29 Aralık 2023 Cuma

Jujutsu Kaisen 2. Sezon (Anime)

 


 İlgiyle takip ettiğim animenin 2. sezonu yeni bitti. Çok gecikmeden 3.sezonun çıkmasını istiyorum da iki yılı bulur galiba. 🙄

 Paylaştığım Bir Karakter Meselesi serisinde karakterlere değindiğim için genel olarak konuyu anlatayım. Sezonun ilk birkaç bölümünde, Jujutsu Koleji'nin hocası ve en güçlü Jujutsu büyücüsü olan Gojo'nun ergenlik dönemlerine yer veriliyor. Nasıl daha güçlü hale geldiğini, yenilmez oluşunun hayatında ne gibi değişikliklere yol açtığını görüyoruz. Gojo o zamanlar fazla neşeli ve hayat dolu, tabii ilk darbeleri yedikten sonra biraz değişiyor. Şimdiki korumacı hali ve çabası da o dönemlere uzanıyor bence. En yakın arkadaşı olan Geto ile yollarının ayrılması aslında olumsuzlukların başlangıcı olmuş bir bakıma. Önceleri daha sorgulayıcı, eleştirel olan Gojo iken yaşananlar neticesinde ve onun Geto'ya sorduğu sorularla esas değişimi yaşayan Geto oluyor. Tabii bu değişimi tetikleyen başka şeyler de var. 

  Sezonun sonraki bölümleri genel olarak karanlık ve karamsar geçiyor. Dünyaya farklı pencereden bakanlar, bazı şeyleri kabullenemeyenler kendi emellerini hayata geçirmek için büyük bir plan yapıyor. Tabi bunun için öncelikle Gojo'nun etkisiz hale getirilmesi gereklidir. Bu yüzden pek çok insanın hayatını tehlikeye atmaktan çekinmezler. Shibuya İstasyonunda insanlar rehin alınır, durumu öğrenen Gojo ve diğer jujutsu büyücüleri olay yerine intikal eder. Planın geniş çaplı düşünülmesi ve beklenmedik aşamaları bizimkileri hazırlıksız yakalar. İlerleyen bölümlerde pek çok karakter savaşmak zorunda kalır, kayıplar verilir.

 Ana karakterimiz İtadori ilk sezondan beri lanetler kralı Sukuna'nın taşıyıcısıydı. Burada bir şekilde serbest kalan Sukuna'nın semtte estirdiği dehşeti görüyoruz. Sukuna için o an bir kişi hariç kimsenin canının kıymeti olmadığından verebileceği en fazla hasarı verip aradan çekilir. İtadori suçluluk hissettiği için yaşadığı ruhsal çöküşün ardından toparlanmaya çalışır. Aksi gibi kötü olaylara da hep o şahit oluyor.

 Anime filminden sonra kaç bölümdür görmeyi beklediğim Yuta da tam sezon sonunda karşımıza çıkıyor, hem de aldığı beklenmedik kararla. Yine her zamanki gibi nazik ve düşünceliydi. ☺️

 Pek çok şey yarıda kaldı, bazı karakterleri yaşanan olaylardan sonra bir daha göremedik, kimilerine ne olduğu belirsiz, bir an önce üçüncü sezonun gelmesini istiyorum. 😊 Fırsat bulduğum anda mangasından devam edeceğim. Zaten çoğu önemli şeyi öğrendim önceden. Yine de okuyup detayları bilmek güzel olacak.

 Çizimleriyle, akıcılığı, müzikleri, olay örgüsü, ters köşeleriyle bu sezonu çok beğendim ben. 🤗 Bu sezonda Choso'yu çok sevdim, ilginç ve renkli bir karakter. Nanami'ye daha fazla yer verilmesi de, onu tanımamız adına çok iyi olmuş. Zaten ilk sezonda da severdim onu. Seride gereksiz olduğunu düşündüğüm bir iki karakter de vardı ya neyse. Her şey istediğimiz gibi olmuyor işte. :) (gifler: tenor.com) spoiler içeriyor gifler




Ergen Gojo vs Toji (Megumi'nin babası)


 Shibuya İstasyonundan bir kare (Gojo'yu böylesine yoran hayat bize ne yapmaz. 😅 )




 Megumi vs Toji (Süper hızlı ve güçlü babaya tavşanlarla saldırmak 😅😆)



 Bu nasıl güç, nasıl cesaret? Megumi'nin bile isteye kendi ayağına sıktığı an...





