17 Şubat 2024 Cumartesi

Rüya Günlükleri 1 (Hikaye)

 


(Serdar, müzisyen, 26 yaşında)


Son gördüğüm ürpertici rüya beni derinden sarstı. Aslında ortada dişe dokunur bir şey yoktu ve beni saran bu korkuya bir anlam veremiyordum. Daha önce de garip ve ürkütücü rüyalar gördüğüm olmuştu. Aradan dakikalar geçmesine rağmen kâbusun etkisi üzerimden gitmiyordu.

 Kalkıp camı açtım, karanlığı biraz olsun aydınlatan sokak lambası sayesinde etrafa bakındım. Çıt çıkmıyordu, sessizlik içimi kemirmeye başladı. Sanki algılarım kapanmaya başlamıştı. Az önce parkelerin üzerinde yürürken de hiç ses çıkmamıştı. Yoksa çıkmış mıydı? Tüm bunların aksine kalbimin hızla atışı kulaklarımda çınlıyordu. Elimi çırptım, ses uzaklardan geliyor gibiydi. Boğazım kurumaya başlamıştı. Yatağın kenarındaki sazı elime aldım, tellerine dokunduğumda en ufak ses titreşimi bile hissedemedim. Sanki havasız bir ortamdaydım ve sesler gittikçe beni terk ediyordu. Dehşet içinde sazı yere bıraktım, derin bir nefes aldım. Kafamı toplamaya çalışarak yatağın ucuna oturdum, rüyamda ne gördüğümü detaylarıyla hatırlamaya çalıştım.

 Sabahın erken saatlerinde kalkıp durağa doğru yürüdüm. Güneş henüz doğmaya başlamış, gökteki karanlık tam olarak çekilmemişti. Birden bulunduğum yere çakılmama sebep olan bir şey gördüm. Birkaç metre uzunluğunda, siyah renkli, sürüngenimsi ve yuvarlakça bir şey karşı durağın önünde duruyordu. Balinanın suda yüzmesi gibi karnının üzerinde yavaşça ve rahatlıkla ilerlemeye başladı. İnsanlar onu göremese de yoğun bir endişeye kapılıp kaçıştı. Hepsi büyük tehlikenin izlerini hissediyordu.

 Gözlerimi ayırmadığım o şeyin amacını bilmiyordum, öğrenmek de istemezdim. Varlığı benim kusurummuş gibi suçluluk hissettim. Sanki benim yüzümden oraya gelmişti, beni arıyordu. Bir felaketin alametiymiş gibi içimi titretiyordu, kımıldamaktan korkuyordum. Herkes çil yavrusu gibi dağılmıştı ama içlerinden ikisi zehirlenmiş gibi tuhaf hareketler sergilemeye başladı. Siyah sürüngen ya da her neyse  işte asfalt yolda ilerledikçe ecel terleri döküyordum. Gözümde herkesi yutmaya çalışan bir kara delikten farkı yoktu. Beni görürse diye ödüm kopuyordu. Dalından kopmuş, kuru yaprak gibi savrulup gideceğimi hissetsem de yere çakılmıştım adeta. Sonra beyaz bir sis tabakası her yeri sardı. Artık onu göremiyordum, her yerde olabilirdi, bir şeyin ayaklarımdan yukarı doğru tırmandığını fark ettim. Sıçrayarak uyandım.

 Yatağın ucundan kayıp aşağı düştüm. Ses yok, his yok, duyular yok... İçimde yükselen itiraz çığlığı boğazıma takılıp kaldı. Açık camdan içeri süzülen sise boş boş baktım. Sis etrafımı sardıkça gevşediğimi hissettim. Göz kapaklarım ağırlaşıyordu, direnmeye çalıştım. Uyandığımda yerde, halının üzerinde yatıyordum ve her şey eski haline dönmüştü. Şaşkınlıkla doğruldum, rüya nerede bitmişti, gerçek nerede başlamıştı emin değildim. Uyumak artık tekinsiz gelmeye başlamıştı.


