14 Eylül 2022 Çarşamba

8 Dakika (Kitap)

 


 Bu kez blog arkadaşlarımızdan İrem 'in kitabı 8 Dakika ile karşınızdayım. Kendisini tebrik eder ve başarılarının devamını dilerim. :)

 Araştırmacı gazeteci olan Melisa doğum gününde bir sürprizle karşılaşır. Sevdiği Profesör Becker ona beklemediği bir hediye verir. Bu vesile ile Mel İzlanda'ya doğru yolculuğa çıkar, bir yandan da gizemli bir durumu açığa çıkarmaya çalışır. Korunaklı Şehir efsanesini çözmek zorundadır.

 Öncelikle konu çok ilgi çekici. Ön sözde de belirtildiği gibi Güneş yok olursa ne olur? Kitap boyunca küresel ısınmanın getirdiği olumsuzluklara, önlem alınması gerektiğine dikkat çekiliyor. Farkındalık açısından çok güzel. Okurken insan olarak dünyayı nasıl tahrip ettiğinizi düşünüp duruyorsunuz. Verilen bilgiler güzel ve aydınlatıcıydı.

 İrem'in anlatımı oldukça akıcı, kitap bir çırpıda okunuyor. Sonunu da heyecanla okudum. Kitap ince olduğu için çabuk bitti. Açıkçası daha detaylı ve uzun olmasını isterdim. Karakterlere dair daha fazla bilgi edinmek güzel olurdu. Genel olarak kitabı sevdim ve tavsiye ederim. :)



42 yorum:

  1. ciciş irem güzel yazar tebii :) okuycam ben de işallah bir süre sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim İrem'in kitabı :) Çok güzel bir kitap ve ben bunu yeni projemde yazar olan arkadaşlara hediye olarak gönderiyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Çay var mı çayım bitti de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay eksik olmaz bizde, buyurun. ☕

      Sil
    2. Teşekkür ederim çok iyi geldi :) instagram hesabıma bakmanı tavsiye ederim :)

      Sil
    3. İnstagram hesabım yok. :)

      Sil
    4. çok güzel bi paylaşım yaptım :)
      https://i.hizliresim.com/r6g7dew.jpg Buradan fotosuna bakabilirsin o zaman :)

      Sil
    5. Şimdi gördüm, çok güzel olmuş. 😀

      Sil
  4. Benim de okumak istediğim kitaplardan. İrem çok genç bir yetenek. Okuma ve yazma aşkı hiç bitmesin, artarak devam etsin inşallah. Emeğine sağlık Duygucuğum🤗😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok genç, daha da gelişeceğine inanıyorum. 😊 Yorumun için teşekkür ederim Sibelcim. :)

      Sil
  5. Haklısın müfred, kimse sorumluluklarını yerine getirmeyince dünya da yaşanılır bir yer olmaktan uzaklaşıyor. Sadece dünya için yaşayanlar çok.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    İrem Can'ın "8 Dakika" isimli kitap tanıtımınız için teşekür ederim. İrem'e bu yolda başarıların devamını dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler. Selam ve saygılarımla.

      Sil
  7. Evet, ben de kitabı ilk çıkardığı zaman almış ve büyük bir ilgiyle okumuştum. :) Sen de çok güzel yorumlamışsın kitabı. Sana incelemen için teşekkür edeyim ve konusu açılmışken ve İrem görürse bu yorumu ona sesleneyim; devamını bekliyorumm heyecanla!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. :)) İyi olur haber verirsen. 😊 Kitap heyecanlı bir yerde bittiği için devamını ben de merak ediyorum. Bakalım ne zaman çıkacak? 😀

      Sil
  8. Bazen denk gelmiyor bir türlü. :) Benim de okumak istediğim çok kitap var, her şeye yetişmek imkansız.

    YanıtlaSil
  9. Devamını merakla beklediğim kitaplardan:) İnşallah çok bekletmez bizi:)

    YanıtlaSil
  10. Aaa ne güzel bir arkadaşımız daha kitap çıkarmış ne mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda çok var kitap çıkaran, ben birkaçını biliyorum. :) Çok güzel gerçekten.

      Sil
  11. Kitabın konusu güncel aynı zamanda ilgi çekici, merakımı uyandırdı. Yorum için çok teşekkürler. :) Kitabın kapağındaki yazı dikkatimden kaçmadı, gizem barındırıyor. Sevgili İrem'in emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konusu güncel ve güzel. O yazı benim de dikkatimi çekmişti. Devamını merak ediyorum kitabın. :))

      Sil
  12. Bloger arkadaşların kitaplarını görünce çok mutlu oluyorum. Çok güzel yorumlamışsın. Kalemine sağlık. Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de mutlu oluyorum arkadaşlarımız kitap çıkardığında. Sevgiler. :)

      Sil
  13. Başarıları daim olsun inşallah. :) Bende denk gelirsem alacağım, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşallah, güzel dileklerin için teşekkürler. :)

      Sil
  14. Ne güzel yazarımız yine bir blogger, kendisine başarılar dilerim, paylaştığın için teşekkür ederiz Duygu'cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Erencim, kitap çıkaranlar olunca aramızdan seviniyorum. :))

      Sil
  15. İlgi çekici bir konusu varmış. En kısa zamanda okumak isterim.

    YanıtlaSil
  16. Blogger arkadaşlarımın kitaplarını gördükçe, kendi kitabımmış gibi heyecanlanıp mutlu oluyorum. :) İrem'in kitabını da sıkça görüyorum ama henüz okuma fırsatı bulamadım. Yakın zamanda okumayı umut ediyorum. Kendisine başarılar diliyorum. Yorumun içinde sana teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde mutlu oluyorum. Bir yandan da hevesleniyorum, bir gün benim de kitabım çıkar mı diye. :) Fırsat olursa okursun, benim de uzun zamandır aklımdaydı ancak alıp okuyabildim. Rica ederim. :)

      Sil
  17. Bu kitabı birkaç kişide gördüm ama henüz okuyamadım. Bir ara sadece bloggerların yazdıkları kitapları aldığım bir alışveriş yapıp kitaplarını sırasıyla okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok birikti blogger arkadaşların çıkardığı kitaplar. Fırsat oldukça almaya çalışıyorum ben de. Alırsan paylaşırsın bizle. :))

      Sil
  18. Seçilen konu oldukça güncel ve farkındalık yaratıcı. Kutluyorum sevgili arkadaşımızı :)
    Sana da teşekkürler bu tanıtım için Duygucuğum.🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sezercim. :) Kitabın konusunu çok sevdim ben de. :)

      Sil
  19. Konu ilgi çekici. Sen de çok güzel anlatmışsın kitabı :) Dilerim daha bir çok kitap yazar. Tabi sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, konu güzel gerçekten. :) Amin. :))

      Sil
  20. İrem'in kitabını çok severek okumuştum, devamını da sabırsızlıkla bekliyorum:))) Konusu güzel ve ilgi çekici, ben de yorumlamıştım bloğumda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek okudum sadece kısa geldi biraz. Konusu güzeldi gerçekten. :) Fırsat oldukça arkadaşlarımızın kitabından almaya çalışıyorum. :)

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...