23 Eylül 2023 Cumartesi

My Happy Marriage (Anime)

 


 Merhabalar. Memleketime döndüm, kafamı dinleyeceğim biraz. Yeni bir hayata başlamayı planlıyorum. Hakkımda hayırlısı İnşallah. 


 Kısa, romantik ve fantastik bir anime izledim. İlk sezonu yeni bitti, 12 bölümden oluşuyor. Çerezlik niyetine izlenebilir, daha fazla beklentim vardı.

   Miyo, küçük yaşta annesini kaybeder ve babası başka kadınla evlenir. Yıllarca eziyet ve baskı altında yaşayan Miyo içine kapanık, sessiz birine dönüşür. Özel gücü olmadığı için babası onu hor görür. Bir gün nişanlanması için genç bir adamın yanına gönderilir. Söylentilere göre Kiyoka soğuk ve sert biridir ama Miyo söylentilerin doğru olmadığını görür. Kiyoka asil, anlayışlı biridir, kıza hep destek olmaya çalışır. 

 Kiyoka karakteri mükemmeldi bence. Animenin en önemli detayıydı. Miyo'nun başta fazla çekingen olması sıktı ama zamanla kendini buldu. Kurgu olarak daha etkileyici ve derin bir çalışma beklerdim. Düşündüğümden biraz daha sönük bir animeydi. Tam sırlar çözülüyor derken sezon bitti. 2. sezon çıkarsa sırf Kiyoka karakteri için izlerim ama.



32 yorum:

  1. Hayırlısı olsun inşallah.

    Sarmıyor bazen animeler, Suzume izlemiştim en son, film, müziği çok popüler ama hikaye etkilemedi, fantastik öğeler barındıran animeleri sevsem dahi, izleyip geçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim. :)
      Evet bazen istediğimiz gibi olmuyor. Suzume'yi merak ediyordum ama hikayesi zayıf diyorlardı. Görsellik kadar içeriğe de önem verilmeli. Ben daha çok shounen seviyorum zaten. :)

      Sil
  2. Her şey için hayırlısı olsun. Umarım çok mutu olursun.
    Animeyi muhtemelen izlemeyeceğim ama çerezlik olarak güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlkay, amin. 😊
      Bana göre de çerezlik bir anime, izlenmese de olur. Çok daha güzel olanlar var. :)

      Sil
  3. Merhabalar canım. Animeyi bitirdin demek ama pek etkileyici gelmemiş. Ben de ilk bölüme bakıp sinirlenmiştim kıza. :Değişmesine sevindim. İnceleme güzel olmuş. Erkek karakter için ben de izleyeyim bari. 🌸😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdim canım, final daha yeni çıktı zaten. :) İlk bölümler sinir ediyor gerçekten. Tamam kız çok çekmiş ama en azından adama açabilirdi sıkıntısını. Sonunda güzel bitti yine de. Erkek karakter animenin yıldızı olmuş zaten, diğer şeylerin pek etkisi yoktu. 😀

      Sil
  4. İlk anime izleyişim ve bayıldım. Animenin filmi de çıkacak :) Onuda bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi evet, kurgu biraz daha detaylı olabilirdi. Filmini merak ettim. :)

      Sil
  5. Yeni başlangıçlar iyi gelir, tazeler insanı. Anime izleyemiyorum desem :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Sibelcim. :)
      Güzel animelere denk gelmemişsin demek. Film izlemem anime izlerim ben. :))

      Sil
  6. hayat bazen yeni kararlarla yön değiştiriyor bazen o kadar ilerliyorsun ki yolun sonunda vaz geçip geri dönüyorsun.Yeni aldığın kararlar hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yıllarca ilerledikten sonra geri dönmek zor oluyor ama zararın neresinden dönsek kârdır.

      Sil
  7. yani keyif için izlenebilir diyosun pekii :) gündelik yaşamda kolaylıklar sanaa ve huzur dileriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, pek beklentiye girmeden izlenebilir. :)
      İyi dileklerin için teşekkür ederim deep. 😊

      Sil
  8. Hakkında en güzeli ve en afiyetlisi olsun inşallah. :)
    Çok uzun zamandır anime izlemediğimi fark ettim. Bu öneri iyi bir başlangıç olabilir. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim. 😊
      Sade, kafa dağıtmalık bir anime, güzel. :)

      Sil
  9. Hımm önce bi başlayayım dedim ama yok kalsın daha iyi bişeye ihtiyacım var eğlenceli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri var o yüzden ısrar etmem. Komedi olarak ev erkeğinin yolu (gokushufudo) var, değişik ama eğlenceliydi. 😀

      Sil
  10. Hakkında hayırlısı olsun canım :)
    Animeyi senden duymuştum sonrasında epeyce denk geldim. İzlemeyi düşünüyorum ama ne zaman olur Allah bilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sağol. :)
      Şimdiden keyifli seyirler, umarım seversin. :)

      Sil
  11. Yeni hayatın güzellikler getirsin.
    Anime hiç izlemedim, dikkatimi çekmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Daha güzel animeler var, başka birine şans verebilirsin.

      Sil
  12. Umarım dilediğiniz hayatı yaşarsınız. Anime fena görünmüyor. İyi seyirler. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Çerezlik bir animeydi, sevdim. 😊

      Sil
  13. Anime için bir şey diyemeyeceğim ama sizin için hayırlısı ne ise o olsun Duygu Hanım. Hayat yolunda yeni bir sayfa açmak, kişiye manen güç verecektir. Mutlu günler diliyorum size. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı Hanım, hayırlısı artık. Yeni başlangıçlar iyidir. Ben de size mutlu günler dilerim. 😊🌺

      Sil
  14. konusu tatlıymış:) yeni hayat hayırlısı olsun Duygu'cum, ben de yeni bir hayata başlıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erencim, senin de yeni hayatın hayırlı olsun. ☺️

      Sil
  15. Film fragmanıni görüp düşmüştüm sonra unutmuşum çıkmasına çok vardı. Sonra anime sahnelerini de görüp düştüm ama değmedi XD eleştirilerine katılıyorum ama evet Kiyoka için izlenir 💅🏻✨😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya fragman yüzünden çok beklentiye girmiştim. Daha farklı şeyler bekliyordum ama böyle de güzel. 😀 Onun için devam ettim sanırım. 🤭

      Sil
  16. bu diziyi sende görmüştüm zaten. eylül ayı imiş. o zamandan buyana sen artık daha iyisin ama de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok olmuş ben yazalı, izlemene sevindim o zaman. :)) Şimdi iyiyim evet, ailemleyim, teşekkürler. :))

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...