24 Ağustos 2023 Perşembe

Bir Yayınevi İle Anlaştım

 

 Merhaba arkadaşlar. Sabırsız bir kişiliğim var bilirsiniz, beklemeyi sevmem. Bu haberi de hemen vermek istedim, zaten sürekli sizle paylaşıyorum bu konudaki her şeyi. :)

 Romanımı tamamlayınca hemen birkaç yayınevine gönderdim ve bütçeme uygun olan bir tanesi ile anlaştım. Sonuçları hayırlı olur İnşallah. Yoğunluğa göre çıkış tarihi değişeceği için bir şey diyemem ama büyük ihtimalle 1 ay içinde kitabım çıkmış olacak. Kitabı somut olarak elime alacağım anı sabırsızlıkla bekliyorum. Uzun yıllardır bunu hayal ediyordum. :)

 Yayınevleri arasında fiyatlar çok değişken olabiliyor. Ve telif ödemesi konusunda kimisi pek avantajlı değil. Önceliğim çoğu online sitede kitabın satışa çıkacak olmasıydı ve tabii bütçeme de uygun olması açısından Kitap Müptelası ile anlaştım, sözleşmeyi imzaladık. İlgililer ve her aşamada haber veriyorlar. Geriye beklemek kaldı. :)

 Luna Yayınları'nı da çok sevdim. İçlerinde romanın içeriği hakkında yorum yapan tek yayıneviydi. Yorumları beni mutlu etti. İleride başka yayınevine ihtiyaç duyarsam Luna Yayınları ilk seçeneğim olacak artık. Kitap kapaklarını da çok beğeniyorum.

46 yorum:

  1. hayırlı olsun. çıkınca haberimiz olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çıkınca da paylaşırım. :))

      Sil
  2. Gözün aydın canım, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, hayal ettiğin gibi olur her şey inşallah ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol, İnşallah. 😊 Vakit kaybetmeden hızlı karar aldım, bekledikçe fiyatlar da artıyor. Hayırlısı bakalım. :)

      Sil
  4. Hayırlı olsuuun, okumayı dört gözle bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim, çok sevindim :) Romanı da çoook merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlkay, çok heyecanlıyım. Günler geçmek bilmiyor. :)) Umarım seversin romanı. :)

      Sil
  6. Senin adına çok mutlu olduum :) Hayırlı uğurlu olsuun.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Gözünüz aydın ne güzel bir haber.
    İnşallah okuyucusu bol olsun 🙏🏻

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun , güzel haberlerin devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim, hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Sizin adınıza çok sevindim Duygu Hanım. Hayırlı, uğurlu ve okuru bol olsun. Nihayete ermiş olmanız gurur verici. Umarım her şey istediğiniz gibi olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim Nazlı Hanım. :)

      Sil
  11. Güzel haber :)) bol bol okunsun diliyorum canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezercim, okuyanlar sever umarım. :)

      Sil
  12. Hayırlı olsun.
    Uğurlu olsun.
    Yolun hep açık olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel heyecanlı haberler daim olsun inşallah hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir haber bu Duygucuğum. Şimdiden tebrik ederim. Okuru bol olsun inşallah. Takipteyiz. 🧿👏👏😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibelcim, amin İnşallah. 😊🌺

      Sil
  15. oleeey hayalin gerçekleşiyor sonunda :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir haber, tebrik ediyorum :)) 1 ay içinde çıkacak olması beni bile epeyce heyecanlandırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Heyecanla bekliyorum, önemli olan okurların beğenmesi tabi. 😊

      Sil
  17. Sizin adınıza çok sevindim. Yolunuz çok çok açık olsun. :)
    Hayalleriniz bir bir gerçekleşir umarım.
    Kaleminize kuvvet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. 😊

      Sil
  18. Hayırlısı olsun. Senin adına çok sevindim

    YanıtlaSil
  19. Bu habere en çok sevinenlerden biri benim:))) Hayırlı olsun, bol satışı olsun inşallah:))) Çok merak ediyorum ve kitabın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum:))) Çıkar çıkmaz alacağım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım hep destekledin beni. Heyecanlı bir süreç benim için. :)) Yorumlarını çok merak ediyorum. :))

      Sil
  20. İmzayı atınca unvanın resmi olarak yazar oldu. Hayırlı olsun canım. Bu çok güzel ve önemli bir haber. Artık bekleyenlerden biri de benim kalemini seviyorum biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Umarım seversin, yine tarzımın dışına pek çıkmadım. 😊 Neyse ki süreç çok uzamadan sözleşme imzalayabildim. Beklemek yoruyor insanı. :)

      Sil
  21. En ksıa zamanda linkini de atarsın bize de sipariş etmek nasip olur inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, hemen paylaşacağım tabii. Birkaç gün önce kendi sitesinde satılacak sanırım. Sonra diğerlerinde de çıkar. :)

      Sil
  22. Hayırlı olsun bol okumalı olsun 🙏

    YanıtlaSil
  23. İmnstagram'da aktif bir bookstagram olunca yazıyı heyecanla okudum. Birçok pr , protokol ve tanıtım işinde boy gösterince yayınevlerini de tanımaya başlıyorsun. Luna Yayınevi çok güzeldir, genel anlamda tüm kitapların kapakları dahil olmak üzere ve çok güzel eserleri de var. Bence seçim çok güzel bir noktaya ulaştırmış. Okuru bol olsun, heyecanla basımını bekliyorum <3 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda takıldığımdan beri yavaş yavaş öğrendim ben de. Luna yayınları iyi gerçekten. Şimdilik başka yerle anlaştım, kısmet. Yol yarılandı diyebilirim. Sonucu merakla bekliyorum. Teşekkürler, sevgiler. 😊

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...