20 Ekim 2023 Cuma

Yeni Bölümlere Devam

 


 Bölümler biriksin diye bir süredir beklediğim Jujutsu Kaisen'in ikinci sezonuna devam ediyorum. Ne acayip ki bu animenin dövüşlerini nefesimi tutup izliyorum. İçimde gerilim ve aksiyon tutkunu bir yan var,  😀 yoksa Jujutsu Kaisen'den daha fazla sevdiğim animeler var yani. Gel gelelim bu animeden kopamıyorum. Gojo karakteri olmasa bu kadar ilgimi çeker miydi bilmiyorum. 

 Animede Gojo en iyi jujutsu büyücüsü olarak geçiyor ve iyi taraf sırtını tamamen ona dayamış durumda. Öyle ki Gojo ölürse hepimiz bittik demektir, diye dolaşıyorlar. Öyle bir an gelir ki Gojosuz kalırsınız bir gün ve tüm planlar bozulur. Fazla spoiler vermeden anlatmaya çalışayım hislerimi. :))

 Jujutsu dünyasının en soğukkanlı, karizmatik, yenilmez karakteri olan Gojo'nun etrafı da bir bakıma akbabalarla doludur. Dört gözle onun yok olmasını beklerler. Her ne kadar yenilmez olsa da sonuçta o da insan, duyguları var. Bir anda her şey tersine döner. 

 Gojo Satoru çoğu yükü tek başına taşırken kimsenin şikayeti yok gibiydi. Nasılsa o çıkıp geliyor, kolayca ortalığı temizliyor. Gojo'nun onca yıllık çabasına, öğrencilerine olan güvenine ve bağlılığına acıyor insan. Belki de dışarıdan gamsız ve soğukkanlı görünmesi çevresindekileri onun duygusal olamayacağına inandırmıştır. Anılar, geçmiş kolay unutulmaz. Gojo'nun da zayıf bir noktası vardı ve bunu düşman çok iyi kullandı. 

 Hocamız geride çok güçlü öğrencileri olsun ve doğru olandan vazgeçmesinler diye çok çabaladı. Tek başına her şeye yetmesi imkansızdı. Çok kişiye kafa tuttu öğrencileri için, çünkü yetiştirdiği kişiler de pek normal sayılmazdı. Tepkilere hiç aldırmadı, üstlerini bile rahatça tehdit etti. Bir yerden sonra kendine aşırı da güvendi. Ya da diğerlerinin de büyük işler başaracağına güvendiği için rahattı. Düşman kapıyı çalayım demez ansızın dalar içeri. :( Bakalım gelecekte neler olacak, merakla bekliyorum. Belki kendimi tutamayıp mangasını okurum. 

(Gifler: tenor.com) 







  O kadar konuşmuşken yine güzel gözlerine değinmeden edemeyeceğim. İnsanın şiir yazası geliyor o parlak, mavi gözlere. :D 





  Son bölümlere dair video bırakıyorum, spoiler içerir. :) 



24 yorum:

  1. Katılıyorum. Gojo'ya hiçbir zaman yardım edilmedi. Düşmanlar ekip halinde saldırırken iyiler oturup Gojo halleder ya sorun yok biz yatalım, şeklinde takıldı iyi taraf o yüzden çok sinirlendim. Modern zamanların güçlü jujutsu büyücüsü olmasına rağmen yazarı nefret ettiğini söylüyor, ses aktörü sevmediğini söylüyor, iyi karakterler onu yalnız bırakıyor bizden başka sevecek kimsesi yok garibimin 💔🤧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, yazık oldu Gojo'ya. Her şeyi kendi başına hallederdi. Düşman çok sinsi çıktı, bir gün böyle bir şey olacağı belliydi. Bakalım diğerleri nasıl toparlayacak durumu.
      Yazarı ve ses aktörü şaşırmış galiba. Böyle bir karakterden niye nefret ediyorlar. Kıskanıyorlardır olsa olsa. 😅🤭 Biz seviyoruz yeter. :))

      Sil
  2. Hahahahahaha kıskanıyor olabilir şey gibi, Sir Arthur Conan'in Sherlock'u kıskanıp öldürmesi 😂 bakalım bizimki ne zaman öldürecek. Ama gene Sherlock'taki gibi hayranlar evini basar XD Gojo'ya yaptıkları için Gege seni yakalarsam Gege diye tag açmışlardi haha
    Her şeyi tek başına hallederdi, deyince sen adam ölmüş gitmiş gibi oldu ahaha üzüldüm 😂
    Ama dediğim gibi diğer karakterlerin gelişmesi için her şeyi şak diye çözen en güçlünün ortalarda olmaması lazım 🤧 yoksa biz megumiyi itadori'yi yuujiyi izleyemeyiz pek. 🤧 Ama babane özlüyorum 💔❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya Sherlock meselesini bilmiyordum. İyiymiş. 😅 Biz de basarız canım, Gojo'yu kimseye yem etmeyiz. 🤭 Gojo gibisi gelmez, dokunmasın kimse. :) Biraz öyle konuşmuşum, neyse ki umudumuz sürüyor hâlâ. Her şeyi çözüp bu kadar güçlü olması Gojo'nun mu problemi, ne yapalım yani. :D
      Diğerleri de kendilerini geliştirmenin başka yolunu bulsun. 😀 Evet çabuk düzelsin durumlar, bekleyemeyiz.

