29 Ekim 2022 Cumartesi

Kitap Çekilişi

 


 Merhaba arkadaşlar, blogumuzdaki kitap çekilişleri ve hediyeleşmeleri çok güzel buluyorum. Ben de çekiliş yapmak istedim, fotoğraftaki kitaplarımı kazanan kişiye göndereceğim. Katılmak isteyenler yorumda belirtebilir. 5 kasım akşamına kadar katılım devam edecek. 😊

 İçindeki Uyuyan Güzeli Uyandır severek okuduğum bir kitaptı. Yazar sanki sizle sohbet ediyormuş gibi çok tatlı bir üslupla yazmış. Bir İdam Mahkumunun Son Günü ben bayıldım diyemesem de seveni çok. Ben Sana Mecburum şiir kitabı. Ferit Edgü kitapları da seviliyor diye eklemek istedim. :) 


32 yorum:

  1. ben sana mecburum, şiirseverler arasında meşhur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet meşhurdur, şiir okumayanlar bile duymuştur az çok kitabı. :))

      Sil
  2. Kitaplar güzel, katılımın bol olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ben katılırım ama istediğim kitapların listesini yapabilir miyim :D

    YanıtlaSil
  4. En güzel hediye kitaptır zaten:))))

    YanıtlaSil
  5. Eski günlerdeki gibi, bende katılıyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap hediyesi bambaşka bir mutluluk veriyor:)))

    YanıtlaSil
  7. Bende istiyorum:) Çünkü kitap hediyesi almak ayrı bir mutluluk sebebi:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel düşünmüşsün Duygucuğum. Çok güzel kitaplar 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  9. Ayyy güzelli, bayılırım. :)
    Bir İdam Mahkumumun Son Günü'nü okumuştum ama diğerlerini bilmiyorum onlari çin katılabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki. :) Onu da okumak isteyen başka birine verebilirsin, katıl tabii. 😊

      Sil
  10. Bir İdam Mahkumunun Son Günü, okumuştum güzel bir kitaptı. :)
    Diğerleri okumadığım kitaplar. Ben de katılmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun diğer 3ünü okumamışsın, ekliyorum seni de. :))

      Sil
  11. Tabii ki katılıyorum. Kitap çekilişlerini boş geçemem :-)

    YanıtlaSil
  12. böyle güzel kitapların seçilerek yapıldığı çekilişe ben de varım efendim ^.^

    YanıtlaSil
  13. Bu güzel çekilişe katılmadan olmaz😍Ben de katılmak istiyorum🙋‍♀️

    YanıtlaSil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...