17 Eylül 2024 Salı

Sonbahar

 

 Merhabalar, bugün sohbet edesim var biraz. :) Eylülü de yarıladık, havalar biraz serinlemeye başladı. Güzel oldu. Bu aralar internet yerine kitapçıdan kitap almaya başladım. Uzun süre rahat rahat dolaşıp kitap seçmek iyi oluyor. Dün de yine Enes Kitap Sarayına gittim. Bu iki kitabı aldım, daha fazla alabilirdim ama hem kararsız kaldım hem nedense kafam şişti, bunaldım birden. Sıcaktı belki.  John Verdon kitaplarını seviyorum, bu da son çıkan kitabı sanırım. Tabii ben hiç sırasına göre okumuyorum, ne denk gelirse. 😅 Abdülkadir Geylani de merak ettiğim isimlerden, bu kitaptan başlayım dedim.




 Bir önceki alışverişimde de yine aynı yerden şunları almıştım. Ursula'dan okuyacağım ilk kitap olacak. Gazali'nin kitabını da bitirdim, yakında yazısı gelir.



 Bunun dışında hobilerimle pek ilgilendiğim yok, kendimi bayağı saldım. Yazdığım romana kaç gündür hiç bakmadım. Pek bir şey yapasım yok, vakit geçsin diye ara ara ev işi yapıyorum, babaannemleri ziyaret ediyorum. Hiç hesapta yokken gelişen durum neticesinde yeni planlar yapmaya başladım ve buna odaklandığım için evde kendimi misafir gibi hissetmeye başladım. Bana yine yol görünecek gibi ama ne zaman nereye belirsiz. Allah'tan hayırlısını istiyorum o yüzden. 😊
 
 Bu sıralar Queen of Tears dizisini izliyorum. Beklediğimden güzel çıktı, sardı bayağı. 😊 Perşembe günleri İhh'nın sohbet günü, oraya gidiyorum. Manevi anlamda da öyle bir ortamda bulunmak iyi geliyor. Bu hafta piknik de var hatta, gider miyim bilmiyorum. Çalışmaları da kapsamlı ve güzel gerçekten. Kendi şehrinizde varsa gidebilirsiniz. 😊


18 yorum:

  1. geylani, gazali dev yazarlar, ursula da bilimkurgu/fantastikte liderlerden :) inşallah iş içindir, kendi paranı kazanmak içindir o yol :) hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi yazarlar hepsi. :) Atamayla ilgili diyorum da bakalım aralıkta daha netleşir. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Keyifli okumalar olsun.

    Aklımda şunları yaparım diye plan kurup o planları hayata geciremedigim bir evreye düştüm yine ben de. Eylül çarpması yaşıyor olabilirim, bilmiyorum :)

    Görünen yol hayırları getirsin beraberinde. Piknik kulağa hoş geliyor sanki, bı daha degerlendirmelisin bence 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Bazen öyle oluyor dediğini yapamıyor insan. Sıcaklar da kötü etkiledi hep.
      Amin İnşallah, dualarını beklerim. Bunca yıl sonra güzel olur İnşallah. 😊

      Sil
  3. Mevsim değişikliklerinde farklı hissedebilir insan ya da kendini şaşırtabilir. Dediğin gibi hakkında her şeyin hayırlısı, iyisi olsun. :)
    Bahsettiğin diziye bakacağım. Ben de bir tane önereyim, eminim beğenirsin. "From Now On, Showtime!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsim de etkiliyor da bu kez farklı. Hiç umudum yokken uzun süredir istediğim şey oluyor gibi. Allah gerisini de hayırlı etsin İnşallah. :)
      Ben de senin önerdiğin diziye bakayım, teşekkürler. :)

      Sil
  4. Hakkında hayırlısı neyse o olsun duygucum

    YanıtlaSil
  5. Abdülkadir Geylani önemli bir tasavvuf büyüğü. Sırru'l Esrar adlı eseri de öne çıkanlar arasında. Okuyacağın eseri umarım iyi tercüme edilmiştir. Kitapçıda kitapları koklayarak, onlara dokunarak gezmek ayrı bir keyif. Yeni başlangıçlarının güzellikler getirmesi dileklerimle Duygucuğum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabını da gördüm bir dahakine alayım İnşallah. Çok okumak lazım. :) Kitapçıya girince de çok kararsız kalıyor insan onu mu alayım bunu mu alayım diye. 😊 Güzel dileklerin için teşekkürler Sibelcim. :))

      Sil
  6. Umarım atama işi hayırlı ve en güzel şekliyle olur. Kitapların için iyi okumalar dilerim. Zaman da yine ne hızlı ama değil mi ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler İlkay. İyi insanlarla karşılaşmak da önemli, hayırlısı. :) İlk 2 atamadan umutluyum bakalım ne olacak?
      Zaman hızlıydı da şu an heyecanlı olunca vakit geçmiyor gibi de geliyor. :) Kitap okuyup oyalanırım artık. :)

      Sil
  7. Fütuhul gayb. Okumuştum sanırım. E kitap olarak okuduklarımı unutuyorum nedense. Kitap notlarım var neyseki. Arasıra bakıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, uzun süre geçince unutuluyor bazen. :)

      Sil
  8. Havaların serinlemesi iyi oldu, sıcaklar herkesi olumsuz etkiledi. Umarım her şey istediğin gibi olur, senin için en güzel şekliyle. Keyifli okumalar dilerim canım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım güzel dileklerin için. Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. 😊

      Sil

Öfke Kin Haset ve Kurtuluş Yolları / Vampir (Kitap)

   Yine iki kitapla karşınızdayım. Kısa kısa anlatacağım.    Öfke, kin ve hasedi yenmenin yolları için ayet ve hadisler üzerinden öğüt veren...