3 Ağustos 2023 Perşembe

Kitap Alışverişim 6 (2023)

 

 


 Bir süredir kitap alışverişi yapmamıştım. Şanzelize Düğün Salonu'nu çok merak edince hemen almak istedim. Dizisinin ilk bölümünü izlemiştim, devam etmeden önce kitabını okuyum dedim ve kitabını beğenen çok kişi var. Umarım ben de severim. :) Ölümden Uzak Bir Yer kitabı da sık denk geldiğim ve merak ettiğim bir kitaptı. Ayrıca kapağı da çok güzel.

 Daha okuyacağım çok kitap var ama en azından elimde bulunsun diye ilgimi çeken kitapları almaya devam edeceğim. 

 Bu aralar pek bir şey yaptığım yok, boş boş takılıyorum işte. Sanırım bir şeyler olsun diye beklemekten detaylı şeylere kafamı vermek zor geliyor. Belki de sıcaklardan. :) 

20 yorum:

  1. İkinci kitabı bir yerlerde gördüm sanırım ama ilkini bilmiyordum. İlkinin kapağı güzelmiş. İyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabın kapağı benim de çok hoşuma gitti. İçeriği de güzeldir umarım. :)

      Sil
  2. Keyifle okuyun kitaplarınızı Duygu Hanım. :)

    YanıtlaSil
  3. Sıcaklardandır :) Şanzelize Düğün Salonu’nu ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar canım, 🌼🌼ben de kitap almak istiyorum. 😁

    YanıtlaSil
  5. Keyifle okuyunuz kitaplarınızı.

    YanıtlaSil
  6. Ölümden uzak bir yer kitabı merak uyandırdı. İnceleyeceğim. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, kitaba çok denk gelince merak etmiştim ben de. :)

      Sil
  7. türkiyenin birçok yerinde şanzelize düğün salonu var :)

    YanıtlaSil
  8. Ölümden Uzak Bir Yer kitabını merak ettim, gerçi biraz kasvetli de görünüyor ama:) Keyifli, tatlı okumalar canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de merak ediyorum o kitabı. :)

      Sil
  9. Keyifli okumalar. Kitapları merak ettim ☺️

    YanıtlaSil
  10. İkisi de birbirinden merak uyandırıcı, yorumlarına göre bende alabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birini okudum çok iyiydi, diğeri bakalım nasıl? :)

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...