26 Temmuz 2024 Cuma

Temmuz Biterken...



 Selam herkese. Bu ay fırsat buldukça indirimden kitaplar aldım. Sıcaklar nedeniyle pek kitap okunmasa da Kpss geçince daha fazla okumaya başladım. Şu üstte paylaştığım kitapları ucuzkitapal sitesinden aldım. İndirimde olduğu için uygundu. Artık fiyatlar nedeniyle klasiklere kaydım biraz mecburen. 😅 Konuları da ilgimi çekmişti, bakalım nasıl bulacağım. :)



 Bu üçünü de bizim oradaki avmye uğrayıp görünce aldım. İndirimde olunca uyguna geldi bayağı. Kırmızı Kedi Kitapevinde sık sık indirime denk geliyorum.



 Kitap dışında yine anime izlemeye devam ediyorum. En son Wind Breaker izledim. Dövüş üzerine ama arkadaşlık, birlikten güç doğar gibi konular ele alınıyor, kısaca bana hitap ettiği için sevdim. Devamını bekliyorum. 

 

 Bu arada bazılarınız tanırsınız arkadaşım undine artık blogda, öykü yazıp kitap tanıtımı yapıyor. Ekleyebilirsiniz. :)


 Genelde pek işi olmayan biriyim. O yüzden bari bir işe yarayım diye gidip İhh gönüllüsü oldum. Güzel çalışmaları, etkinlikleri var, yabancılık da çekmedim. Şimdilik benden bu kadar. :) 


16 yorum:

  1. Güle güle oku canım, harika görünüyor kitapların. 💖🌺😊

    YanıtlaSil
  2. İyi okumalar ve kolay gelsin. :) Bloğu takibe alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bakalım ne zaman okurum. :)

      Sil
  3. Allah niyetini kabul etsin inşallah, güzel ve hayırlı şeylere vesile kılsın emeklerini, gönüllülük esasına dair yola çıkan herkese inşallah....yer yer benim de aklımdan geçer ama kalakalırım yerimde.

    Ayaşlı ile kiracılarını sesli kitap olarak dinlemiş, beğenmiştim.Bir Delinin Hatıra Defteri 'ni de okuyup sevmiş, sonunda göz yaşı akıtmıştım. Keyifli okumalar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol, hayırlısı İnşallah. :) Benim avantajım eve yakın şube açılması oldu, yakın olunca gidip gelmesi de kolay.
      Ayaşlı ve Kiracılarını merak ediyorum bayağı, bakalım nasıl çıkacak. Eski kitapları daha fazla okur oldum artık. :) Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  4. Selam Duygu Hanım...
    Kitaplarınızı keyifle, beğeniyle okuyun. :)
    Anime demişken, Blue Lock dizisini baştan sona izleyip bitirdim. İlk kez anime izleyen ben, konusu spor olduğu için sanırım, çok çok beğendim. İkinci sezon bir başlasın, ki ekim ayında olacakmış, kesin izlemek istiyorum. Gerçi telefonun küçücük ekranından izlemek zor oluyor ama olsun varsın. :) Hem anime önerisi hem de bu harika paylaşımınıza teşekkür ediyorum. Ayrıca İhh gönüllüsü olarak başarılar diliyorum size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Nazlı Hanım. Teşekkürler. :)
      Animeyi beğenmenize çok sevindim. Gerçekten güzeldi. Yarışma, müsabaka tarzı heyecanlı animeleri hep severim. Bu da o yüzden ilgi çekiciydi bence. Devamını merakla bekliyorum ben de. Özellikle İsagi ve Rin arasındaki rekabeti izlemek için sabırsızlanıyorum. :)
      İyi dilekleriniz için de teşekkürler. 😊🌺

      Sil
  5. Kitap alışverişi en sevdiğim alışveriş😊 Ne güzel yapmışsın. Ben bu aralar kitap alamadım, şimdilik elimdekileri okuyorum. Yorumlarını merakla bekliyorum canım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimden azar azar alıyorum. Elimde okunmamış çok kitap da var. Okumak için sabırsızlanıyorum. 😀

      Sil
  6. ayaşlı romanını çok severiim :) gogol bu romanını sobada yakmış da bir kısmını kurtarmışlar :) şu kılıçlıya bi bakayım neymişmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gogol'un öyle yaptığını bilmiyordum, ilginçmiş. :) Kılıçlı farklı geldi, okumak istedim. :)

      Sil

Vahşetin Çağrısı (Kitap)

   Yazarın doğa ve hayvanlar üzerine yazdığı kitapları daha seviyorum. Her şeyi çarpıcı bir gerçeklikle anlatıyor. Buck adlı köpek yaşadığı ...