19 Eylül 2022 Pazartesi

Kitap Alışverişim 6

 


 Hiç bu yılki kadar kitap alışverişi yaptığımı hatırlamıyorum. Bu alışverişimde yine indirime dayanamadım ve aklımdaki bazı kitapları da aldım. :))

 Rüzgarın Gölgesi kitabı ilk gördüğümden beri ilgimi çekiyordu, konusunu da okuyunca muhakkak almalıyım dedim. Ancak fiyatı yüksekti ve bazı sitelerde de yoktu, %51 indirimli görünce hemen aldım, bayağıdır takipteydim. Ruhların Kırıldığı Vakit kapağı nedeniyle hoşuma gitmişti, konusu da dikkatimi çekince okumalıyım bunu dedim. Sevgili Deeptone'un kitabı Derin Mavi'yi bulunca kaçırmak istemedim. Neler yazdığını merak ediyorum. :))

 İthaki'nin Japon klasiklerinin kapakları harika değil mi ya, insanın alası geliyor hepsini. :)) Nagasaki'nin Çanları kitabını uygun fiyata aldım. Sağlıkçı olan yazar İkinci Dünya Savaşı'nda Nagasaki'ye atılan atom bombası sonrasında yaşananları anlatıyor. O dönemde insanlara yardım etmek için çalışmış. Olanları ilk ağızdan okumak bilgilendirici olacak.

 Son Gemi kitabı bir öykü seçkisi. 2016 yılında SonGemi dergisinde yayınlanan ve en çok okunan öykülerden oluşmakta. Kitap oldukça ucuzdu (4,9 TL) kaçırmak istemedim. :) 


49 yorum:

  1. Kitap fiyatları hep arttığı için indirim görünce alıyorum. Dursun, nasılsa okurum. Kitap okumayı da seviyorum zaten. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın. Keyifli okumalar Duygucuğum :))

    YanıtlaSil
  3. Rüzgarın Gölgesi müthş... Sevmeyenleri de çok ama benim bir tanelerimden biridir, dilerim iyi anlaşırsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı hevesle aldım ama zor beğenen de biriyim, İnşallah severim. :))

      Sil
  4. :) Japon klasiklerinin hepsini ama hepsini almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarını ben de almak istiyorum, kapakları çok hoş ama bazı yazarlar bana hitap etmiyor. :))

      Sil
  5. Ruhların Kırıldığı Vakit kitabı çok mükemmel hocam. Artan kitap fiyatlarından dolayı indirim kovalamak zorunda kalıyoruz ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almışım o zaman hocam. İnternette pek yorum da göremedim kitap hakkında yine de almak istedim. :)

      Sil
  6. rüzgarin gölgesini not aldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriymiş galiba, beğenirsem devamını da alırım. :)

      Sil
    2. Harika kitaplar almissin.Merakla yorumlarini bekliyorum.Bende bir sürü kitap aldım. Kitapsizbir hayat düşünemiyorum .Blogunu izlemeye aldim.Sevgiler

      Sil
    3. Okuduğumda tek tek yorumluyorum. Kitaplar olmadan yapamıyoruz. Ben de bloğunu takipteyim. Sevgiler. :)

      Sil
  7. İndirim görünce dayanamıyor insan, hele ki son fiyatlardan sonra kaçırmamak da lazım bence :) kitapların hiçbirini okumadım ama ilgi çekici görünüyorlar. Keyifle okuyun, yorumlarınızı da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı indirim kovalar oldum. Alacağım kitapları önceden belirleyip takip ediyorum. :) Teşekkür ederim yorumun için, umarım severim hepsini.

      Sil
  8. Her sitede olmuyor aradığımız kitaplar, ben de ne varsa alıyorum. :) Deep'in kitabını ben de merak ediyorum. :)
    İthaki'nin Japon klasikleri tablo gibi, içeriğini de seveceğimi bilsem hepsini alırım ama şimdilik bunu aldım, gerçek hayattan olması ilgi çekici. :) Teşekkür ederim. 😊

    YanıtlaSil
  9. nagasakinin çanları sanırım o, merak ettim o kitabı
    iyi okumalar
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu merak ediyorum ben de. :) Yazar tıpçı olunca felaketi yaşayanlara yardım etmiş. Nelere şahit olmuştur kim bilir.

