15 Eylül 2023 Cuma

Şifacının Kalbi (Kitabım Çıktı)

 


 Merhaba arkadaşlar. Bir süredir heyecanla kitabımın çıkmasını bekliyordum. Şimdilik kitap ön siparişte, buradan bakabilirsiniz. 😊


 Arka Kapak Yazısı 


 Birkaç yüzyılda bir tekrar eden felaket bir kez daha kapıya dayanır. Ölüm Terzisi bu defa kaybetmemekte kararlı. İnsanlar için kâbus dolu günler başlar. Ruh Budayanların aniden ortadan kaybolması, karanlığın giderek güçlenmesi ve uğradığı saldırılar Şifacı Ubin’i tedirgin eder. Prensle başlayan dostluğu onun bir yolculuğa çıkmasına vesile olur. İnsanları kurtarmakta kararlı olan Ubin için esas sınav gizemli Rubaro ile karşılaşmasıyla başlar. Bir seçim yapmak zorundadır.

Karanlık ve aydınlığın savaşında silahlardan daha güçlü bir şey varsa o da sarsılmaz bağlardır. Asırlar öncesine dair bilgiler tahrip edilmişken acımasız Ölüm Terzisi’ni yenmek mümkün olacak mı?


“Ben bile isteye bıraktım seni çünkü seçtiğin tüm yollar ölümden geçiyordu.”


Konusu

 

 Beş yıl önce Ruh Budayanlar aniden kaybolduğunda kimse ne olduğunu anlamamıştı. Ancak tehlike yeniden baş gösterince insanların çok eski bir düşmanı olan Ölüm Terzisi'nin tekrar harekete geçtiği anlaşılır. Bir Şifacı olan Ubin uğradığı saldırıdan sonra insanlara yardım etmek için bir ekibe katılır. Ruh Budayanların fedakarlığını boşa çıkarmak istemeyen ekibin karşısına türlü engeller çıkar.

 Ubin kaderine doğru yol alırken seçim yapmak zorunda kalacağı bir an gelir. Dahası sadece o değil başka kişiler de önemli seçimler yaparak Ubin'in ilerleyeceği yolu şekillendirmiştir. 


 Umarım okuyacak olan herkes beğenir. Şu ana kadar blogda beni destekleyen herkese teşekkür ederim. ☺️🌺 




44 yorum:

  1. Çook sevindiim, hayırlı olsun. Merakla bekliyordum zaten.
    Bu sıralar maddi olarak sıkıntıda olmamın yanı sıra çok da meşgulum. Yüksek lisans yapıyorum tezli ayrıca formasyon almaya çalışıyorum. Bu yüzden ne zaman zaman bulabilirim bilmiyorum ama boş vaktim olduğu ilk vakitte okuyacağım. Senin hikayelerini seviyorum zaten, bunun konusu da iyice merakta bıraktı beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep. 😊 Fiyatlar çoğu insanı zorluyor artık, haklısın doğal olarak. Çalışmalarında başarılar dilerim. Ne zaman fırsatın olursa okursun artık. :)) Güzel yorumun için teşekkürler. 😊

      Sil
  2. Gerçekten çok sevindim. Tebrik ederim, okurunun bol olmasını dilerim. Konusu ilgimi çekti. Zaten blogdaki öykülerini okurken de hep yaratıcı olduklarını düşünmüşümdür. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlkay güzel dileklerin için. ☺️ Konusunu beğenmene sevindim. Okuyunca da hoşuna gider umarım. Güzel düşüncelerin için sağ ol. :))

      Sil
  3. maşallah sana aklına koyduğunu yaptıııın :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun ve bol okurlar :)

    YanıtlaSil
  5. Çook sevindim, çok mutlu oldum:))) Bol satışlı olsun, çok okunsun inşallah:))) Kitabı merak ediyorum fazlasıyla:))) Hayırlı olsun canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, desteğini hiç esirgemedin. Amin teşekkürler. 💐🥰 Merak etmene sevindim, bakalım okuyunca nasıl bulacaksın. :))

      Sil
  6. İnstagramda gördüm haberi ilk önce.. :) Çok sevindim Duygucuğum. Okuru ve baskısı bol olsun. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Sezercim. ☺️🌺

      Sil
  7. Hayırlı uğurlu olsuuuunn, sahiden çok sevindim senin adına. Okuru bol olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için. ☺️🌺

      Sil
  8. Tebrik ederim. Okurunuz bol, kaleminiz kuvvetli olsun.

    YanıtlaSil
  9. Çokk sevindim gerçekten :) Hayırlı uğurlu olsun canım okurun kazancın bol olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım amin İnşallah. 🥰💐

      Sil
  10. Sizin adınıza çok sevindim Duygu Hanım. Hayırlı, uğurlu, şansınız bol olsun. Can-ı gönülden tebrik ediyorum sizi. Eserinizin okuru çok-çok olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Nazlı Hanım. Amin İnşallah. 😊🌺

      Sil
  11. Hayırlı olsun, bol okurun olur inşallah. :)
    İlk fırsatta ben de okumak isterim kitabını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Okuma fırsatı bulursan seversin umarım. 😊

      Sil
  12. Instagramda gördüğümü hatırlıyorum ama işler güçler derken gelemedim bir türlü. Tebrik ederiim nice nice okurun ve basımların olur inşallah :) veee satışların isbn şeyi ile edevletten göründüğünü biliyor muydun bunu katıldığım bir atölyede öğrendim satışların oldukça takibini ordan yapabilirsin belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin. :)) E devletten bakıldığını bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. Çok teşekkür ederim. 😊💐

      Sil
  13. Okuması bol olsun inş. Ben kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, amin. Umarım seversin. :)

      Sil
  14. Hayırlı uğurlu olsun, okuru bol olsun inşallah Duygucuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibelcim, İnşallah. 🥰💐

      Sil
  15. Azmin zaferi, çok sevindim. Bu hayırlı bir başlangıç olsun, sonrası ardı ardına gelsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir hayalim gerçekleştiği için mutluyum. Bakalım sonrası ne olacak. :)

      Sil
  16. Hemmen sipariş ettim. Gelsin de okuyayım bakalım. :)
    Umarım ki bol satışları olsun da ikinci üçüncü kitaplarını da görelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok düşüncelisin, umarım kitap hoşuna gider. ☺️🌺
      Bu pahalılıkta beklentiye girmek zor ama hayırlısı bakalım. Gelecekte ne olur bilemiyorum. :)

      Sil
  17. Duygu'cum şimdi sipariş verdim, heyecanla bekliyorum okumayı, ellerine sağlık, çok tebrik ederim, hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin Erencim, teşekkürler. Umarım beğenirsin kitabı. :) Yayınevi yoğun bir döneme girdiği için henüz bana bile kitap gönderilmedi, bu hafta içi göndereceklermiş İnşallah. İyi dileklerin için de teşekkür ederim. 😊🌺💙

      Sil
  18. Okudum ve çok sevdim 😍😍 keşke herkes okusa 😍😍 Kalemine sağlık sevgili yazar hanım 💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, desteğin beni mutlu ediyor. 😃🥰🥰 Yorumun çok güzeldi ya okuyup durasım geliyor. 😍

      Sil
  19. Az önce Bir Yıldızın Hikayesi bloğunda gördü. Önce Solmayan Ümit, sonra Prefabrik Hayaller, şimdi de Şifacının Kalbi. Blog yazarları adına çok sevinçliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz için. 😊 Blogdaki arkadaşlar kitap çıkarınca ben de seviniyorum.

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...