      Sil
  3. Merhaba Duygu Hanım...
    Anime film izlemesem de hakkında yazdıklarınızı keyifle okuduğumu belirtmek istiyorum. En sonunda anime izlersem hiç şaşırmayacağım. :)
    İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nazlı Hanım, keyifle okumanıza sevindim. :)) Gerilim ve aksiyon sevdiğim için, güçlü karakter de varsa izlemeye bayılıyorum. :) Belki anime dünyasına giriş yaparsınız siz de. Teşekkürler güzel yorumunuz için. :)

      Sil
  4. Animeler konusunda bilgim olmamasına rağmen animeler hakkında bir şeyler anlattığın yazıları okumayı çok seviyorum. Heyecanın hissediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde yazmak benim için de keyifli. Okumana sevindim. :) Güncel bir anime olunca bir yandan spoiler yiyorum ama takip etmesi keyifli. Aksiyon sahnelerini böyle merakla beklediğim başka anime olmadı sanırım. :)

      Sil
  5. Gojo'nun mavi gözleriiii...💙💙 Çok içten bir şekilde anlatmışsın canım. Yazılarını okumayı seviyorum. Gojo yalnız kurt, ben çok gerideyim merak ediyorum neler oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, içten bulmana sevindim. 🥰❤️ Fırsat bulursan muhakkak devam et, çok iyi gidiyor. :) Gojo'nun gözleri için bile izlenir anime. 🤭😂

      Sil
    2. Sırf o gözler için izleyeceğim. 😂😂

      Sil
  6. bu da aklımızda hepimizin ivit :)

    YanıtlaSil
  7. Jujutsu Kaisen.. tamamdır:)) mavi gözler etkileyiciymiş Duygu'cum, eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Erencim. Bayağı aksiyonu bol bir anime. Gojo için izlemeye başlamıştım ama sevdiğim çok karakter de oldu. :)) Sevgiler

      Sil
  8. Animeyi bilmiyorum ama dün senin kitabına başladım. İlk bölümü okudum sadece ama çok hoşuma gitti ya. :) Devamı bakalım nasıl olacak. Heyecanlıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamana sevindim. Daha ana karakterleri görmemişsin o zaman. 😃🌺 Devamı da seversin umarım, yorumunu merakla bekliyorum. 😃😃

      Sil
    2. Artık animeyi merak edeceksin. Çünkü tefrika ile konuşurken seni animedeki Nobara yapmaya karar verdik. 😁💐 Çünkü muhteşem üçlüden Megumi bana benziyor, İtadori tefrikaya benziyor, Nobara eksik o kim olsun dedik, hemen sen aklıma geldin. 🤭😆

      Sil
    3. Aynen böyle oldu haha. İsmi duyunca dedim tamam işte aradığımız profil bu 😂 blogu keşfe gittiğimde de Duygu'nun haklı olduğunu çok iyi anladım. Yapcak bı şey yok şimdi mecbur izlemek ve bize hak vermek kalıyor geriye 🐥😅

      Sil
    4. 😅Ahahahahah koptum şu an önce dedim ki ne oluyor yahu, sonra neyse anladım. Ay tamam ya gider izlerim nedir yani, sizi mi kırayım aşk olsun.
      Bu akşam başlıyorum o zaman hadi bakalım. 🤭🤭🤭

      Sil
    5. 😅 Bu üçlü arkadaş grubuna ne kadar benzediğimizi fark ettik. Ben İstanbul'da olduğum zamanlar buluşma fırsatımız olsaymış keşke. Nasıl bir buluşma olabileceğini tahmin etmek zor değil. 🤭 Bakalım sevecek misin, ilk sezonda hemen çıkıyor zaten bizim ekip. 😃😅

      Sil
  9. Şu günlerde anime izleme merakı sardı beni. Bir arkadaşım anime izleyebileceğim uygulama bile önerdi. Bir adım atıp başlamak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri aksiyon ve görsel olarak çok iyi. Fakat kanlı sahneler çok ve karamsar yanı var. Herkes sever mi bilmiyorum. :)) Ben heyecanla izliyorum orası ayrı. :)

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...