4 Mayıs 2023 Perşembe

Kitap Alışverişim 5 (2023)

 


  Yine güzel kitaplar aldım. :)) Kitaplardan ikisi uzun süre gelmeyince dün tekrar istemek zorunda kaldım ve bugün elime ulaştı neyse ki. Kitapları genel olarak uygun fiyata aldım. 

 Sinbad küçük boyutta ama kapağı kalın güzel, okuması keyifli olacak, Everest Yayınları'nın açık hava serisinden. Galaktik Trenyolu'nda Gece Vakti ise kapağıyla ilgimi çekti. Yazar uzayı, yıldızları metafor olarak kullanmayı seviyormuş. Hayal gücüyle harmanlanmış güzel bir kitaba benziyor. Hayalet Nota'yı gizemli bulduğum için aldım, kapağı da hoş bence. Taş Kentin Kroniği uzun süredir aklımda olan bir kitaptı. Arnavut yazarı ilk kez okuyacağım, üslubunu merak ediyorum. :)

25 yorum:

  1. Keyifle oku canım hepsini, güzel kitaplara benziyor her biri. Okudukça yorumlarını beklerim 💙💙😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, hepsini severek aldım. Yorumlarımı eksik etmem tabi. 😊💓

      Sil
  2. Keyifli okumalar olsun. İçlerinden genç doktoru okudum bir tek, beğenmiştim. Vaktiyle izlediğim dizisi ile arasında da kıyas yapabilmiştim :) Okuma rotamı farklı bir yere çevirdim , bu yüzden roman ve benzeri kitaplara şimdilik ara verdim. Sizlerden ufak ufak notlar biriktiririm artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, zaman zaman değişiyor tabi ilgi alanlarımız. :)

      Sil
  3. İyi okumalar dilerim Duygucuğum. İzlenimlerini bekliyoruz. İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibelcim, okudukça yazarım. 😊

      Sil
  4. doktor ile baykuşu okudum ikisi de iyiler :) taş kenti not aldım saoool :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel seçimlere benziyor hepsi de. Keyifli okumalar ☺️😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, severek aldım hepsini. 😊💓

      Sil
  6. Keyifle okuyun kitaplarınızı. Hepsi güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba iyi okumalar diliyorum. :) Alıcı gözüyle kitap kapaklarını inceledim. Hayalet Nota en çok ilgimi çeken oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, dikkat çekici bir kapak gerçekten. :)

      Sil
  8. Çok güzel gözüküyorlarr 🤭 en sevdiğim şeylerden kitap alışverişi

    YanıtlaSil
  9. hiç birini okumadım güzel keyifli kitaplara benziyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumasının zevkli olacağını düşündüğüm kitaplara da yer verdim bu kez. Hep ağır kitaplar okumak sıkabiliyor. :))

      Sil
  10. Bir doktorun anıları çok güzeldir. Tüm kitaplarınızı keyifle okuyun:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel kitaplar, keyifle oku:))) Genç Bir Doktorun Anıları kitabını çok merak ediyorum, alınacaklar listemde:))) Hayalet Nota da ilgimi çekti, yorumunu henüz okumadım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)) Genç Bir Doktorun Anılarını çok sık görüyordum, okumak istedim. :)

      Sil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...