3 Ağustos 2023 Perşembe

Bir Karakter Meselesi 11 (Satoru Gojo)

 


 Uzun zamandır bu seriye devam etmemişim. Gojo ile dönüş yapmak istedim. Kendisi Jujutsu Kaisen'in en güçlü ve dikkat çekici elemanı. Animede sevdiğim 3. kişi, kendi halinde takılan Yuta ve Megumi'yi daha çok seviyorum. 😊Şimdi yazdıklarım biraz spoiler içerecek.

  Gojo Jujutsu okulunda hocadır, lanetleri görebilen ve kullanabilen özel güce sahip kişileri eğitmektedir. Dışarıdan bakınca ciddiyetsiz ve umursamaz görünse de üzerinde bayağı sorumluluk vardır. Öğrencilerine çok bağlıdır ama onlarla uğraşmayı da sever. Hoca olmakla pek ilgilenmiyordur aslında amacı sevmediği düzeni, kibirli üstleri bir şekilde hizaya getirmektir. Bunun da eğitimden geçtiğine karar verdiği için gençleri çok önemsemektedir. Elinden geldiğince üstlerini ayar edip herkese karşı çıkar. 😅

 Kendisi gördüğüm en özgüvenli karakter, bir o kadar da rahat. Genleri sayesinde çok güçlüdür. Lanetler ve diğer Jujutsu büyücülerinin de dikkatini üzerine çeker. Gücü çok olanın düşmanı da çok oluyor haliyle. Herkesi korumak için çabalayan biri. Gözlerindeki muazzam güç onu diğerlerinden kolayca ayırıyor. Şimdi anlatamayacağım izlemek lazım anlamak için. 😀 Genelde gözlerini kapatıyor, dövüşeceği zaman açıyor. Sanırım onla ilgili en sevdiğim kısımlar dövüştüğü ve öğrencileri için çabaladığı anlardı.

 En yakın dostu Geto zamanla düşmanı haline gelir. Gojo da prensiplerinden kolay vazgeçen biri değil. İkisinin geçmişini izledikten sonra Gojo adına üzüldüm. Her şeye rağmen kendisi bildiği yoldan şaşmayan ve doğru olduğuna inandığı şeyi yapan biri. Enerjik, alaycı halleri de bence hassas yanını gizlemek ve sahip olduğu sorumluluğun ağırlığını biraz kafasından atmak için olabilir diye düşünüyorum. Yoksa o kadar ölüme ve vahşete tanık olup da normal kalmak çok zor olmalı.

 İkinci sezonun ilk bölümlerini izleyince onu daha iyi tanımış olduk. Ölümden dönmesine sebep olan düşmanının oğluna sahip çıkmış olması da ayrı bir detaydı. Belki Gojo da ondaki potansiyeli fark etmiştir. :) İkinci sezonun devam bölümlerini merakla bekleyeceğim. (Gifler: tenor.com) 








 Son gifte dövülmüş Megumi'nin fotoğrafını çekmeye çalışıyor, değişik işte. 😅 Megumi'yi de yazmak istiyorum ama sezonun bitmesini bekleyeceğim. 🙃


16 yorum:

  1. Ah gözleri galaksi gibi mübarek, gözler en güzel detay...Ellerine sağlık harika bir tanıtım olmuş canım. Animeyi inşallah bitireceğim. 💙😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Gojo'nun gözleri için animeye başladığımı inkar edemem. 😄 O maskalere falan ne gerek var, nazar mı değecek? 😆 Beğenmene sevindim canım, sen de bitir de konuşalım bol bol. 😃💙

      Sil
  2. 2. Sezonun başındaki Gojo'nun geçmişi bölümlerini bitirip geldim 💅🏻 çok haklısın. Gojo gözleri kadar güzel bir kişiliğe sahip. Bu sezonda daha çok görebildik onun iç dünyasını. Ben onu çok sevdiğimden zaten bu iyi duyguları taşıdığını hep düşünmüştüm o yüzden bana sürpriz olmadı hiç fark etmedim bile, sen söyleyince anımsadım şimdi sahneleri hehehe. Gojo'nun kişiliği Dazai ve Vanitas'a benziyor ama Dazai daha çok. Bu karakterleri de sevebilirsin :) bu arada bu animeye başladığımda Gojo'nun gözlerini görüp kapatcam dedim gece başlarken. Kalleş adam 7. Bölümde açtı gözünü genişletilmiş alanını kullanırken. Gece 3te uyudum :') Buna değerdi ☠️👁️👄👁️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zaten hep severdim ve iyi olduğunu düşündüm de diğer iki karaktere yoğunlaşınca Gojo benim için biraz geri planda kalmıştı. 😀 Dazai'yi seveceğimi sanmıyorum ya belli de olmaz bakalım. Animesini biraz izlemiştim Gojo ile hiç benzetemedim kişilik olarak. 😅
      Ben de merakla izlemiştim, ne zaman gözünü açacak diye, 7 yine iyi. Kakashi'nin yüzü gibi yüzlerce bölüm sonra görmedik en azından. 😆 Gojo'yu daha fazla görelim o zaman, sezonlar bitmesin. :D :D

