4 Şubat 2022 Cuma

Daire Sendromu

 


 Galiba Deeptone' un rüyalarını okumak beni etkilemiş olacak ki garip rüyalar görmeye başladım. :))

 Dün gece gördüğüm rüyada bir okuldaydım. Okulda yayılan bir söylenti üzerine araştırmacılar geliyor. Bazı insanlar nesneleri daire şeklinde görmeye başlamış. Mesela kitap, defter, masa her şeyi yuvarlak görüyorlar. Buna da Daire Sendromu adı verildi, tabi araştırmak için önce bu kişilerin tespit edilmesi gerekiyor. Ben meraklı da durumu takip etmeye, insanların ağzından laf almaya çalışıyorum. Daha önce arkadaşlarına bu tür şeyler gördüğünden bahseden kişiler ortaya çıkarılmaya çalışılıyor ama hep asılsız çıkıyor iddialar.

 Okul şehir dışında, ıssız bir yerde. Akşam üstü okuldan çıkıyor herkes. Yolda da çalışmalar varmış, bazı yerler kazılmış, yol kenarına inşaat demirleri yığılmış. Geçmek pek kolay değil. Ben o sırada ileride şüphelendiğim kızı görüyorum. Onu izlerken birden başı dönüyor düşüyor. Bunda bir iş var diye hemen kızın yanına gidiyorum. Demirlerin üstünden atlayarak hızla giderken birden gereğinden fazla yükseliyorum. Hulk gibi azıcık sıçrıyorum ama çok havalanıyorum, yavaş yavaş yere iniyorum geri. O kadar keyifli bir şey ki. 😀 Tam sevinecekken birden telaşa kapılıyorum.  "Len asıl sendrom bendeymiş, uçma sendromu, öğrenirlerse rahat bırakmazlar," diyorum kendi kendime. Kıza ve yoldaki işçilere görünmemeye çalışıyorum. Yere indikten sonra kızın kalkmasına yardım ederken uyandım. :)

 Aslında en fazla gördüğüm fantastik rüya Hulk gibi yükseklere sıçramak. Çok mu özenmişim ona bilmiyorum, kanatlanıp uçmak gibi değil bu yükseğe sıçrama hayali nedir? :)) Her gördüğümde de çok eğlenceliyorum, harika bir his. 

40 yorum:

  1. :) Hehehe yazının havası beni gülümsetti. Deep hepimizi etkileyecek bu gidişler gece rüyamda kafama yılan düşecek diye ödüm koptu.
    Düşündüm de bende isterdim öyle sıçramak aslında, eğlenceli olurdu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki gece de yılan görmüştüm. Rüyamda benden başka kimse yılanların çevrede olmasını normal görüyordu. :)) Sıçramak güzeldi. 😀

      Sil
  2. Ne eğlenceli rüyalar görüyorsunuz ya, bana da geçse keşke :D Ben ara ara oyunların içinde görüyorum kendimi onlar bazen heyecanlı oluyor :D Daire sendromu ilginçmiş ama uçma sendromu güzelmiş ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağıdır bu tarz görmüyordum. Keyifli bir rüyaydı benim için.
      Herkes her şeye bir sendrom ismi koyuyorlar ben eksik kalmamışım. :))

      Sil
  3. Güldüm ya, belki öyküye çevirirsin sen daha önce yaptığın gibi. Rüyalar bambaşka bir olay. Çok ilginç şeyler olabiliyor. :D Bir kere rüyamda ben de uçuyordum ama bir oyun karakteriydim. Kılıcım bile vardı. Yanımda da Cloud Strife vardı.😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir öykü olabilirmiş, öbür rüya tam olaylıydı o yüzden çevirmiştim. :)) O kim kız, bir bakayım. Sen de ilginç şeyler görüyorsun. :)

      Sil
    2. Aaa Final Fantasy' deki karakter. Soyadını bilmiyordum başkasından bahsediyorsun sandım. 😀 Ben de Genesis' in görmek isterdim rüyamda. :))

      Sil
    3. O rüya gerçekten çok güzeldi iyiki öyküye çevirdin zamanında da okuduk. Evet FF7'den. Çok fantastik bir rüyaydı gerçekten.😂

      Sil
  4. Uçmak güzel bence. :) Değişik rüyalar görebiliyor herkes. Bazıları korkunç oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Deep'in rüyaları efsane :) Seninkinin de aşağı kalır yanı yok yani :) Yükseklere sıçramayı ben de isterdim. Harika bir duygu olmalı. Ben sadece uçup, süzülebiliyorum. O da nadiren. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya onunkiler çok iyi. Ben eskisi kadar renkli, olaylı görmüyorum. :) Seninki de iyiymiş, ben ne zaman yükseklere sıçradığımı görsem çok güçlü ve her şeyi yapabilir gibi hissediyorum. Özellikle kontrollü şekilde inerkenki an çok havalı geliyor bana. :))

