteri tanımış oluyorum. Animelere olan ilgim de artıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginizi çekmesine sevindim. Sevdiğim karakterler olunca daha da bağlanıyorum. :))

      Sil
  5. Hem güçlü hem samimi kalabilmek en güzeli 😊

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...