28 Ocak 2023 Cumartesi

Kitap Alışverişim 2 (2023)

 


 Bu seferki alışverişim biraz farklı oldu. İnstagramda @kitapsatis_ofisi hesabından çok uygun fiyata bu kitapları aldım. Kitap mezatına katılmak da ilginç oldu, günlük paylaşılan kitaplara fiyat teklifi veriyoruz ve son teklifi veren kazanıyor. :) Böylece normalde pahalı olan ya da baskısı tükenmiş kitapları uygun fiyata alabiliyoruz. Ben 4 kitap için 42 tl ödedim satıcıya, sadece kargo ücreti kargocuya ödeniyor. Kitaplar iyi durumdaydı, beğendim.

 Kişisel gelişim ve sağlık konusunda bu tarz kitaplar denk gelince almak istedim, normalde pahalılar. Sadece anneler için değil herkes faydalanabilir bence. Diğer iki kitabı da merak etmiştim, farklı kitaplar okumak iyi geliyor. :) 

 

27 yorum:

  1. Kitap satışı konusunda böyle seçeneklerin olduğunu öğrenmek hoşuma gitti. Bloglarda rastlamıştım dükkan açan bir arkadaşımız vardı. Ama instagram'da neler olup bittiğini bilmiyorum açıkçası. Göz atarım adrese. :)
    Ebeveynlikle ilgili kitaplar her daim lazım olanlardan el altında durması iyi. Diğer iki kitabı da ilk kez gördüm. İyi okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de güzel bir seçenek, sahaflar da satış yapıyor böyle instagramda. Normaldeki fiyatlarının 4'te birini falan ödemiş oldum bu sayede. :) Suyun Rengi ırkçılık üzerine bir roman, Ateş Ağacı'nı da yazarı merak ettiğim için aldım. Teşekkür. :)

      Sil
    2. Filmgündemi'nin kardeşinden geldim :) Romanların konusunu merak ediyordum yorum öncesi kısa bilgi iyi oldu. Özellikle Suyun Rengi'ni merak ettim şimdi. :)

      Sil
    3. Gerçi pek açıklama yapmadım ama okuyunca daha düzgün bir şeyler yazarım nasılsa. :))

      Sil
  2. Başka bir durum yok malesef. Herkesin bilmesi gereken şeyler diye almak istedim sadece. :) Evet, sen de çok okuyorsun. :)

    YanıtlaSil
  3. verimli kitaplar diye düşünüyorum, verimli olsun okumaları da...

    YanıtlaSil
  4. Ebeveynlik için olan kitaplar bizden geçti. Çocuklarımız evlenecek yaşa geldi artık. Onlar alıp okusun.:)
    Diğer kitapları merak ettim. Özellikle Suyun Rengi...Çok iyi fiyata almışsınız kitapları. Keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok uyguna aldım gerçekten. :)
      Ebeveynlik önemli bir konu, o yüzden okuyup paylaşayım istedim. Doğru bilinen nice yanlışlar yapılıyor. :)

      Sil
  5. semiha ayverdi, çok iyi yazarlarımızdan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok kitap var bu konuda, o dediğin de aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  7. Evet, açık artırma oldu bir bakıma. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  8. Plak mezatını biliyordum ama kitabı ilk defa duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda denk geldim birkaç kere, güzel oluyor. :)

      Sil
  9. aaa çok ilginçmiş, ben de bakayım o sayfaya, güle güle oku Duygu'cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak muhakkak, çeşit çeşit kitaplar oluyor Erencim, teşekkürler. :))

      Sil
  10. Instagram'da inceleyeyim sayfayı, Suyun rengi sıradışı bir kitap gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bilinmeyen kitaplar ucuza geliyor, ben de konusunu beğenince teklif verip aldım Suyun Rengi'ni. :)

      Sil
  11. Keyifle oku hepsini.🌿 Ben bu sene daha hiç kitap almadım.😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mervecim, alırsın sen de duramazsın biliyorum. 😀

      Sil
  12. Ayy ne güzel yapmışsın. :) Güzel günlerde oku inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Kitap hesabını seninle konuştuktan sonra takip etmeye başladım ben de:))) Güzel kitaplar oluyor, ben de mutlaka bakıyorum, geçen ay istediğim bir seriyi olmadığımdan dolayı kaçırmışım:)
    Güzel kitaplar almışsın, keyifli okumalar dilerim:) Fiyat olarak da çok çok iyi bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her çeşit kitaplar oluyor, popüler kitaplar da hiç bilinmeyenler de. Takip edince güzel şeyler denk gelebiliyor, çok uygun oluyor tabi fiyatları. :) Teşekkür ederim. :))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...