26 Ocak 2024 Cuma

Bir Karakter Meselesi 16 (Lu Guang ve Cheng)

  



 Bu kez çok severek izlediğim Link Click animesindeki karakterlere yer veriyorum. İki karakter de mükemmeldi. (Beyaz saçlı olan Lu Guang, diğeri Cheng) Anime ikisinin iş birliği yapmasıyla başlıyor. Tabii bu sıradan iş ortaklığının ötesinde, ikisi aynı zamanda yakın arkadaşlar.

Lu Guang

 Zekası, soğukkanlılığı ve kuralcılığı ile dikkat çekiyor. Onun sahip olduğu yetenek herhangi bir fotoğrafa bakarak fotoğrafın çekildiği andan itibaren 12 saat sonrasına kadar olan çoğu şeyi görebilmesidir. Bu sayede geçmişe dair bilgiler edinebiliyor. Ancak bazı şeyleri göremiyor ve bu noktada Cheng'in yeteneğinden faydalanıyor.

 Lu Guang her ne kadar soğukkanlı görünse de fazlasıyla düşünceli, fedakar ve anlayışlıdır. Olumsuz bir durum karşısında anında buna ayak uydurabilecek ve yakın arkadaşından bile saklayabilecek biri. Odaklanması gereken çok şey olduğu için sessiz biri, gerekmedikçe pek konuşmaz, planına sadıktır. Duygularını belli etmez, Cheng gibi hislerini dışa vurmuyor, tersine içine atıyor. Eğer rahat biri olsa ve acısını belli etse yakınındakiler bunu anlayabilirdi. Bu noktada tepki çekme ihtimaline karşın sakinliğini korumasına hayran kaldım. Esas yükü sırtlanması ve kimseye belli etmemesi de fedakarlığını gösteriyor. Cheng ile aralarındaki bağ çok iyiydi, bence dost olarak birbirlerini tamamlıyorlardı.

 Cheng

 Agresif, sabırsız, enerjik, bazen aklı bir karış havada biri. Yine de cesur oluşu, hiçbir şeyden çekinmemesi, olayların içine dalmasıyla ilgi çekici bir karakterdi. Onun yeteneği de fotoğrafı çeken kişinin, fotoğrafın çekildiği andaki bedenine girebilmesi. Bu sayede Lu Guang'ın görüş alanı dışında kalan şeyleri görebiliyor. Dostunun yönlendirmesi ile (gelecekte değişiklik olmayacak şekilde) bir şeylere müdahale edebiliyor. Ancak duygusal ve gergin yapısı nedeniyle bazen bir şeylere gereğinden fazla müdahale edip kuralları görmezden geliyor. Yalnız hisleri izleyiciye çok geçiyor, birkaç sahnede bayağı acıdım Cheng'e. Mesela bedenine girdiği kişi birine çok özlem duyuyorsa o da bunu yürekten hissediyor ya da üzgünse o da acı çekiyor. Zaten bu da tez canlı olan kişiliğiyle birleşince onu harekete geçmeye zorluyor.

 Onun yerinde olmak da zor olmalı. Birinin başına kötü bir şey geleceğini bilerek haberi yokmuş gibi davranması kolay değil. Lu Guang'ın yaptığı baskılar neticesinde biraz da olsa kendini frenleyebiliyor. Zaman zaman fikir ayrılığı yaşadığı dostuyla ters düştüğü de oluyor. İkisinin de birbirine bağımlı olması ve bu kadar zıt olmaları kader gibi. Birlikte yapamayacakları şey yok. Ve Cheng, Lu Guang'ın sakladığı gerçeği bilseydi ne yapardı, ne hissederdi bilemiyorum. İşlerin bozulacağı kesindi, bu yüzden Lu Guang belli etmemek için her şeyi yaptı. Zekasına yine hayran kaldım. Animenin 3. sezonunu bekliyorum. İlk iki sezon o kadar güzeldi ki ileride tekrar izleyeceğim. (gifler: tenor.com)






Bu da benim Lu Guang çizimim. :)


Animenin sevdiğim müziğiyle veda ediyorum. :)



22 yorum:

  1. Yaa çok iyi olmuş! Ben de tavsiyen üzerine severek izledim. Ve Cheng favori karakterim oldu. Genelde sakin zeki tiplere düşerim ama burada tam tersi oldu. Tabi arada uçurumlar yok Lu'yu da seviyorum ama Cheng ondan bir tık fazla.Yani şu durumda ilk defa ben bana benzeyen karakteri sevdim, sen sana benzeyen karakteri sevdin gene Megumi'deki gibi. Şu durumda gidip bir chibi Cheng çizimi yapayım Lu'yu sen çizmişsin madem. Emeğine sağlık. Yeniden Link Click evrenini hissetmek güzel oldu. Tenkyuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. 🥰 Tavsiyeme uyup izlemene sevindim, çok iyi animeydi gerçekten. Evet ikimiz de kendimize benzeyeni daha sevdik. 😃🌺 Lu Guang'ın sakinliğine hayranım napayım ama sinirlenme konusunda Cheng gibiyim. Zaten Megumi de hafif sinirli biriydi. 😀 Cheng'i de çizecektim, üşendim sonra. Sen devam et bari. 🤭 Yeni sezonu bekleyelim biz de. :))

