1 Ocak 2022 Cumartesi

Bu Aralar

 

 Bir süredir derslere pek kendimi veremediğim için hobilerime ayırdığım vakti azaltmaya başladım. Çünkü daha ilgi çekici şeylere dalınca dersleri geri plana atıyordum. Sınava kadar iyi çalışıp artık bu kısır döngüden kurtulmak istiyorum. O yüzden bir süre daha az paylaşım yapacağım ama vakit buldukça blogları dolaşmaya devam ederim. :) 

 Merve ile eskiden yazdığımız bir hikaye vardı. Tabi ki yine fantastik, başka şey yazamıyoruz biz. :)) Hadi, yeniden yazalım dedik çünkü ikimizin de beğenmediği kısımlar vardı. Sıfırdan başladık, onu da ara ara paylaşabilirim. İki kişi yazmak keyifli oluyor gerçekten. :) 

 Geçenlerde günde yarım bölüm de olsa dizi izleyim diyerek ilk kez başladığım üç diziyi de sıkılarak bıraktım. Hepsi Kore dizisiydi. Sanırım eskisi kadar ilgi çekici diziler pek gelmiyor ya da bana öyle denk geldi. Konu biraz bile uzasa sıkılıyorum hemen. Belki de çok ilgi çekici değilse vakit kaybetmeyim diye düşünüyorum artık. 

 Fırsat buldukça kitap da okuyorum. Bitirince tanıtım yazısı yazarım. Animelere de ara verdim çünkü bir başlayınca bırakamıyorum. Yine de sevimli ve sakin bir anime olduğu için Natsume Yuujinchou' ya başladım. Günde bir bölüm falan izliyorum, huzur verici bir anime. Şimdilik benden bu kadar, görüşmek üzere. :) 

40 yorum:

  1. Güzel bir hikaye geliyor o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenilir. Ne kadar uzar bilmiyorum. :)

      Sil
  2. Bir şeylere dalınca başka bir şeyleri aksatma hali bende de var:( Dediğin gibi düzene koymak lazım, kolay gelsin.


    KDrama 6 bölümlük Dr.Brain vardı , onu güncel izleyip bitirdim. Bilim kurgu ağırlıklı.Şimdi de güncel bad and crazy bakıyorum,4 bölüm bitti, lee dong wook faktörü, polisiye o da .Eski güzellikte kdrama ya yok ya da ben denk getiremiyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaymış bahsettiğin diziler, bir bakayım. :) Aslında başladıklarım yeni de değildi ama Bof' u falan heyecanla izlerken okul dizileri sıkıcı geliyor artık. Başladığım diziler My Strange Hero, Gap Dong, The Fiery Priest. Sonuncu da Kim Nam Gil var, iyi oynuyor ama onun dışında iyi olan pek bir şey yok dizide. :)) My Strange Hero' da iki oyuncuyu seviyorum ama konu çok sığ geldi, çekmiyor insanı.

      Sil
  3. Teşekkürler müfred. :)
    Haklısın, sürekli bir şeyler öğreniyoruz. Hayat akıp gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Ders çalışmak bir süre sonra eziyet gibi oluyor. Üst üste çalışınca hele neyse canım. Allah yardımcısı olsun hepimizin. Azim de gerekli ya. Animelere gelince...Natsume, candır. Bitmesin diye izlemeye kıyamıyorum, üçüncü sezonda kaldım biliyorsun. :D Ehehe öykümüz için de sabırsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık mola veriyorum zaten. Aralıksız çalışamam ben sinirleniyorum sonra. :D Teşekkür ederim canım amin, senin de İnşallah.
      Natsume' yi tavsiye etmen iyi oldu. Ben yavaş yavaş ilerliyorum. Müzikleri de çok hoş. :) Hikaye nasıl ilerleyecek ben de merak ediyorum. :)

      Sil
  5. Zihin açıklığı ve kolaylıklar diliyorum derslerde :)
    Kore dizilerinden ben de aynı şekilde uzaklaşmaya başladım. Dediğin gibi uzatılıyor çok fazla. Bazen hızlandırılmış şekilde izlediğim oluyor bazı şeyleri. Haklısın o yüzden.
    Arkadaşınla yazacağın hikayeyi beklerim ben de. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Momentos. :)
      Bana mı öyle geliyor diye düşünmüştüm ama çok özenilmiyor sanırım eskisi kadar. Bir de bazı oyuncular için başlıyorum ama sönük bir dizide görmek üzücü oluyor.
      Biraz ilerleyelim, yayınlamaya başlarım. :) Sevgiler.

      Sil
  6. Derslerde başarılar diliyorum. Filmler kaçmıyor, her gün sayıları daha da artıyor üstelik. Bekleyebilirler yani :)
    Yeni seri geliyor, bu habere sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bekleyebilirler. :)
      Teşekkür ederim, bakalım nasıl olacak? :)

      Sil
  7. Dizi senaristleri de çok yazarlı olarak güzel bir sinerji yakalayabiliyorlar. Eminim ortaya çok güzel bir çıkacaktır. Kolaylıklar dilerim. Ve sınavlarında da başarılar😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkür ederim. Keyifli oluyor başkasıyla yazmak. :) Sınavla ilgili güzel dileklerin için de teşekkürler. 😊

      Sil
  8. Her şeyden biraz olunca karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi hissettim. 😊
    Dizi,filmler ve kitaplar daha keyifli gelse de öncelik derslerin oluyor. Kolaylıklar ve başarılar dilerim. Yeni yazıları merakla bekliyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle hissetmene sevindim. Bir süre sabredeceğim artık. Teşekkür ederim iyi dileklerin için. 😊

      Sil
  9. Merhabalar.
    Nasıl "önce sağlık" diyorsak, sizin durumunuzda olan birinin de önceliği dersleri olmalı. Bence çok isabetli ve yararınıza bir karar vermişsiniz. Allah zihninizi ve bahtınız açık etsin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin. Olduğu kadar uğraşacağım, hayırlısı. :) Selam ve saygılarımla.

