28 Ekim 2023 Cumartesi

Link Click (Shiguang Daili Ren) Anime

 

 "Neden ölmüşlere kelimeleri iletmeyi kabul ettiğimi biliyor musun? Bu kelimeler ölmüşlerin kaderini değiştiremez. Ama kelimeler yaşayanların pişman olmamasını sağlayabilir."



 Merhabalar çok ilginç, kısa bir anime ile geldim. Başta dilinin Çince olması kulağıma garip gelse de sonra o kadar sardı ki bir günde bitirdim bölümleri. Hemen konusuna geçeyim. :) (gifler:tenor.com)





  İki arkadaşın alışılmışın dışında bir fotoğraf dükkanı var. Dükkan sahibi de ayrıca arkadaşları, onlara sürekli müşteri getiriyor. Lu Guang (beyaz saçlı olan) bir fotoğrafa bakınca o ana dair 12 saatlik görüntüler görüyor. Cheng ise fotoğrafların içine girip müşterinin istediğini yapmaya çalışıyor. Tabii Lu Guang'ın yönlendirmesi ile hareket ediyor. Eğer geçmişte önemli bir değişiklik yaparsa gelecekte olumsuz sonuçlar doğabilir. Duygusal ve fevri olan Cheng bir de içine girdiği bedenlerin hislerini de paylaştığı için genelde kendini tutmakta zorlanıyor. Lu Guang'ın sürekli onu uyarmasına rağmen bazen bildiğini okuyor ve işleri karmaşık hale getiriyor.

 İlk bölüm heyecanlı başladı. Sonra biraz daha psikolojik ve duygusal ilerledi. Sonlara doğru gerilim arttı, polisiyeye döndü. Finali çok şaşırtıcıydı, hiç beklemiyordum. Kısaca bayılarak izledim ve 2.sezonu olduğunu da görünce mutlu oldum. Çünkü devamı muhakkak gelmeliydi, öyle bir yerde bitti ki. Karakterleri çok sevdim. Esas yük Cheng'de gibi görünse de sakinliğini hep koruyan ve olacakları gören Lu Guang'ın da düşünceli hallerini çok görüyoruz. İyi bir ikili oldular bence. Cheng ağır durumlardan sonra hep çökmüş gibi görünse de azimli olması ve elinden geleni yapmasıyla kendini sevdirdi. Son bölümler gayet zekiceydi ve merak unsuru ön plandaydı. İlginç bir şeyler izlemek isteyenlere muhakkak tavsiye ederim. :) 



20 yorum:

  1. İzleme listeme yeni anime eklemeye hiç niyetim yoktu ama öyle bir anlattin ki izlemek zorundayım gibi hissediyorum 😱 en kısa zamanda izleyip yorumlıycam o yüzden 😂 ama ilginç bir hikaye, orijinal bir fikir. Fragmanı izleyince heveslendim ben de. keyifli seyirler ikinci sezon için. Tanıtım ve yorum için teşekkürler 🐥🐥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi bayağı, psikolojik açıdan da etkileyici buldum. Gerilim desen var bence tam senlik. Yakında 2.sezonu da izlerim. 😃🌺 İzlersen yorumunu merakla bekliyorum, konuşuruz muhakkak. Şu beyaz saçlının hayatını göremedik, keşke ona da değinseler ayrıca. Kapalı kutu gibi kaldı. :))

      Sil
    2. Ay o zaman ikinci sezonda onu görürüz! Evet hemen biterim kapında 🥳

      Sil
  2. Sen beğenmişsen iyidir mutlaka :))

    YanıtlaSil
  3. pikii o zaman not aldım oluur :)

    YanıtlaSil
  4. Alıntı çok iyiymiş. Gerçekten değişmese bile bir şeyleri söyleyebilmek önemli 💔😭❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın. Geride kalan için önemli istediği şeyi aktarabilmiş olmak. 😊❤️

      Sil
  5. konusu gerçekten çok ilginçmiş Duygu'cum eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. İkiz gibi iki ana karakter, birisi beyaz saçlı birisi siyah saçlı gerçi ama. Konu çok eşsiz canım. Merak uyandırıyor anime. Güzel yorumlamışsın. Çizimler aslında hoşmuş. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok benziyor ikisi. :)) Konu mükemmel ya, duygusal yönü de iyiydi. İlerledikçe daha bağlanıyorsun, çok güzel işlenmiş konular. İki karakterin iletişimini de çok beğendim. :)

      Sil
  7. Konusu aşırı ilginmiş gerçekten, insan beyninin yaratıcı gücüne her gün bir daha hayret ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şaşırtıcıydı konusu. Nereye bağlanacağını merak ederek izledim. Beklediğimden çok iyiydi. :))

      Sil
  8. Baya akıcı ve heyecanda bıraktıran bölümleri varmış gibi hissettim.
    Adını not alıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyiydi, kısa da olunca bir iki gün içinde bitiyor. Tavsiye ederim. :))

      Sil
  9. Bayıldım ya. Bölümler ilerledikçe açıldı, güzelleşti. Dram, gizem, doğaüstü yönü çok iyi işlenmiş. Üçüncü sezonu da çıksın izleyelim ehehe. İyi ki izlemişsin, ben de senin sayende izledim. 🙂🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaydı değil mi ya. Ben de bayıldım. Yeni sezonu bekleyeceğiz artık, hemen gelse. Beğenmene çok sevindim canım. 🥰❤️

      Sil
    2. Aynen harikaydı. İki ana karakteri sevdim ben. 💖💖😊

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...