7 Kasım 2022 Pazartesi

Kitap Alışverişim 8

 

 


 Merhabalar, birkaç kitap sipariş ettim, az önce elime geçti. Amazon'dan vazgeçemiyorum, genelde en uygun kitapları orada buluyorum. :)

 Kitaplardan bazılarını hiç bilmiyordum, Amazon'da dolaşırken gözüme çarpan kitaplardı ama ilgimi çekince onları da aldım. Kaşık Bükenler eğlenceli bir kitaba benziyor, okumak istedim o yüzden, her zaman dram ya da ağır kitaplar okunmuyor. Muhteşem Telemachus ailesini çok merak ettim açıkçası, astral seyahatçi Maureen, yalan dedektörü Irene, kahin Buddy, telekinetik becerileri olan Frankie ve bunların lideri dolandırıcı Teddy. Arka kapak yazısında her bir ferdinin özel biri olma potansiyeliyle lanetlendiği süper arızalı bir aile olduğu yazıyor. :))

 Kan ve Şeref rastgele gözüme çarpan bir kitap oldu. Kitap Amerika'nın en acımasız mafyalarından biri olan Scarfo çetesi hakkında ve mafyanın ölüm listesinde olan Karga lakaplı adamı anlatıyor. Yazarı araştırınca kitabı daha merak ettim çünkü yazar suç araştırmacısı muhabiriymiş. Yine internette kitap hakkında belgesel roman yazıyordu, bu tarzda bir kitap hiç okumamıştım, ilgimi çekti.

 Pusova yerli gerilim öykülerinden oluşuyor. Seveceğimi düşünüyorum. :)

 Diğer iki kitap zaten bilinen kitaplar, yazarları için aldım. Güzel bir alışverişti benim için. :)


43 yorum:

  1. Listende okuduğum bir kitaba rastladım nihayet :)) Semerkant'ı yıllar önce okumuştum. Sevmiştim. Umarım sen de seversin. Pusova'nın konusunu görünce aklıma Zeynep'le Yılkan'ın hikayesi geldi. Orada yaşanan gerilim hala aklımdadır. Yalnız Kaşık Bükenler'in kapağına ısınamadım ben. İnşallah içeriği beklediğin gibi güzeldir. İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semerkant'ı severim sanırım, yazarı ilk kez okuyacağım. :)
      Pusova'yı gerilim sevdiğim için aldım, bakalım nasıl çıkacak? Zeynep ve Yılkan'ı hatırlamana sevindim. :))
      Kaşık Bükenler'in kapağını çok sevdim ben, belki en sevdiğim renk olduğu için, bakınca bile mutlu hissediyorum. :) İnşallah beklediğim gibi olur, teşekkürler.

      Sil
  2. Sadece Semerkant'ı biliyor oluşum :( Keyifle oku, harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, bilmediğimiz nice kitaplar var. Zaten 3 tanesini daha önce görmemiştim ben de. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Kitap almak kadar kitaplara bakmayı da çok severim. Güle güle oku canım. Daha fazla alalım inşallah, bolca okuyalım. 💙😸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakmayı severim, böylece pek çok kitaptan haberdar oluyoruz. İnşallah canım. 😀 💙

      Sil
  4. Semerkant benim de listemde yer alan bir kitaptı. Kan ve Şeref kitabı konusu itibariyle ilgimi çekti. Keyifli okumalar şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan ve Şeref kitabındaki isimleri araştırdığımda gerçek kişiler olduğunu gördüm. Yazar bildiklerini aktarmış sanırım, bakalım nasıl bir kitapmış? :) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Jack London kitaplarını seviyorum, Ateş Yakmak kütüphanemde olup henüz okumadıklarımdan:))) Kaşık Bükenler ilginç geldi, duymamıştım, Kan ve Şeref de duymadıklarımdan:)
    Amazon güzel indirimler yapıyor, ben de bugün prime üye oldum denemek için, sen söylemiştin geçen ay bana:))) Keyifli okumalar dilerim, çok güzel bir kitap alışverişi olmuş bence:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş Yakmak sende de var demek, ne güzel. :) Kaşık Bükenler'i okumak için sabırsızlanıyorum. :) İyi yapmışsın, ben şu an prime üye olmadığım için diğer kitaplar içinden seçtim. :) Kitap alırsan fotoğraf bekliyorum. :))) Teşekkür ederim. 😊

      Sil
  6. Keyifle okuyunuz. Semerkant benimde kitaplıkta bekliyordu 2023 okuma maratonuma dahil ettim o kitabı 2023 te okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semerkant'ı herkes biliyormuş, ben ne zaman okurum bilmiyorum artık. Yazardan en az bir kitap okumak istedim. :) Umarım seversiniz siz de.