      Sil
  10. Güzel oluyor, belki bir gün denersin. :) Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  11. Derslerinde kolaylıklar diliyorum:))) Hikayeyi merak ediyorum:))) İyi çalışmalar ve yeni yılın kutlu olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)) Hikayeye yeni başladık. :))

      Sil
  12. ne olursa olsun yazmaktan vazgeçme:)
    merve'ye daha sıkı tutun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmaktan vazgeçilmiyor. Öyle yaparım, teşekkürler. :)

      Sil
  13. ayy ben senin hikayene baştan başlayacağım okumaya ama bilim sınavını atlatmayı bekliyorum okuduklarımı da unutmuş olabilirim çünkü ocağın sonuna kadar ders çalışmak zorundayım o yüzden bekliyorum umarım yeni hikayene de yetişebilirim :) ilkay'ın ve senin hikayelerine bayılıyorum birkaç blogcu arkadaş daha var hikayelerini sevdiğim ama yetişemiyorum bir türlüü :( bu arada derslere ağırlık vermen daha iyi bir süre sabırlı olmak lazım sana da çok çok başarılar şimdideen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sana başarılar dilerim sessizgemi. :)) Sınavlar elimizi kolumuzu bağlıyor, ne zaman müsait olursan okursun. 😊 Görmüş müydün hatırlamıyorum ama romandaki karakterlerin görsellerini hazırlamıştım. Belki daha akılda kalıcı olur öyle. :))
      İlkay' ın öyküleri de çok güzel evet. Onunla birlikte birkaç kişi daha benim tarzıma uyuyor, seviyorum o yüzden okumayı. :)

      Sil
    2. eveet çizimlerini telefondan bakınca görmüştüm ama o zaman telefonum eskiydi oradan yorum yapamıyordum :) hepsi çok güzeldi okurken tekrar bakacağım tabi ki ^^

      Sil
    3. Tamam o zaman, beğenmeme sevindim. ^_^

      Sil
  14. Senin animeler gibi ben de diziye başlayınca bırakamıyorum bu yüzden de başlamak için uygun zamanı kolluyorum :D Yazılarını bekliyor olacağım, sınavlarında başarılar, Allah Zihin Açıklığı Versin :) bu arada fantastik hikayenizi merakla bekliyor olacağım, İnşaAllah düzenli bir şekilde takip edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarınca bırakamıyor insan gerçekten. :)) Çok teşekkür ederim. :) Hikaye çok da uzun olmaz sanırım, akışına bırakırız galiba. :))

      Sil
  15. İyi bir planlama ile belki hobilere dediğiniz gibi az da olsa vakit ayırmak iyi olabilir:) Dersler bir süre sonra zihninizi iyice darlayabilir. İki kişi yazmak nasıl birşey çok bilmiyorum ama heyecanlanmama yetti yeni roman haberi:)

    YanıtlaSil
  16. İyi bir plan yapmak gerek evet. :) Roman değil de uzun öykü olacak. İlginiz için teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  17. heeey, boşver kitabı animeyi, kaptır kendini yaa çalışmaya yanii günlük plan yap ne bileyim sabah başla işte, günde altı saat filan, 10-12, 13-15 gibi 2 saatlik planlar yaparak, ev işi ev hali dışında bırak her şeyii :) çok çok başarılar sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun. İyice odaklanmalıyım, günde 7 8 saat çalışabilirsem iyi olacak. Temmuz sonunda sınav. :) Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  18. İnsanı içine alan, izleten dizi, film vs. pek kalmadı artık. Arada tek tük çıkıyor. Onlar da patlıyor zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki hâlâ güzel animeler var da izleyecek şey buluyorum. :) Sevdiğim türleri bir açınca hemen kaptırıyorum kendimi o dünyaya ait hissediyorum, sanki eski bir dostumla güzel bir orman yürüyüşünde karşılaşmış da oturup hasret gideriyor gibi oluyorum. :))

      Sil
  19. Ne okuyorsun bilmiyorum ama dersler önemli. Dersler bitsin buralara yeniden dönersin zaten. Diğer şeyler bir gün nasıl olsa olur. Ama kaybolan zaman geri gelmez.
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu eklersen daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuyorum, Kpss hazırlık. 2014ten beri giriyorum zaten, çok da önemi kalmadı o yüzden. Yıllardır çalıştığım konular olunca çok düşmüyorum da üstüne. :)
      Bir bakayım ona, teşekkürler. :)

      Sil
  20. Kore dizilerinde gerçekten ilgi çekici dizi çok nadir geliyor. Popüler olduktan sonra bozuklarını düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle galiba. Nasılsa izleniyoruz diye gevşediler gibi. Yine de güzel olanlar var tabi. :)

      Sil
  21. İki kişi yazmak ve karşılıklı sesli düşünmek eğlenceli olmalı :)
    Eskisi kadar güzel dizi ve film bulmakta bende zorlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli oluyor gerçekten, tabi anlaşamadığımız anlar da oluyor. 😂
      Belki de sevdiğimiz tarzda en iyileri izleyince sonrası benzer geliyor sıkılıyoruz. :)

      Sil

Karagöz Dersaadet'te Gölge Oyunu (Kitap)

   Blog arkadaşımız Tefrika'nın yorumlarından sonra kitabı merakla okumaya başladım. Gerçekten farklı ve dikkat çekiciydi.   Dersaadet&#...