Not: Bölüm burada bitiyor. Her seferinde farklı bir karakter ve rüya ile devam etmeyi düşünüyorum. Benim için yazması eğlenceli olacak. 😊


23 yorum:

  1. Ay ilginç bir hikaye. İçine çekti hemen. Kısacık olması üzdü ama seri halinde farklı karakterleri göreceğimiz için mutluyum 😍 Emeğine sağlık 💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım. 😃 Kısa kısa yazacağım, aslında biraz da kafa dağıtmak için yazmak istiyorum. Umarım sonrakileri de seversin. 🥰🌺

      Sil
    2. Sonraki rüyalar nasıl olacak bilmem ama genelde ne yazsan seviyorum o yüzden rahatım 🌚💐

      Sil
    3. Teşekkürler, şimdilik ben de bilmiyorum ne yazacağımı. 🥰

      Sil
  2. Güzel bir seri fikri. Bu bölüm de gizemli ve okuması güzeldi. Hayal gücüne sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kafama göre takılmak istedim bu kez. :)

      Sil
  3. amanin fena rüya :) uyurken ağzıma böcek girmesinden korkmam gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi rüyamdan esinlerek gerilim yazmak istedim. :)

      Sil
  4. İnsan rüyasında öldüğünü göremezmiş diye bir yerlerde okumuştum, ne kadar doğru bilmiyorum ama tehlike iyice yaklaşınca ortalığı sisin kaplaması ölümü engellemiş diye düşündüm. Hikayen güzeldi, özellikle ayaklardan tırmanmaya başlayan şey ifadesi beni ürpertti, gerdi :) Ama hikaye orada bitti.
    Emeğine sağlık canım, yeni rüyalar gelsin bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde öyle denir de doğru mu bilmiyorum. :) Yorum için teşekkürler. Kısa, tekinsiz öyküler yazmak istediğim için başladım, arada bir devam ederim. :)

      Sil
  5. Bayıldımmm 😊 Keyifle okudum, hikayelerini okumayı özlemişim😊 Kalemine sağlık, güzel bir seri olacak, yeni hikayeleri de merak ettim. Okurken dalıp gittim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Bir farklılık olsun, bu kez gerilim yazayım dedim. Devamı ne zaman gelir bilmiyorum. 😊🌺

      Sil
  6. Vay, ikinciyi okumuştum ilk bölüme de bakayım dedim. Gerilim dolu, biraz Miyazaki havası sezdim, o garip yaratığı görünce, gerçekle rüyanın çakışması gibi oldu, farklı bir tarz olmuş canım beğendim. Rüyalarla dolu öyküler kitabı olacak o zaman bu seri, kalemine ve rüyalarına sağlık.💖 Rüya demişken, Link Click'i de anımsadım. 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım. 😃🥰 Miyazaki havası sezmene sevindim, gerilim içerikli rüyalardan oluşacak tüm öyküler. Link Click Çok iyiydi bu konuda. 😃

      Sil
    2. Gerilim, fantazya ve belki biraz garip kurgu, Lovecraft havası da olabilir mi? Devamını sabırsızlıkla beklemekteyim canım. :D

      Sil
    3. İşte kendi çapımda gerilim yazmaya çalışıyorum da oluyor mu bilmem artık. 😅 Lovecraft tarzını seviyorum gerçi. :))

      Sil
  7. Bir müzisyenin sesleri yitirmesi, gerçek bir kabus olsa gerek. Orası çok anlamlıydı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meslekleriyle uyumlu şeyler yazmaya çalışıyorum. Mantıklı olmuş demek ki, teşekkürler. 😀

      Sil
    2. Benim özellikle dikkatimi çekti, müzisyen ve sesler. Ben dikkatli bir okuyucuyum demek ki. 😁

      Sil
  8. Benim için de okuması hem eğlenceli hem de keyifle olacak Duygu Hanım. :)
    İkinci Rüya Günlükleri paylaşımınızı gördüydüm okuma listesinde ama madem ikincisi var önce birincisini okumak istedim. Sonra ikinci bölüme geçeceğim. Rüya da hani karabasan gibi...:)
    Çok harika yazı ve paylaşım için size teşekkür ediyorum. Beyninize, kaleminize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve vakit ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim Nazlı Hanım. Beğenmenize sevindim, bundan sonrası da gerilimli olacak biraz. :))

      Sil
  9. Rüya günlüklerine 2 den başlamıştım, baktım henüz 4.sü yok, başa geleyim dedim ben de :))
    Zira bunu atlamışım. Bak bu serinin müptelası oldum haberin olsun :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe teşekkürler, seriyi beğenmene sevindim. 😀 Birkaç gündür aklımda 4.yü yazayım diyorum ama başka şeylere odaklanınca kaldı. En kısa zamanda yazmak istiyorum, ilgin için teşekkürler Sezercim. 🥰

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...