10 Haziran 2022 Cuma

Kitap Alışverişim 3



 Birkaç gün önce Kitapyurdu'nda indirim günleri vardı ve kargo bedavaydı. Almayı düşündüğüm ve beklettiğim kitaplar olduğundan sipariş verdim. Aslında diğer sitelere göre pek de indirimli sayılmaz ama kargo ücretinin olmaması iyiydi. 

 İlkay sayesinde haberim olan yazar Natsume Sōseki'den bir kitap okumak istiyordum ama Amazon'da kitapları daha pahalı olunca geçenki siparişimde sepete eklememiştim. Yazarın esas almak istediğim kitabı Cam Kapının Ardı'nı Kitapyurdu'nda bulamayınca ben de Gönül'ü aldım. Yazar, Japon edebiyatının sevilen bir ismi olduğu için merak ediyorum kitabı, umarım severim. :)

 Geçenlerde Eren, İthaki'nin karanlık kitaplık serisinden bahsetmişti. Kitaplar zaten ince, uygun fiyatlı da olunca iki kitap aldım. Sarı Duvar Kağıdı'nı Merve özellikle önerdi, diğerini de yazarın dilini çok merak ettiğim için aldım. Korku öykülerini severim, bu yüzden kitapları Blogları Canlandırma Projesi'nin birkaç ay sonraki gotik teması için seçtim. :) 

43 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim canım. Hepsi de güzel kitaplar. Sarı Duvar Kağıdı çok iyiydi. Hala anonimim ben. Kurtulamadım. Oturum açamıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mervecim, olsun sen yine de yaz. :)) Önerin için teşekkür ederim, okumak için sabırsızlanıyorum. :)

      Sil
  2. H. P. Lovecraft yazarın adı, korku öykülerini yazıyor. :)
    Teşekkür ederim, bu fincanları seviyorum Kütahya hatırası. :)

    YanıtlaSil
  3. soseki aklımda olsun peki, sarı duvar kağıdını duymamışım, okumam lazım bunu :) lovecraft korku dehası, okudum, birkaç tane de dizisini izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lovecraft'ı ilk kez okuyacağım, bakalım söylendiği kadar korkunç mu? 😎😀

      Sil
  4. İyi okumalar Duygucum Sarı duvarkağıdı kitabını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, ben de merak ediyorum ama beklemek zorundayım etkinlik için. :))

      Sil
  5. Bunu görmemiştim, isim benzerliği sanırım. :)

    YanıtlaSil
  6. Uzakdoğu yazarları hakkında fazla bilgim yok. Ben de merak ediyorum farklı ülkelerin edebiyatını, özellikle Japon ve Çin yazarlarını. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar anime ve dizilerini izlesem de Uzak Doğu edebiyatını bilmiyorum. Bir yerden başlayım dedim, geçen de bir Japon yazarın kitabını aldım da henüz okumadım. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Yanında da kahve mis gibi keyif,karanlık seri ilgimi çekti.Gotik temalı blogları canlandırma projesiyle ayrıca ilgileniyorum,daha detaylı bilgi almak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kahve yapacakken kitaplar geldi bari öyle fotoğraf çekeyim dedim. :)) Baktım da ekim ayının teması gotik, okurix'in blogunda bcp ile ilgili bilgilere ulaşabilirsin. :)

      Sil
  8. Senin okudukların içinde görünce yazarın kitaplarına bakmıştım. Merak ediyorum nasıl yazdığını. :)) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Nasıl kaçırmışım ben o indirimi...ağzımın suyu aka aka baktım aldıklarına. Ne iyi etmişsin, insan kendini ödüllendirmeli di mi :-) Lovecraft'ı merak ettim tarzı nasıl ki acaba?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öylesine bakarken denk geldim, fırsatı değerlendirdim. :) Bence de ödüllendirmeli, kitaptan başka ne var aldığımız? :) Korku türü denince ilk akla gelen isimlerden ama ilk kez okuyacağım ben de. Sevgiler.

      Sil
  10. Hepsi korku kitaplarıııı :) [ürperdi] hıdıdıd :) Bu arada blog adresim değişti. Profilimden bakabilirsin ve tekrardan takibe alıp yorum yapmayı unutma. ;) Yorum yapanlar arasında bir kişiye zaman zaman hediye vereceğim. Belki ilk hediyeyi alacak kişi sen olabilirsin. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kapaklı olanlar korku. :) Takip edeceğim.