 Sukuna ve gücü... (ona yürüyen doğal afet diyorum) 


 2. sezonun giriş parçası da çok iyi. Ne kadar spoiler içeriyormuş meğer, tabi bölümleri izledikten sonra anlıyoruz neyin kastedildiğini.



24 yorum:

  1. Sukuna'yı başından beri bir afet(i devran) olarak gören ben kişisi 💅🏻🤪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o anlamda dememiştim ya neyse. 😅😂 Benim için Gojo en karizma. 😎😎

      Sil
    2. Ahahahahahahaha elbette o anlamda dememiştin ama benim gördüğüm anlam o hehehehehee. Ama Gojo'yu daha çok seviyorum. Bu kararı verene kadar canım çıktı haha ama buradayım XD

      Sil
    3. Gojo varken Sukuna da kim? 😏 Tabii ki Gojo'yu seveceksin. :D

      Sil
    4. Haha dogru ♥️ 💜 💙

      Sil
  2. SPOİLER: "Yuta her zamanki gibi nazik ve düşünceliydi."
    O sırada Yuta:
    İtadori'yi kendi ellerimle öldüreceğim ☠️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha 😅😅 Kendince sebepleri var ne yapsın yani. İtadori'yi tanımadığı için bir bağı da yok. Yaşananlardan sonra öyle düşünmesi normal.
      Animede en nazik konuşan Yuta bir kere, başka kim var öyle sevimli. 🙃🌺

      Sil
    2. Doğru gerçekten,.en nazik konuşan Yuta. Sebebi vardır tabii Yutacığımız boşuna saldirmaz caanı hocasının öğrencisine. Hele ki geçen sene onun hakkında çıkarmışlardı ölüm fermanını. Bakalım netcekler. Sarılıp barışsınlar. Belki choso gibi önce öldürür sonra kanki olurlar shsjsj bakalım

      Sil
    3. Evet Yuta boş yere bir işe kalkışmaz. Şimdilik tek yol olarak bunu görüyor da, belki zamanla başka çare bulunur diye düşünüyorum. Bakalım neler olacak? Arkadaş olmalarını isterim tabii. :))

      Sil
  3. Çok iyi bir yazı olmuş ve muhteşem bir sezondu. Bu beni ilk sezon da sarmıştı ama bu kadar da bağımlısı yapmadı. Şimdi işim gücüm günüm gecem Jujutsu 💯❤️ Choso'yu ve Toji'yi sevmeni o kadar çok bekledim kiiiiii haha nihayet aynı taraftayız şimdi 🤝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sezon muhteşemdi gerçekten. Bu sezonla seriye daha bağlandım. Benim işim gücüm de bu oldu. 😃😃 Choso ve Toji'yi sevdim tabii, aynı düşünmemiz güzel. 😎😎👍

      Sil
    2. Evettttt çok doğru 😍😍😍

      Sil
  4. İyi seneler dileklerimle geldim Duygucuğum. :) 2024 ten beklediklerini adım adım her gün alacağın ve sevdiklerinle istediğin gibi bir hayat süreceğin yıl olsun! Sevgiyle sarmalıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sezercim. Yeni yılın benim için bir anlamı olmasa da genel bir şeyler söyleyim. Her şey gönlünce olsun İnşallah. Sevgiler. 😊🌺

      Sil
  5. iyi, sağlıklı, mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Duygu Hanım, siz de öyle güzel anlatıyorsunuz ki, karakterlerin kimisini hatırlayıverdim. :) 3. sezonda size şimdiden iyi seyirler diliyorum. İzleyen gözlerinize, anlatımınıza sağlık olsun. :)
    Mutlu yıllar size...Nice, nice güzel senelere...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı Hanım. Anlatımımı beğenmeniz ve bazı karakterleri hatırlamanız memnun etti. :)) 3. sezon için çok beklerim gibi, 2 3 yılı bulur. :/ Tekrar teşekkür ederim, her şey gönlünüzce olsun İnşallah. :)

      Sil
  7. Ooo ikinci sezon çıkmış ve izlenmiş bile. Uzun bir ara vermişlerdi diye hatırlıyorum. Ben daha film dünyasına adapte olamadım... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezon daha bitmeden bile hakkında çok şey paylaşmıştım. :)) İlk sezon 2021de çıkmıştı. 3.sezon da 2026'da ancak gelir sanırım. O yüzden mangasını okumaya başlayacağım. Heyecanlı yerde bitti. 😀

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...