      Sil
    2. Aynen ya çıksa gelecek sezon da -spoiler- Cheng'in nasıl öldüğünü ve Lu'nun onu nasıl kurtardığını öğrenelim.
      Bende öfke sorunu var ve Cheng gibiyiz ehehehehe güzel güzel. Yakında çizerim Chengi hehe ama güzel olmasını vaat etmiyorum efendim sizinle yarışamam o yüzden chibi :D

      Sil
    3. Ehehe, hepimizin içinde bir Cheng var. 😅 Ben de merakla bekliyorum neler olacağını. Çizersen hemen at, her halini severiz Cheng'in merak etme. :D

      Sil
  2. Senin karakter analizlerini seviyorum. Karakterleri çok detaylı ve içten anlatıyorsun. Lu Guang'ın yetenekleri gerçekten dikkat çekici. Geçmişe dair bilgileri 12 saat öncesine kadar görebilmesi filan... Ayrıca, Lu Guang çizimin harika olmuş! Valla kendi sanatsal dokunuşunla karakterin özünü yakalamışsın :) Müziği de sevdim.

    Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler, öyle düşünmene sevindim. :)) Sanırım bir şey izlerken en fazla karakterlere odaklanıyorum. Benim için neyi neden yaptıkları önemli. Bu iki karakteri de fazla benimsedim o yüzden. :) Yetenekleri çok farklıydı, anime de akıcı olunca bırakamıyor insan. Çizimi başka bir görsele bakarak yaptım, pek yorum kattım denemez. 😀 Teşekkürler.

      Sil
  3. Çin webtoon'uymuş bu aslında, çizimleri çok hoş, orijinalinden okuyasım geldi. Çok güzel analiz etmişsin canım karakterleri. İki ana karakter de epey ilgi çekici duruyor. 🙂 Yalnız o göz altları siyah siyah, keş gibi duruyorlar yahu! 😂 ben kızı da anlatacaksın sandım. Onu anlatmamışsın ehehe. Animesini de bulabilirsem indireceğim. Eline sağlık canım. 🌸🍀😇😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Çin webtoon'undan uyarlama. Animesi daha güzeldir ama. Üçüncü sezonu beklerken devamını okuyum dedim ama Türkçe çeviri bulamadım. Yapacak şey yok. 😀 Gözleri garip ama güzel bence, ayrı tarz katmış karakterlere. Kızı anlatmadım evet, ikinci sezonda daha çok vardı ama bu ikisinin gerisinde kalıyor. 😀 İzlersen yorumunu bekliyorum. Teşekkürler. 😀🥰

      Sil
  4. Bu anime severlik ve elbette konuya hakimiyetten kaynaklı, çok keyifle okunan yazıların yüzünden bir gün oturup gün boyu izlersem ve sonuçta tutkulu bir animesever olursam hiç şaşırmayacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe teşekkür ederim bu güzel övgü için. :)) Konu sevdiğim animelerse çenem düşüyor biraz. Her türü bulunduğu için bence isteyen herkes seveceği bir anime bulabilir. Bu anime dram, psikoloji, polisiye, gerilim, günlük hayattan kesitler vs içerdiği için sıkılmadan izlenecek türde. Belki seversiniz siz de. :)

      Sil
  5. Konusu tam benlik duruyor. Bir ara izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  6. Animeyi hiç bilmiyordum, gerçi çoğunu senin yazılarından öğreniyorum😊 Karakter analiz yazılarını çok seviyorum, okumaktan keyif alıyorum. Cheng karakterini kendime çok yakın buldum😊

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler canım, çoğu kişi bilmediği için izlemiyor işte. :) Cheng çok tatlıydı. 😀

    YanıtlaSil
  8. Çizim çok başarılı olmuş 👏👏👏

    YanıtlaSil
  9. pikiii teşekkürleer :) izlediğin dizilere yetişmek zooor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu önceden izlemiştim de karakterleri daha detaylı anlatmak istedim. Bu aralar erken kalkınca izliyorum hep. :)

      Sil
  10. Bu anime de beni çekti. :)) İki karakter de ilgi çekici geldi bana, görsel olarakta aynı şekilde düşünüyorum. Geçenlerde bir korku filmi vizyona girmişti fotoğrafların arkasındaki gerçeklerle diye bir açıklama koymuşlardı filmin konusuna. Bu animasyonla uzaktan yakınan alakası yoktur bencesi :)) Şu an müziğini dinliyorum. Efsane bence. Elektro gitar finaline de bayıldım❤️👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda iyi animelere denk geldiğim için şanslıyım. Bunun 2.sezonu bayağı heyecanlıydı. İki karakter de çok sevilesi. 😀 Korku filmi çok daha farklıdır sanırım, fotoğraflara girebilen biri var mıdır acaba? :)) Müziği çok seviyorum, diğer müzikleri de iyiydi. Özellikle bu şarkı nedense bana Lu Guang karakteri söylüyor gibi hissettiriyor. :)) Teşekkürler vakit ayırdığın için. 😊❤️

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...