      Sil
  7. Keyifli okumalar olsun :) bi tek Semerkant'ı biliyorum onu da okuduğum birkaç yorum yüzünden şimdilik rafa kaldırdım, esasen yazarla alakalı bir şeylerdi ve taraf olduğu kısımla ilgiliydi. Yorumunu okumak iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, yazarı tanımıyorum aslında, ismen biliyorum sadece. Bakalım sevecek miyim kitabı. :)

      Sil
  8. Elimde Semerkant mevcut sadece:) Çok güzel seçimler yani ben beğendim. Güzel günlerde okuyun inş

    YanıtlaSil
  9. Konusunu bilmiyorum ama Semerkant içlerinde bir tık daha fazla ilgimi çekti:) Güzel okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hangisini daha çok beğeneceğimi merak ediyorum. :)

      Sil
  10. Kan ve Şeref’i merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de merak ediyorum. Kitabın başında tam 8 sayfa kitapta adı geçenlerin isimleri ve açıklamalarına yer verilmiş. O kadar kişiyi akılda tutmak zor olurdu. :))

      Sil
  11. amin maalouf sevilen bir yazar ben pek ısınamadım ama ara ara okuyorum kitaplarından rastgele sayfalar

    YanıtlaSil
  12. Bu listedeki her bir kitabın yorumunu dört gözle bekleyeceğim, çok merak ettim. Hepsi birbirinden değişik ilgi çekici. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların ilgini çekmesine sevindim. Bazen pek bilinmeyen ya da değişik konuşu kitapları okumayı seviyorum. En azından fazla bir beklentim olmayınca popüler kitaplardan daha fazla sevebiliyorum. :)

      Sil
  13. Semerkant ve yazar sevilirse, Doğu'nun Limanları adlı romanın da aklın bir köşesinde bulunmasını öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın birkaç kitabını duydum da duruma göre bakarım. Seversem alabilirim onu da teşekkürler. :)

      Sil
  14. Güzel kitaplar. Keyifli okumalar Duygucuğum :))

    YanıtlaSil
  15. semerkandı okudum keyifli :) london pek severim zaten :) pusova okudum, tesadüfen rastgele seçip okudum bloga yazmıştım eveet o da okunur :) diğerlerini bilmiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pusova'yı yazdığını görmedim sanırım, bir bakayım yazına. :)) Diğerlerini de merak ediyorum. Okudukça yazarım. :)

      Sil
  16. Kaşık Bükenler'i çok merak ettim, çok güzel kitaplar seçmişsin Duygu'cum keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Erencim, Kaşık Bükenler keyifli bir kitap gibi, İnşallah beğenirim hepsini. :))

      Sil
  17. PUSOVA
    Galip Dursun
    İthaki Yayınları
    Pusova, bizde pek yazılmayan türden öyküler içeriyor. Korku, bilimkurgu, fantastik edebiyat bizde yazılmıyor, okuru da çok yok.
    Kültürümüzle ilgili herhalde. Bu türler genelde çok gelişmiş ülkelerde yazılıyor. Yazarlar, kendi ülkelerinin geçmişten gelen efsaneleri ile günümüzün bilimini, teknolojisini birleştirip tuhaf öyküler yazıyorlar. Gerçeklerle kurguyu birleştirip. Örneğin, Stephen King.
    Bizim ülkemizde de aslında bir korku kültürü var. Dilden dile dolaşan söylenceler bunlar. Cinler, periler, muskalar, büyüler gibi. Fantastik edebiyata ise çok uygun değil gibiyiz. Halbuki, bizim taşradan veya İstanbul’dan iyi fantazya çıkar. Belki de, hayatımız öyle fantastik ki bunu yazmaya gerek duymuyoruz.
    Bilim kurgu ise zor elbette bizde. Bilim zayıf, nesini kurgulayacağız. Yazılanlar gerçek yaşama uygun olmaz. Belki de bu türleri yazmak için önce bizim toplum iyice bir gelişmeli.
    Pusova ise bir tür korku, bilimkurgu ve fantastik öyküler kitabı. İçimizden gündelik yaşamlarla korkuyu birleştirmiş. Yani Anadolu türü korku öyküleri olmuş. Bu yönden iyi bir fikir.
    Hayaletler, şeytan, tuhaf inanışlar, kabuslar, gelecek, geçmiş, öykülere malzeme olmuş.
    Bizde de artık bir yer altı edebiyatı oluşuyor yavaş yavaş. Bu kitapta da tekin olmayan öyküler var.
    Not:2/4

    YanıtlaSil
  18. Düşük vermişsin. :) Türü sevdiğim için ben düşüneceğim bakalım. Fantastik ülkemizde de çok yazılıyor artık, tabi hayali oluyor, Anadolu konulu değil. Bence zaten hayali dünya daha iyi fantastikte, belli bir coğrafya olmaması güzel. :)

    YanıtlaSil
  19. izlemediysen, the witches, the school for good and evil, tatlı filmler, fantastik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim onları, sanırım masal tadında filmler, ben daha ciddi etkileyici fantastik severim. Animeler yeterince iyi bu konuda. :))

      Sil
  20. Amin Maalouf'u çok severim ben. Pek çok kitabını da okumuşumdur. Diğerlerinibilmiyorum ama. Keyifli okumalar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanınmış bir yazar, ilk kez okuyacağım ben de. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  21. Semerkant o kadar uzun süredir bende okunmayı bekliyor ki. Benim gibi okumamış birini görünce sevindim. Bir ara herkes okumuştu çünkü :-) Hepsini iyi günlerde okursun umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı hiç okumadığım için bir kitabını alayım en azından dedim, sanırım en ucuz buydu, o yüzden seçmişimdir. 😅 Teşekkür ederim. :)

      Sil
  22. kan ve şeref benimde ilgimi çekti şuan mafya filan okuyunca yorumunu bekliyorum keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudukça hepsini paylaşırım. :) Farklı bir kitap okumak istediğim için onu seçtim, fiyatı da uygundu. :)

      Sil
  23. Semerkant çok iyidir, Maalouf'u çok severim son kitabı hariç tüm kitaplarını sevmiştim:) keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ben de sevecek miyim. :)) Teşekkür ederim. :)

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...