      Sil
    2. Sipariş verdim gelsin bakalım merak ettim 🤭😂

      Sil
    3. Umarım beğenirsin. 😀

      Sil
  11. Korku filmlerini sevmiyorum ama kitaplarını okuyabilirim, keyifli okumalar Duygucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben korku filmlerini de seviyorum, teşekkür ederim Gültencim. :)

      Sil
  12. Kitap Yurdu'nun indirimini görünce mutlu olmuştum ama sonra fiyaskoya dönüştü. Yazmıştım sana. :) Japon edebiyatına giriş yapma zamanı gelmişti. İyi okumalar diliyorum. :)
    Sarı Duvar Kağıdı kitabını duymamıştım. Ama bu alışverişte en çok Gönül ilgimi çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aradığım bazı kitapları bulamadım. Senin için de kötü olmuş. :) Teşekkür ederim.
      Hepsini de merak ediyorum, ilgimi çok çekmedikçe almıyorum zaten, o kadar kitap var ki, seveceğimi düşündüklerimi alıyorum. Malum artık ucuz da değil kitaplar. :)

      Sil
  13. lovecraft tam benim tarzım yaa ^^ güzel seçimler yapmışsın ve o fincan altlığı ne hoş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo iyiymiş, Lovecraft ne zamandır aklımda ama bir türlü okuma fırsatım olmamıştı. :)
      Bu fincan takımını seviyorum ben de. İki kişilik, küçük tepsisi ve minik su bardakları da var yanında, bardağın birini yanlışlıkla kırdım gerçi. :)

      Sil
  14. LoveCraft anında ilgimi çekti 😍😂Çünkü Korku içeren her türlü şeyin tabiri caizse köpeğiyim 🙈😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim ve korku severim ben de. Yazarı okumak için sabırsızlanıyorum. :))

      Sil
  15. İndirimleri takip edip kitap alışverişi yapmak iyi oluyor.
    Japon Edebiyatına merak saldım ben de bu sıralar o nedenle Gönül'ü listeme ekledim.
    Ay gotik etkinliği mi olacak BCP de ben de bir kitap bakayım şimdiden canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime denk gelmek çok iyi oluyor. :) Gönül'ü beğenirsin umarım, yazarın tarzını merak ediyorum. :)
      BCP için yıllık tema yayınlanmıştı. Ekim ayı zombi ve gotik. :)

      Sil
  16. Kitaplar çok bildiğim yada okuduğum kitaplar değil ama fincan takımı çok güzel ve orjinal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik tarzda kitap okumak iyi oluyor, bazen farklı türler deniyorum. :) Fincan takımımı ben de seviyorum, teşekkürler. :)

      Sil
  17. Japon edebiyatından hiç okumadım ben. Bakalım beğenecek misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğumda yazarım, ben de merak ediyorum. :)

      Sil
  18. Bloglardan kitap tavsiyesi almaya bayılıyorum. Özellikle Eren'in önerdiği kitapları severek okumuşumdur. Umarım sen de seversin. Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, mümkün olduğunca kitap tanıtımlarını okumaya çalışıyorum. Hiç duymadığım kitaplara da denk gelebiliyorum. Beğendiklerimin hep ekran görüntüsünü alıyorum ama hepsini bir anda alamıyoruz doğal olarak. :)) Teşekkür ederim.

      Sil
  19. Lovecraft hiç okumadım ya sen beğenirsen bende denerim, kızkardeşimin kitaplığında var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğumda muhakkak yazarım, bakalım sevecek miyim? Kardeşinin kitaplığından okuyabilmen de ne güzel. :)

      Sil
  20. Keyifli okumalar dilerim. Gönül'ün kapağı çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  21. Keyifli okumalar dilerim:))) ne güzel bir fotoğraf olmuş:) İndirimde kitap almak nasıl mutlu ediyor insanı, ben de çok seviyorum kitap alışverişini:))) Japon edebiyatı kitaplarını merak ediyorum ama okumadım hiç:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, indirim yakalamak iyi oluyor. :) Diğer kitaplar çok biliniyor ya biraz Japon edebiyatına yöneleyim dedim. :)))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...