2 Ekim 2022 Pazar

Örmeye Devam

 


 Amigurumi örmeyi severim. Ne zamandır sınav bahanesi ile elime tığ almıyordum. Geçenlerde tekrar örmeye başladım. Rahatlatıcı yanı var ama insan bir yandan da sonucu çabuk görmek istiyor. Bugün inat edip saatlerce ördüm ve sonunda bitirdim bu bebeği. İnternetten satmayı düşünüyorum, hem kendime bir meşgale çıksın hem de satışlardan kazanırsam kitap alırım. :)) Kursa da gittiğim için 10 günde ancak bitirebildim. Saçı ve elbisesi bayağı sabrımı zorlasa da bitti şükür. Bir süre daha sade, basit tarifler denerim sanırım. :)







45 yorum:

  1. Saçlar şahane ya, kıvır kıvır. 🤣 Çok şirin bir bebek olmuş. Eline sağlık. 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mervecim, beğenmene sevindim. 😀 O saçlar çok uğraştırdı beni, bir türlü bitmedi. :)) 💙🌺

      Sil
  2. Saçlara bayıldım ...

    YanıtlaSil
  3. maşallah eline sağlık çok güzelmiş :) hadi işallah hep yapar satarsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep. Deneyim diye bir başladım, satış olursa farklı modeller örmeye devam ederim. :)

      Sil
  4. Yaa çok güzel olmuş, ellerine emeğine sağlık :) mor elbisesi, saçları şahane ❤️ umarım satış yaparsın, bol kazançlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)) Renkleri canlı seçeyim dedim, önceki ördüğüm bebek soluk olmuştu biraz. Çocuklar da renkli sever. 🥰

      Sil
  5. Uzun süre tığ işi yapanlar bıkıyor. Dantel sevmediğim için hiç örmezdim. Sadece bunu yapıyorum. :) Sürekli örgü örende sağlık sorunları çıkıyor, dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
  6. Linda muñeca. Te mando un beso.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler İlkay, beğenmene sevindim. :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy Duygu'cum muhteşem olmuş, eline sağlık bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Erencim, beğenmene sevindim. :)

      Sil
  9. Bu güzel kız sahibine mi benziyor acaba 🧿🧿👍👏👏😍🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için teşekkürler Sibelcim. 😊 💙🌺

      Sil
  10. Yaaa bayıldımmm:))) Saçları, elbisesi ne kadar güzel olmuş, aşırı şirin görünüyor:))) Eline, emeğine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun mutlu etti, teşekkürler canım. :)) Bayağı uğraştırdı ama değdi yaptığıma. :)

      Sil
  11. Çok sevimli ve güzel olmuş cimcime :) ellerine sağlık, tığ işinden anlarım fakat bunu denemedim hiç, bi denemek lazım sanki, çok şirin duruyorlar :) istediğin gibi olur ve bol bol kitap alırsın umarım:) bereketli olsun şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)) Alışınca çok kolay, ben hiç örgü bilmezken yapmaya başladım. Sadece örerken biraz sabır gerektiriyor. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim, alışınca kolay aslında ben hiç örgü bilmezken yapmaya başladım. :)) Sen muhakkak yaparsın o zaman. Keyifli ama sabır gerektiren bir iş.

      Sil
  12. beğenip bir türlü cesaret edemediğim bir tür bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç tığ tutmadığım halde birkaç günde öğrenmiştim. Göründüğü gibi zor ve karışık değil. Bence deneyin. :)

      Sil
  13. Çok tatlı bir iş olmuş ya, elinize sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  14. Ben de çok sevmiyorum da hayır için yaptım genelde. Artık dantelin modası geçtiğinden pek yapılmıyorda zaten.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş. Eline sağlık. Hemen satılır umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, İnşallah satılır hemen. :)

      Sil
  16. Yaa nasıl güzel olmuş, bayıldııımm :)) Ellerine, emeğine sağlık; hem el becerin hem de severek yaptığın çok belli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. :) Severek yapıyorum, bebeğin güzel olması için biraz sıkı örmek lazım, bazen parmaklarım acısa da dikkat ediyorum ona. :)

      Sil
  17. Hayır için yapman çok düşünceli bir davranış.

    YanıtlaSil
  18. Yaaa çok güzel olmuş ama. Bayıldım. Zaten oldum olası bu bebeklere bayılıyorum. Annem kızıma bir tane aldı ama kızım yüzüne bile bakmıyor. Ben arada çıkarıp seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 😊 Ben de çok seviyorum, ördüklerim kitaplıkta duruyor hatta. Gözümün önünde olsunlar istiyorum. Her çocuk beğenmeyebiliyor demek. :))

      Sil
  19. Muhteşem olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Amirigurumi bebek her şeyiyle çok güzel, görünce bir anda güzelliğiyle vuruyor insanı. Yüzündeki ifadeyi çok başarılı buldum. O nasıl bir tebessüm öyle. Keza saçların rengi ve kıvrımları da çok güzel. Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk örmeye başladığımda yüzüne mimik yapmayı bilmiyordum şimdi gözlerini hafif içe çekip gülümsetebiliyorum, daha doğal duruyor. İlgili videoları izliyorum, saçı da öyle öğrendim. :) Beğenmene sevindim, güzel yorumun için teşekkür ederim. 😊

      Sil
  21. Yaa elinize sağlık çok tatlı olmuş. Yüzündeki ifade çok şeker. Bir ara ben de örgüye ve kanaviçeye merak salmıştım ama şimdi hepsi yarım yarım duruyor. Belki bu görsellerden sonra devam ederim. Ellerinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim. 😊 Kanaviçeyi hiç bilmiyorum, zordur galiba. El işi ile ilgilenmek rahatlatıyor insanı, tabi sabah akşam uğraşmak yorar da. Devam edersen sen de paylaşırsın bizle. :)

    YanıtlaSil
  23. Son zamanlarda hediyelik eşya satan siteleri çok inceliyorum ve amigurumiler inanılmaz bir sektör olmuş:) Kutusundan, paketine her şeyi ayrı ve özel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı yaygınlaştı ama benimkiler satılacak mı bakalım? :) İnsanlar markalı plastik oyuncaklara onca para dökerken el emeği ürünleri ucuza almak istiyor. El yapımı ürün bence daha değerli. Özellikle kutu bile almıştım bunları koymak için. :)

      Sil
    2. Çok tatlış oldu bu 😍

      Sil
    3. Teşekkür ederim. 😊🥰

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...