9 Şubat 2024 Cuma

Kitap Alışverişim 1 (2024)

 



 Ne kadar uzun bir süre kitap almayacağım desem de uygun olunca birkaç kitap aldım, merak ettiğim Yoldaki Mühendis'i de ekledim. Şubat ayı okuma planımın biraz gerisindeyim, bu kitaplara daha sonra başlarım. 😊



 Kpssye tekrar girmeye karar verdim. Hemen çalışma planı oluşturdum ve çarşıya gidip kitap aldım. Fiyatlar tabi uçmuş. 🙄 Dün de soru bankası seti sipariş ettim, henüz gelmedi. Artık düzenli çalışmayı düşünüyorum, bakalım bu yıl istediğim sonucu alacak mıyım? Şimdiden ders videolarını 1,5x hızla izliyorum. Kitap okuma konusunda biraz yavaşlayacağım mecburen. :) 

27 yorum:

  1. Fiyatı uçamayan ne kaldı ki . Kolaylıklar diliyorum çalışma sürecinde, istediğin gibi olur her şey umarım.

    Panait'den bir kitap okumuş ve sevmiştim, diğer yazdıklarını okumaya fırsat ve sıra gelmedi. Kırık Kalpler terzihanesi ismi çok dikkat çekici, merak ettim. Kitap okumalarına geçebilmiş değilim ve bir süre daha devam edecek bu hal. İyi kötü notlar alayım şimdilik vesilenle, bilhassa terzihane hakkında:) Keyifli okumalar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders kitapları özellikle artmış, sanki kimse ders çalışmasın istiyorlar. 🙄 Teşekkür ederim iyi dileklerin için.
      Panait'i ilk kez okuyacağım, bu kitabın konusunu sevdim. :) Ali Teoman'ın diğer kitapları da ilginç. Kırık Kalpler Terzihanesi'ni seversem öbür kitaplarını da alacağım. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. İyi okumalar, iyi çalışmalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaplarınızı keyifle okuyun Duygu Hanım. Ve size zihin açıklığı diliyorum. Şimdiden başarı yolunuz açık olsun. Kolay gelsin size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için sağ olun Nazlı Hanım. :)

      Sil
  4. Bravo Duygu'cum azmine hayranım, inşallah her şey istediğin gibi olur:)

    YanıtlaSil
  5. Kitap almamak için kitapçılara gitmiyorum :)
    Adım adım hayata geçirdiğin planlarına seyirciyim :) Bravo sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçılarda pahalı diye netten alıyorum. :) Plan yapıyorum da hiç nihayete ermiyor. Şimdi de öylesine başladım. :)

      Sil
  6. kırık kalpler ve mühendisi oku bakalım seversen söyleee okuruz yaniii belkiii :) kpss başarılar, her gün düzenli çalışırsan olur ki, en azından yani 80 i geç hadiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversem söylerim tabii. :)) Teşekkürler. 80 yetmez 90 üstü lazım bana, hep 83 85 arası alıyorum. :/

      Sil
  7. İyi okumalar. Sınavında başarılar dilerim. Sadece KPSS olsa bari. Mülakat için birilerini bulmanız lâzım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Merkezi atama için uğraşıyorum, onda da çok puan almak lazım doğrudan atanmak için.

      Sil
  8. iyi okumalar :) kpss de de umarım harika bi sonuç alırsın :)

    YanıtlaSil
  9. Amanın Güray Süngü kitabı gelmiş 👁️👄👁️ Keyifli okumalar. Ben bir kitabını beğensem de nedense hala daha çekiniyorum XD Umarım seversin, sonra beni de aydınlatır ve heveslendirirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sayende Güray Süngü'nün eserlerini merak edip bu kitaptan başladım. Bakalım sevecek miyim? ☺️🌺

      Sil
    2. Merakla bekliyorum. Kendisine sevgim ve saygım sonsuz ama nedense yazdıkları pek benlik olmayacakmış gibi duruyor. Denediğim ilki benlik olsa bile ikna etmiyor ahahaha

      Sil
    3. O hisse kapılınca okuyası gelmiyor insanın. :)

      Sil
  10. Yoldaki Mühendis Filistin meselesini, tarafları, ve özellikle Hamas'ı anlamak için içeriden bir bakış sunan ilk elden bir eser. Okunması beni mutlu ediyor 🆓🇵🇸🕊️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende görünce merak etmiştim canım, sakin kafayla okumak lazım.. 😊

      Sil
    2. Sevindim 💕 ve Haklısın.

      Sil
  11. Keyifli okumalar😊 Kitap almayacağız desek de indirimli kitap görünce dayanamıyoruz😊 Kpss için başarılar diliyorum, ne güzel bir karar vermişsin, her şey istediğin gibi olur umarım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 😊 Durdum durdum birden çalışmaya karar verdim, hayırlısı bakalım. :))

      Sil
  12. İlk resimdeki kitapların hepsi de benim için yeni. İyi okumalar diliyorum canım. Kpss hazırlığı uzun bir maratonu gerektiriyor. Bir öncekinde sınavla ilgili bir sorun olmuştu diye hatırlıyorum. Şimdiden başarılar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, fırsat buldukça okuyacağım artık. :) Evet sınav süreci uzun ama yıllardır çalıştığım için bazı konular iyice yerleşti, şimdi biraz hatırlamak için hızlıca üzerinden geçiyorum konuların. 2022'de olmuştu bir sıkıntı. İki kez sınava girmiştik. :/ Teşekkür ederim canım. :)

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...