24 Nisan 2023 Pazartesi

Güz Alacakaranlığı Ejderhaları (1.Kitap)

 



 Ejderha Mızrağı Destanı'nın ilk kitabını okudum. Okuma sürecim çeşitli sebeplerle uzadı biraz, bundan sonra daha fazla okumaya gayret edeceğim. :)

  Eski dostlar söz verdikleri gibi yıllar sonra tekrar buluşur. Ancak hiçbir şey eskisi gibi değildir. Savaş söylentisi ve çıkan karmaşa herkesin kafasını karıştırmaktadır. Elfler, cüceler ve diğerleri büyük sorumluluk alarak harekete geçerler. Pek çok engeli aşarak düşmana yaklaşırlar. İyi ve kötünün savaşı...

 Kitapta çok karakter var, alışmak biraz zaman alıyor. Konu ilgi çekici, macera bol ama yazarın anlatımını sade buldum. Karakterler de biraz yüzeysel kalmış, çok bağlandığım biri olmadı. Büyücü Raistlin gizemli ve ayakları yere basan yanıyla en ilgi çekici olan karakterdi. Onun hakkında daha fazla şey okumak isterdim. Bir de her koşulda neşeli kalabilen, sevimli Tas'ı sevdim. Olaylara çok odaklanıldığı için karakterleri yeterince tanıma fırsatımız olmadığını düşünüyorum. Devam kitapları daha detaylıdır belki. Vakit geçirmek için güzel bir seri olduğunu düşünüyorum. 



18 yorum:

  1. Karakterler çok olunca kafa karıştırıyor ama okumaya başlayınca alışıyor insan:) Seri kitapları seviyorum ben de, bu kitabı okumadım, merak ettim:) Okunacak kitaplarım birikti fazlasıyla:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun çok karakter olması değil aslında birini yeterince anlatmadan başkaları giriyor araya. Ben karakterleri iyice tanıtıp benimsemeyi tercih ederim. :) Devamını merak ediyorum ben de. :)

      Sil
  2. Tas ile Raistlin iyidir. Diğerlerinin hiç birini sevmedim. Raistlin, serideki en iyi karakter zaten. Yorumunu okumak güzel oldu, devamını da beğenirsin umarım. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaba renk katan iyisiydi evet. 😀 Raistlin hakkında neredeyse hiçbir şey öğrenemedik ki, geçmişine daha çok yer verilseydi keşke. :)) Bakalım devamını nasıl bulacağım. 😀

      Sil
    2. Dilersen bana sana söylerim. 😬 9 kitap okudum seriden. 😂

      Sil
    3. Biraz spoiler ver tabi. 😃 Sen bayağı devam etmişsin Maşallah.

      Sil
  3. Belki yazar önce olayları anlatıp sonra karakterleri detaylandırıyordur. :) Bilemedim şimdi yazarın hiçbir kitabını okumuş değilim. Ama destan deyince insan olağanüstü bir olay örgüsünün içine dalıp her şeyi unutup kitapla yatıp kalkacağını düşünüyor. Devamını salim kafayla okuyabilirsin umarım :) Yorum için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da olabilir evet, herkesin tarzı farklı. :)) Çok fazla kapılamadım kitaba, Ramazan, bayram derken kafamı veremedim sanırım. :) Bakalım devamı nasıl olacak.

      Sil
  4. hıms okunabiler pekuu, yazarı biliyom ama seriyi bilmiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin sanırım deep, bol maceralı olaylı. :)

      Sil
  5. Çok güzel anlatmışsın, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Duygu Hanım, kısa ama öz anlatımınızla can-ı gönülden tebrik ediyorum sizi. Okuyan gözlerinize sağlık olsun. Mutlu günler diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Bu aralar pek yazacak şey bulamadığım için kısa kesiyorum. 😊 Mutlu günler dilerim ben de Nazlı Hanım. :)

      Sil
  7. Okunacak serilerden birisi Ejderha Mızrağı serisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seri, bakalım nasıl devam edecek? Karakterleri daha fazla sevebilseydim keşke. :))

      Sil
  8. Sevdiğim bir seri Duygu'cum, sana katılıyorum en ilginç karakter Raistlin bence de, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raistlin dikkat çekici evet, onu da çok az yazmışlar zaten diğerlerine göre. 😊 Teşekkürler Erencim.

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...