      Sil
  6. Ben çok rüya görürüm de genelde sıradan oluyor ve yarım yamalak hatırlıyorum. Bazen de sanki bir filmin içindeymişim gibi günler sürdüğünü hissediyorum. :) Birilerinden kaçtığımı ben de çok görürdüm. Kötü bir his, güzel rüyalar görelim hep. :)

    YanıtlaSil
  7. Benim fantastik görmediğim rüya yok, annem sen rüya görme diyor :) sıçrama hususunda ordinaryüs olabilirim:) bir şeylerden etkileniyoruz tabi, deep'in parmağı da olabilir etki işinde pek tabi, neden olmasın.Öte yandan fantastik hikayeler yazıyorsun, bu bile tek başına sebep olabilir:( Hayrolsun inşallah diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı renkli demek rüyaların. :) Eskiden çok film izlerken ben de sık görürdüm. Her şeyden etkileneniliyoruz dediğin gibi. İnşallah. :)

      Sil
  8. Hulk gibi ben de zıplayabilsem. Otobüs parasından kurtulurum :)

    YanıtlaSil
  9. ha haaaa, valla evet çok benziyor benim rüyalara, örneğin, ilk başlar, araştırma, daire, bunları ben de görebilirdim yani :) sıçrama hiç görmedim ben ama hep uçma görüyorum, ama melek kanatlı uçmalardan, yerden dik yükselip sonra uçmaya başlıyorum, biraz melek biraz kartal gibi :) güzeldi. sen de tehlike başlayacakken uyanmışsın, güzeldii :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de uçtuğumu görmüyorum ancak zıplarım. 😀 Eğlenceli oluyor. :)
    Başı senin rüyalara benziyor evet, hikaye gibi oldu. :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel hikaye/senaryo konusu olur bu daire sendromundan 🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldi de şimdi uğraşmayım hiç dedim. 😀
      Komik olan daha söylenti halinde olan bir şeye isim konması. :))

      Sil
  12. ben uçuyorum bazen, koşup koşup bir anda uçuyorum, ama nası güzel :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim güzel bir histir. Doğrudan uçabildiğimi görmedim. :)

      Sil
  13. Ne güzel bir rüyaymış:))) Ben son zamanlarda o kadar karmakarışık rüyalar görüyorum ki, bilinçaltım nasıl işliyorsa:))) Çok tatlı bir yazı olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)) Ben de sık rüya görürüm ama uyanınca unutuyorum detayları.

      Sil
  14. Fantastik romanlar yazmaktan olabilir mi acaba böyle bir rüya 😊 Duygucuğum. Hayır olsun diyelim. Ben uçmayalı epey oldu. Sana biraz özeneyim, belki birlikte uçarız😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki onun da etkisi vardır ama izlediğim şeyler daha çok rüyama girer. :)) Birlikte uçmak güzel olurdu gerçekten, ben kesin yere dönerdim geri uzun süre havada kaldığımı hiç görmedim. 😀

      Sil
  15. Keyifli bir rüyaymış. benimkiler çoğunlukla can sıkıcı olur. Bu yüzden pek sevmem rüya görmeyi. Uykum da kalitesizdir zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süredir sıradan rüyalar görüyorum arada bir böyle denk geliyor. :) Uyku sorunu rüyaları da etkiliyor gerçekten, sık uyanan biriyim ben de.

      Sil
  16. Hayırlara vesile olsun inşallah:)
    Pek keyifli bir rüyaymış..
    Uçmak iyidir rüyalarda ben de epeydir uçmuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşallah. :) Yükseğe sıçrama kısmında bayağı keyiflenmiştim. Bol uçmalı rüyalar görelim o zaman. :))

      Sil
  17. ne kadar ilginç bir rüya.. öyle sıçrayıp yükselmek de çok eğlenceli olsa gerek, özendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceliydi, sen de bir gün görürsün belki. :)

      Sil
  18. Bu rüyanın fantastik/bilim kurgu filmi yapılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz basit bir kurgu olur sanırım, geliştirilmesi gerekir. :))

      Sil
  19. Rüyan psikolojik rüyaya benziyor :) Tam kitap olacak türde bir rüyaymış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha detaylı görsem belki öyküye falan çevirirdim. 😀 Bu haliyle basit kalmış biraz. :)

      Sil
  20. Merhabalar :) Deep'in böyle güzel yan etkileri vardır dokunduğu insanlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, öyle gerçekten. Deep etkiliyor insanları. :))

      Sil
  21. Ne ilginç bir rüya hayırdır inşallah 🙏

    YanıtlaSil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...