24 Mart 2023 Cuma

Kitap Alışverişim 4 (Kitap)

 


 İlgimi çeken iki kitap vardı, onları alınca yanına bir de fantastik seri aldım. 

 Deccal Tabakta genetiği ile oynanmış gıdaların nasıl dayatıldığını (Global Devlerin Oyunu) anlatıyor. Gazali'den seçtiğim kitap da tam Ramazan ayına uygun diye düşündüm. 

 Ölümsüzlerin Tarihi ve Vampir kitapları çok uygundu, 15er tl olunca, kapaklar da karanlık bir atmosfer izlenimi verince sepete ekledim hemen. Arka kapak yazılarında Doğu Avrupa, Osmanlı, Drakula, Kazıklı Voyvoda isimleri geçiyor. Bakalım bu kadar şeyi nasıl bağlamışlar? :) 


33 yorum:

  1. Deccal Tabakta, ilgimi çekti. Bir araştırayım. Keyifle okuyun kitaplarınızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık gıda ve sağlık üzerine de kitaplar okumak istiyorum. Günümüzün büyük sorunlarından biri haline geldi. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Deccal Tabakta 'nın yorumunu merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı ben de merak ettim, uzun süredir kurgu dışı kitap okumuyorum, fırsat bulunca bakacağım. :)

      Sil
  3. Türler biraz karışık olmuş sanki :)) hepsini keyifle oku. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, değişik türleri toplamışım. Teşekkürler. :))

      Sil
  4. epsilon'un kitaplarını yüksek oranda severim, deccal her yerde zaten yapay zeka da deccal diyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epsilon'dan bunlardan başka kitap aldım mı bilmiyorum. :) Deccal konusunda herkes farklı bir şey diyor. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim, kapakları sevdim ben de. :)

    YanıtlaSil
  6. Gıda konusunda helal haram karışık mevzu, hazır gıda yemeyip sebze meyve yesek onlar da hormonlu sağlıksız, kendin ekip biçmedikçe olmayacak sanırım. Tohumlar da değiştirildi. Attığın linkteki yazıyı okudum. Önemli olan kendi başımıza neler yapabileceğimiz.

    YanıtlaSil
  7. Kemal Özer'le tanışıp imzalı kitabını almıştım. Ama kendisini şair olarak tanıyorum. Deccal Tabakta kitabı şaşırttı beni. Doğu Avrupa, Osmanlı ve Kazıklı Voyvoda bir arada garip durmuyor aslında. Yaşanmışlığı var sonuçta ama Drakula'yla bağlantıyı şu an anlamlandıramadım. Okuma yorumlarında netleştiririz :) İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir yazdığını bilmiyordum, bu kitabı görene kadar yazarı bilmiyordum daha doğrusu.
      Dediğin gibi alakalı ama vampir ve büyücüler olunca şaşırtıcı geliyor. Bu coğrafyalarla nasıl ilişkilendirilmiş merak ettim. :) Teşekkürler yorumun için. :)

      Sil
    2. Yayın dünyasında ikinci bir Kemal Özer'in varlığından habersizdim. Bilgi için teşekkürler sevgili Müfred :)

      Sil
  8. Alttaki iki kitabı ben de merak ettim özellikle ölümsüzlerin tarihi kapağı çok hoşuma gitti, umarım içi de güzeldir keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk o kitabı görüp beğendim, baktım devamı da varmış aldım iki kitabı. Gerilim de var gibi geldi, o yüzden ilgimi çekti. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  9. İmam Gazali kitabını ben de okumak istiyorum. Diğer kitaplar da ilgi çekici. Yorumlarına bakacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince kitap okumaya çalışıyorum, bakalım bunları ne zaman okuyacağım. :)

      Sil
  10. osmanlı ve drakula mı :) bir tane siyah beyaz drakula filmi var, izledim, fena değil, drakula istanbulda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağa ilginç geliyor gerçekten. Kitapları sever miyim bilmiyorum ama çok ucuza aldım en azından. :))

      Sil
  11. çok güzel kitaplar Duygu'cum, keyifle oku, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Bereketli bir okuma olur ins. Sizin icin. Vampirk kultunun kazikli voyvoda ile bağlandığını daha once gormustum, osmanli ile iliskisi konusunda ise deliler isminde bir film cekildi turkiyede ona da bakabilirsiniz. Okuduktan sonra yorumunuza burdan bakar biz de merakimizi gideririz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, teşekkürler. Deliler filmini duymuştum ama izlemedim, bir bakayım o zaman. Okursam paylaşırım tabi. :)

      Sil
  13. Ne güzel bir alıveriş olmuş.Şimdiden keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  14. Kitap alışverişi yazıları ayrıca heyecanlandırıyor beni:))) Ne iyi yapmışsın:))) Deccal Tabakta dikkatimi çekti, açıkçası duymamıştım, yorumunu merakla bekleyeceğim:))) Keyifli okumalar dilerim canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bloglarda alışveriş yazılarını okumayı severim. :) Kitabın adı çok ilgi çekici değil mi? Farkındalık oluşturabilir bence. Teşekkürler canım. :)

      Sil
  15. Merhabalar.
    Kitaplardan "Nefs Terbiyesi ve Ahlakı Güzelleştirme" ile "Deccal Tabakta" ilgimi çekti. Tanıtım için teşekkür ederim. Emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve ilginiz için teşekkürler. Selam ve saygılarımla. :)

      Sil

Karagöz Dersaadet'te Gölge Oyunu (Kitap)

   Blog arkadaşımız Tefrika'nın yorumlarından sonra kitabı merakla okumaya başladım. Gerçekten farklı ve dikkat çekiciydi.   Dersaadet&#...