      Sil
  10. Kitap alışveriş listende çok ilgi çekici kitaplar var. Haklarındaki düşüncelerini merakla bekliyor olacağım :) İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okuyup paylaşmak için sabırsızlanıyorum. :)) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  11. Senelerdir tanımıyorum sizi ama bu sene benim de dikkatimi çekti kitap alış verişleriniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden masraf yapmayım diye çok almazdım ama bu sefer başka şeylere gidiyor. Kitaptan kısmamaya karar verdim. Bir de indirimler nedeniyle bu aralar çok aldım. :) Blogda herkesin kitap okuması da hevesimi artırıyor, konuşacak bir şeyler bulmuş oluyorum. :)

      Sil
  12. Yeni bloğunu görmemiştim, bakayım o zaman. :) Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  13. Nagasaki'nin Çanları kitabı ilgimi çekti bak. Bir de Deep'in kitabı tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın girişinde yazar hakkında bilgi var, üzücü. Evinin yıkıldığı, eşinin öldüğü yazıyor. Yazar da 1951'de ölmüş. O yüzden daha bir merak ettim kitabı.

      Sil
  14. Nagasaki'nin Çanları'nı merak ettim. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitaba benziyor. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  15. Müfred'in hediye kitaplarını da düşününce okunacak çok materyal birikti elinizde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, önceden aldığım kitaplar da vardı, birikti bayağı. :))

      Sil
  16. Kafka'nın Şato kitabını kitapçıdan sordum, 60,00 TL dedi. İnternete baktım aynı yayınevinden 18,50 TL. Tabii kargoyu bedavaya getirmek için 150,00 TL alışveriş yapmak gerekiyor ama olsun, merak ettiğim diğer kitapları da alma fırsatım oldu. Rüzgarın Gölgesi hem adı hem de konusu bakımından ilgimi çekti. Okuduktan sonra değerlendirmelerinizi bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçıda çok fazlaymış fiyatı. Uzun zamandır kitapçılardan almıyorum ben. Hem aradığım her kitabı bulamıyorum hem de pahalı oluyor. İnternette bazen yüzde elli indirime bile denk gelebiliyoruz. Almak istediklerimi önceden listeye ekliyorum, sık sık fiyatlarına bakıyorum. Zaten 3 5 kitap alınca 100 tlyi geçiyor ve kargo ücreti çıkmıyor genelde. Rüzgarın Gölgesi'ni uygun fiyata aldığıma sevindim. Bakalım sevecek miyim, ne zaman sıra gelir ona bilmiyorum. :)

      Sil
  17. Rüzgarın Gölgesi benim de okuma listemde ama dediğin gibi pahalıydı. Henüz alamadım. Elimdeki kitapları okumak istediğim için yarı fiyatına bile satılsa şimdilik almayı düşünmüyorum.

    Nagasaki'nin Çanları'nın kapağı gerçekten çok güzel. Tam mevsime uygun bir kapak. İnsanın baktıkça bakası geliyor.

    Hepsini keyifle okursun umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biraz ara vermeliyim artık kitap almaya, yakınlarda kütüphane de varmış zaten oradan da okurum. :) Güzel kapak görünce mutlu oluyorum ben de, tabloya bakar gibi hissediyor insan. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  18. Rüzgarın Gölgesi'ni okumuştum, fena değildi, sürükleyiciydi. Nagazaki'nin Çanları ilgimi çekti, yorumunuzu bekleyeceğim. Tüm kitaplarınızı keyifle okuyun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de merak ediyorum, Rüzgarın Gölgesi sürükleyici ise güzel. :) Teşekkür ederim, sevgiler. :)

      Sil
  19. Rüzgarın Gölgesi kitabını çok duydum ama okumadım:))) Keyifli okumalar dilerim:))) Kitap indirimleri olunca almadan duramıyor insan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sık sık gözüme çarpıyordu, indirimi de görünce aldım hemen. Kalın kitapları ayrı bir seviyorum. :)) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  20. ithakinin yeni takıntısı japon klasikleri durmaksızın yenilerini çıkarıyorlar sanki :) ve dediğin gibi kapakları da hepsinin ayrı bir hoş farklı keyifli okumalar dilerim **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her gün başka kitap görüyorum. :) Kapaklar da tablo gibi olunca ilgi çekiyor. Teşekkür ederim. ^_^

      Sil
  21. Çok güzel kitaplar almışsın Duygu'cum güle güle oku:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Erencim, okumak için sabırsızlanıyorum. :)

      Sil
  22. Deeptone'nun kitabı değil mi o diyecektim, ta kendisiymiş :)

    YanıtlaSil
  23. bu ara çok fazla vakit ayıramadığım için kitap alamıyorum ama pr için gelen kitaplarım vardı onları okudum. Özellikle Salı Ertesi kitabının çok etkisinde kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman vakit ayıramıyor insan. O kitabı duymamıştım, bir bakayım. :)

      Sil
  24. Ooo canımız deep'in kitabı da var. Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...