11 Ekim 2023 Çarşamba

Kitap Alışverişim 7 (2023)

 

 Bir süredir kitap alışverişi yapmamıştım. Geçen gün aldığım iki kitapla birlikte hepsini koyuyorum. :) Çok şükür uzun süredir hayalini kurduğum kitabıma da kavuştum. Kardeşimin verdiği sipariş ulaştı elime ama olsun onu da ekleyim. Yayınevi bana birkaç adet yollayacaktı, daha elime ulaşmadı.




 Bu ikisini daha önce almıştım. Hayal Meyal'i okudum bile, çok güzeldi. :)



 Amazon'dan 40 TL indirim kodu geldi bana. Fırsatı kaçırmayıp birkaç kitap daha aldım. Dördünü 116 tl'ye aldım. Bu aralar Tarık Tufan kitaplarına taktım. :)) Şedaraban'ın konusu çok ilginç geldi bana, fiyatı da çok uygundu, kaçırmayım dedim. Diğer iki kitabı da bana faydalı olacağını düşünerek aldım. Şimdilik benden bu kadar. 😊



23 yorum:

  1. Teşekkür ederim müfred. :)
    İsimler değişebiliyor evet. Kitabı görünce hemen okumalıyım diye düşündüm. :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabın hayırlı uğurlu olsun. :)
    İndirim fırsatı çok iyi olmuş. Yeni kitaplarınla keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. 😊 İyi oldu indirim, o bahane ile merak ettiğim kitapları da almış oldum. :) Teşekkürler.

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel. Kitabınızda hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Dört kitabın toplamdaki fiyatı çok iyiymiş. Keyifle okuyun.
    Eseriniz de hayırlı, uğurlu olsun. Umarım her şey istediğiniz gibi olur Duygu Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok uyguna aldım kitapları. Teşekkür ederim Nazlı Hanım.:))
      İyi dilekleriniz için sağ olun. Hayırlısı olsun. :)

      Sil
  5. Kitabının çıkmasına çok sevindim. Tekrardan çok tebrikler. Umarım bundan sonra da her şey gönlünce olur. Kitapların için de iyi okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Güzel dileklerin için sağ ol. Kitapları severek okuyacağımı düşünüyorum. :)

      Sil
  6. amakı hayal güzel kitap :) şu ibni tüfeyl kitabını okuyayım :) kardeşin almıştı ivit dimiştin instada :) kitabını okuycaz tabisideeeekiii yakındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amakı Hayal'i merak ediyorum, daha sıra gelmedi. :) Evet yazmıştım orada. Umarım seversin. :))

      Sil
  7. Hayırlı olsun kitabınız. Kitap yazan bloggerlar diye bir konu başlığı açarak tanıtmak lâzım herkesi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)) Deeptone paylaşıyordu bir ara, kitap çıkaranları.

      Sil
  8. Benim aldığım kitabın da elime ulaştı. En kısa sürede okuyacağım inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşmasına sevindim. Yorumunu bekleriz o zaman, iyi okumalar. 😀

      Sil
  9. Ne güzel kitaplar almışsın canım. Ben Amakı Hayal'i okumuş ve çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, farklı bir kitaba benziyor, merak ediyorum. :)

      Sil
  10. Tarık Tufan'i okuyacağım, sağolsun Duygu adında bir arkadaşım hediye etti 🌚🌝 Filibeli'nin kapak iyiymiş, ama senin kitabın kapağı daha iyi. Uygun fiyatla almana sevindim. Şu listede en hoşuma giden Şifacının Kalbi ✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversin canım sen de. 🥰 Onun kapağını ben de sevdim. Teşekkür ederim, çok naziksin. 😃

      Sil
  11. Kitabınız hayırlı olsun, bol bol okunsun. Kitaplık blogunda görünce fark ettim, nice nice kitaplara, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun bol okumalar diliyorum ben de Facebook sayfamda paylaşayım 💞

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...