      Sil
    2. Gojo'yu daha fazla görelim 👁️👄👁️ hadi inşallah 🐥 ben de Gojo'yu Dazai'a tercih ederim. Yaşama sevinci var bı kere hehehe ama vay bez seçmene şaşırdım ötekini. Kakashi zalimi çok bekletmis ya o ne öyle 🤧🤧

      Sil
    3. Tabi canım yaşama sevinci var Gojomuzun, daha çok yaşar bence. Ayrıca gerçekten eğlenceli biri. 😂 Hiç sorma ya mangaka zaten mangaya bile koymamıştı Kakashi'nin yüzünü, animede gösterdiler. 😅

      Sil
  3. Mangada Kakashi'nin suratı yok ne demek 😱😱😱😱😱 Gojocum umarım çok yaşar ama Sukuna'ya denk geldi haha. Kim alır sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktu, adam manga bittikten sonra çizdi, sonradan gösterdi. Neyse ki animede yer verildi, çizim geldikten sonra. 😅
      Gojo alır ya Sukuna kimmiş? 😆😝 Sukuna başkasına zarar vermesin de.

      Sil
    2. Zahmet etmiş mangaka ya. 😂 Ya Sukuna lanetlerin kralı. Yüzyıllardır efsanevi isim. Gojo ise sadece modern zamanın en güçlüsü. Pek tabii onu tahtından edecek olan da bir zamanda çıkan en güçlü kişi olabilir ancak. Gene de Sukuna'nın namına yakıştırmam Gojo'nun almasını ama iyi bir son istiyorsak Sukunacim Gojocuma yenilmek zorunda 👀 Sukuna ve başkasına zarar vermemek de ne biliim 😂 Gojo kazansın yoksa hepimiz zarardayiz XD

      Sil
    3. Tamam Sukuna da çok eski ve güçlü ama animede Gojo da çok üstün gösterildi, kaybetmesini kabul edemem. 😅 :D Ama dövüş zorlu olmalı tabii, Sukuna kolay lokma değil. Megumi'ye bir şey olmayacak değil mi? En azından onu öğreneyim ya da İtadori'ye. 😃

      Sil
  4. Sukuna'nın içinde yaşadığı bedeni soruyorsun diğeri de en yakın arkadaşı. Biraz zor 👀 ama daha ölmediler o noktada rahat olabiliriz. Gojo kazanmazsa yandık o yüzden #teamGojo 💅🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sukuna'nın yaşadığı bedeni dedim. :) Daha ölmediler ne, ölme ihtimalleri mi var yani? 😅😅 Gojo izin vermez. Ya 4. bölümün en sonuna konan sahneyi kaçırmıştım, sayende izledim. Neydi öyle ya? Gojo şaşırttı sanki roller tersine dönmüş. 😮

      Sil
  5. Giflere bayıldım.. aktardığın konuda ilginç.. daha önce dediğim gibi sen yazınca ilgimi çekiyor valla.. :))) Teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gifleri beğenmene sevindim, yorumun mutlu etti Sezercim. :)) Bu karakteri çizen kişi sanırım en yakışıklı karakteri yapmak istemiş. O yüzden gözlerine odaklandı, hatta nette çok esprisi dönüyordu. Gojo'nun gözlerinin bütçesi diğer animelerden büyük, Gojo'nun gözleri geleceğimden parlak falan diye yorumlamışlardı. :D Ben de sırf merak ettiğim için başladım ama anime bayağı sarıyor, gerilim yaşıyorum izlerken. 😅

      Sil
  6. pikiii teşekkür ederiiiz :)

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...