29 Temmuz 2021 Perşembe

İnsanın Kardeşinin Olması


 

Bugün kardeşimin doğum günü olunca kardeşlikle ilgili bir şeyler yazmak geldi içimden. :)


Çocuklukta ve ergenlik döneminde her ne kadar anlaşamayıp, kavga etmişsek de uzun zamandır iyi geçiriyoruz. Nazar değmesin. :)) Pek çok açıdan bize yardım eden, düşünceli biri, tabi arkadaşlarına olan düşkünlüğünü saymazsak. 

İş görüşmesine beni sanayiye götürdüğü bir gün köpeklerden kaçmak zorunda kalmıştık, bir gün de yine sanayiye gidince karda yolda kalmıştık. Lise sonda dershaneye gece gittiğim için beni çıkışta almaya gelirdi. Tek başıma gitmek istemediğim her yere onu sürüklemişimdir. Tabi sonra bunları kafama kaktığı oluyordu. 😅

Küçükken çok yaramaz olduğu için okulda hergün şikayet işitirdim. Sonraki yıllarda evde de hep kavga ederdik. Hem de öyle böyle değil güreşçi edası ile birbirimizi yere atmalar falan. Sayesinde dövüşmeyi biliyorum. 😀 Bilek güneşinde belli zamana kadar hep ben onu yeniyordum, sonra o büyüdükçe beni yener oldu. Boksa gittiğinde abla şunu bir tut da vurayım diye elime minder tutuşturdu. Sonra kalk da iki hareket öğreteyim diye boks öğretirdi.

Kısaca insanın kardeş sahibi olması güzel. Küçükken yapılan kavgalar zamanla birbirine destek olmaya dönüşüyor. İyi ki benim kardeşim olmuş ve İnşallah daha nice yılları birlikte geçiririz. :) 


22 yorum:

  1. ayyy ne güzel yaa daha çok anlat anılarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada yazıyorum böyle azar azar. Yorumun için teşekkürler deep. 😀

      Sil
  2. Dayanışmak ne güzel🧿🧿. Kardeşine nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim Duygu 🎂🎂😊🤚.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. 😊😊💙

      Sil
  3. Büyük olunca sen büyüksün alttan al diyip duruyor herkes. Kardeş erkekse bir de senden büyük gibi davranmaya çalışıyor, çatışma çıkıyor o yüzden. :) Ben de ablam olsa nasıl olurdu diye düşünüyordum, pek çok şeyi paylaşırdım galiba. :)

    YanıtlaSil
  4. Nice yılları olsun kardeşinizin:) Belli bir yaşa kadar kardeş olunuyor ama yaş ilerleyince belki de en güvenebileceğimiz, en yakın arkadaşlarımız oluyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dileğiniz için. :) Doğru dediniz yaş ilerledikçe güven de artıyor. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim İlkay amin. :) Kız kardeş de iyidir, ne güzel. Annem ayırmasa bizim kavgalar daha büyürdü iyi atlatmışız yine. :))

    YanıtlaSil
  6. Nice seneleriniz olsaun sağlıkla mutlulukla hep birlikte

    YanıtlaSil
  7. Kardeş iyidir, candır. Mutlu yaşlar diyerim:)))

    YanıtlaSil
  8. Sayesinde dövüşmeyi biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllarca dövüşe dövüşe alışıyor insan. :)

      Sil
  9. 2 erkek kardeşim var. Dövüş konusunda talimliyim ben de :) ama bana hiç kıyamadılar.Hallaç pamuğu gibi silkeleyebilirlerdi oysa :) bir de abla olmanın biraz ekmeğini yemiş olmalıyım:)

    Güzel ve birlikte seneleriniz olsun hep.Can kardeşler hep var olsun hayatlarımızda.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 erkek kardeş zordur. Ben birini zor idare ettim, fazlasını kaldıramazdım. :) Abla olunca hep alttan alması beklenen kişi oluyorsun bir de.
      Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Amin, hep var olsun onlar. :)

      Sil
  10. İnsanın kardeşinin olması ne demek bilemediğim için üzgünüm açıkçası kendi adıma.
    Siz oysaki ne güzel bahsetmişsiniz. Dilerim nice güzel, beraber yıllarınız olur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İnşallah. :)
      Kardeş sahibi olmanın iyi yanları da zor yanları da var. :) Kardeşi olmayanlar kardeş gibi göreceği iyi bir arkadaşa sahip olur umarım.

      Sil
  11. Kardeşinle aynı gün doğmuşuz. Geçmiş doğum günü kutlu olsun. Kardeşlik güzel şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Senin de doğum günün kutlu olsun. :) Kardeşlik güzel şey evet.

      Sil
  12. Ne kadar güzel nice yaşları olsun 🙏

    YanıtlaSil

Kış Bahçesi (Kitap)

    Bir süredir okuma konusunda yavaşım, Ramazan ve bayram derken günler çabuk geçmiş. Yazardan okuduğum ilk kitaptı bu, oldukça sevdim ben....