30 Mayıs 2023 Salı

Kimetsu No Yaiba (Demon Slayer)- (Anime)

 


 Bir süredir merak ettiğim bir animeydi. 26 bölümden oluşan ilk sezonu izledim. 

 Tanjiro evden ayrıldığı bir sırada ailesi iblislerce katledilir. Sadece kız kardeşi yaşıyordur, o da iblise dönüşmüştür. Tanjiro kız kardeşini tekrar insana dönüştürmenin yollarını arar. Bir ustadan eğitim alır ve zorlu bir sınavı aşıp İblis Avcısı Loncası'na katılır. Verilen görevler neticesinde iblisleri yok etmeye başlar. 

 İzlemesi keyifli bir animeydi. Kurgusu sağlam diyemem ama dövüş sahnelerindeki görselliğe hayran kaldım. Tanjirocum merhametli, duygusal yanıyla en sevdiğim oldu. Zenitsu çocuğum nasıl bu kadar yaygaracı olabiliyorsun, seni gördükçe ağzına bant yapıştırasım geldi hep. Neyseki içinden zaman zaman çıkan güçlü kişilik sayesinde sana katlanabildim.😅 İnosuke deli danalar gibi oradan oraya saldırmayı kes, bir ayakların yere bassın ya, güzel yüzünü de saklamak için kullandığın şeye bak ayrıca. 😅 Tanjiro'nun kız kardeşi Nezuko ne tatlı öyle ya. ☺🌺 Giyuu karakteri de soğuk görünüyor ama adil biri, üst seviyeli bir iblis avcısı olmasına rağmen Nezuko'nun diğer iblislerden farklı olduğunu anladığında onu serbest bırakmıştır. O yüzden onu da çok sevdim, aklı bir karış havada değil en azından, olgun biri. :)) İstemsizce sevimli Kanao ve Tanjiro'yu yakıştırdım ya ben. 😆

 Aralara dram da katmışlar, bu tür animelerin olmazsa olmazı ama Naruto gibi dramı dibine kadar yaşatan animeleri izledikten sonra fazla etkilemedi buradakiler. 😃 Sanırım en etkilendiğim kısım her şeye rağmen Nezuko'nun insani yanını bırakmaması oldu. Sevgi dolu bir ailede büyümenin gücü bu olsa gerek.

 Karakter gelişimleri daha iyi olabilirdi. Bazı karakterlerin absürtlükleri yıldırdı beni. Komedi olsun diye uzatılan kısımlarda sıkıldım biraz. Dövüşlerin kalitesi ise mükemmeldi, görsel şölen adeta. Hele de Tanjiro ve kardeşinin birlik olduğu kısımlar, aralarındaki bağ çok iyiydi. 19. bölümün sonuna tek kelimeyle bayıldım, aynı anda pek çok duyguyu yaşattı bana. 😃 Finali ise gerilimli ve merak uyandırıcı bitti, devamını izlemem gerekecek. :)) 

(Gifler tenor.com'dan alınmıştır.)


Tanjiro

Zenitsu

İnosuke

Giyuu vs. Nezuko

Kanao vs Tanjiro






16 yorum:

  1. İzleyecek ne çok şey var, hep birikiyor. İsimler karıştı gitti okudum ama unutuverdim. Naruto'dakileri unutmak mümkün değil tabi. Ana karakterin yaşadıkları üzücüymüş, ikinci sezonu nasıl bulacaksın merak ettim. Ellerine sağlık canım yazı için. 🌼🌼💖😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen fazla bir şey izlemiyorsun zaten. :)) Ana karakterin iyi kalpliliğini ve düşünceli oluşunu çok sevdim, sanırım çıkmış olan tüm bölümlere bakacağım, sevdim Tanjiro'yu. 😀 Yorumun için teşekkürler canım. ☺🌺💙

      Sil
  2. izlenir yani pekiiii :) bunların resimlerini yapmıyonmu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izlenir. :)) Uzun zamandır çizmiyorum karakterleri, körelmiş olabilirim. :))

      Sil
  3. Bir sezon 26 bölümden oluşuyorsa baya uzun olmalı. Sıkıcı olsa izlenmez zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 bölüm animelere göre kısa sayılır, bir bölüm 20 dk oluyor. :) Anime filmi ve devam bölümleri de var, onlarla uzamış oluyor. :)

      Sil
  4. Paylaşım güzel, beni de ziyaretsiz bırakmayınız lütfen:)

    YanıtlaSil
  5. Anime merakım var ancak bir türlü başlayamadım. İlham olur inşalla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım sevecek misiniz? :)) Daha güzelleri var ama.

      Sil
  6. Demon Slayer'ı sinema filmleriyle tanıdım. Anime dizisini o kadar tatlı anlatmışsın ki izleme isteği uyandırdı bende.Karakterleri tek tek fotoğralarıyla anlatman da yol gösterici olmuş. Filmleri yazarken bazen derinlere inip araştırıyorum. Benim gibi meraklılara kılavuz niteliğinde yani 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ilk sezonu izleyince keşke sinema filmine gitseydim dedim, efektlerin böyle güzel olduğunu bilmiyordum. 😀 Fırsat olursa belki izlersin, Tanjiro için devam ediyorum, çok güzel bir karakter. 😃 Güzel yorumun için teşekkürler, elimden geldiğince samimi şekilde anlatmaya çalışıyorum. 😊

      Sil
  7. Sen animeleri her paylaştığında ''ne zaman izleyeceğim?'' diyip duruyorum:))) Konuştuğumuz dizileri bile izleyemedim ki:(
    Yazılarından da merak ediyorum:))) İnşallah bir gün izleyebilirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da bunlara vakit ayır. 😀 Bu anime de keyifli, özellikle dövüşler çok iyi ama kurgu olarak daha güzelleri var tabii. :)) Yorumun için teşekkürler. :)

      Sil
  8. Tanjiro 🥺🥺 izleyenlerin çoğusu hiç sevmiyor ÇÜNKÜ NEYMİŞ AĞLAKMIŞ dünyanın en tatlı bebeği 😭😭 inanılmaz bir animasyonu var kafayı yemiştim izlerken, kurgu çok inanılmaz değil ama animasyonu deli işi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanjiro çok iyi ya. Ben nazik ve duygusal karakterleri severim zaten. Başkalarının ne düşündüğü önemli değil. 😀 Görsel olarak çok iyi de diğer karakterlere ve kurguya da dikkat edilse harika olurmuş. :))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...