22 Şubat 2023 Çarşamba

Kitap Alışverişim 3 (2023)

 

 


 Aklımda olan birkaç kitabı geçenlerde sipariş ettim. Gönül adlı kitabını çok sevince Natsume'nin bir kitabını daha almak istedim. Küçük Bey de beğenilen kitaplarından biri. Otori Efsaneleri serisinin ilk kitabını sevgili Nazlı Hanım önermişti. Konu ve kitap kapağı hoşuma gidince aldım, fiyatı da uygundu. Ya Başka Bir Hayat Mümkünse sevgili DüşTasarımcısı nın kitabı. Ne zamandır aklımdaydı, almak şimdiye kısmetmiş. Aşağı Nehir kitabı sitede dolaşırken denk geldiğim bir kitap. Konusu ilgimi çekmişti. Karısı tarafından terk edilen bir adamın Afrika'ya gidişini ve oradaki insanların nasıl da değiştiğini görmesini konu alıyor. Tolstoy'u hiç okumamıştım, İlkgençlik kitabı ile giriş yapayım dedim. 

38 yorum:

  1. Güzel kitaplar canım, güle güle oku hepsini. Otori Efsaneleri'ni merak ettim. Tolstoy iyidir. Klasikleri okuman güzel. 😁🌿💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, Otori Efsanelerini ben de merak ediyorum. :) Her klasiği okumam, beğeneceğimi umduklarımı seçiyorum. 😊🍀🌸

      Sil
  2. Küçük Bey'in kapağına bayıldım. Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağı renkli ve ilginç gerçekten. Bu 5azarın kitap kapakları güzel oluyor. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Önce Çocukluk'tan başlamak gerekiyordu sanırım, nedense bunu almışım. :)

    YanıtlaSil
  4. Tolstoy’dan İvan İlyaç’in Ölümü’nü okumuştum. Acaba İlkgençlik nasıl? Keyifli okumalar dilerim şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap hakkında bir fikrim yok, yazardan bir kitap okumuş olayım diye seçtim. Beğenecek miyim ben de merak ediyorum. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim, her kitabı heyecanla alıyorum, severim İnşallah hepsini. :)

    YanıtlaSil
  6. İyi okumalar:) Benim ilk tercihim Tolstoy olurdu tabii. Bakalım siz beğenecek misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Daha önce aldığım klasikler de hep duruyor, onları eriteyim diye Martin Eden'e başladım. Yani Tolstoy'u ne zaman okurum bilmiyorum. :)

      Sil
  7. Aşağı Nehir'i bende tesadüf sonucu alıp çok beğenmiştim umarım sizde seversiniz. Söseki okumaya niyet edip edip bir türlü gerçekleştiremediklerimden, İlk Gençlik'i okumadım ama Tolstoy'u çok severim. Keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağı Nehir'i ben de severim diye düşünüyorum. :) Natsume'nin Gönül adlı kitabını özellikle tavsiye ederim. Teşekkürler. :)

      Sil
  8. Keyifle, zihin açıklığı ile okumalar diliyorum Duygucuğum..

    YanıtlaSil
  9. Keyifli okumalar olsun. Bir seneyi geçti sanırım kitap alışverişi yapmayalı, unuttum nasıl bir şeydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Benim de tersine son bir yılda aldığım roman sayısı o ona kadar aldığım tüm kitaplardan fazlaydı. Tutumlu ola ola nereye kadar gidecek dedim, fırsat oldukça alıyorum artık.

      Sil
  10. Bir ara Japon efsanelerini merak etmiştim. Animelerde gördüklerimden dolayı. İzlediğimi anlamlandırabilmek adına. Otori Efsaneleri sanki bu merakıma ışık olabilirmiş gibi geldi ama çok farklı bir konusu da olabilir. Aşağı Nehir'in kapağına bayıldım. İçeriği de doyurucu olur inşallah. İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsanelerden çok yararlanıyor animeler de gerçekten, faydalı olabilir bilgi edinmek. :) Bu kitap fantastik kurgu ama Japonya hakkında bir şeyler öğreneceğimize eminim. :) Aşağı Nehir'in kapağını ben de çok sevdim, teşekkürler. :)

      Sil
  11. Güle güle okuu :) Bildiğim tüm bloggerların kitaplarını ben de yakın bir zamanda okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de şu ana kadar birkaç arkadaşımızın kitabını aldım. Benim gibi kitap çıkarmak isteyenlere de umut oluyorlar. :)

      Sil
  12. Keyifle oku, hepsi ilginç geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, farklı kitaplar okumayı seviyorum. :)

      Sil
  13. Kitap yazan bloggerlara destek vermen çok güzel bir davranış. Ya Başka Bir Hayat Mümkünse: sevgili 'DüşTasarımcısı'nın kitabını beğeneceğini düşünüyorum. Keyifli okumalar Duygucuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibelcim, ben de beğeneceğimi düşünüyorum. Az blog var zaten destek olmalıyız birbirimize. :)

      Sil
  14. Kitapların hepsi çok güzel görünüyor:))) Sevil'in kitabını Ya Başka Bir Hayat Mümkünse, çok severek okumuştum, beğeneceğini düşünüyorum:)
    Diğer kitapları okumadım, Aşağı Nehir ilgimi çekti:) Keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini merak ediyorum ben de. Gözüme çarpan farklı kitapları almayı da seviyorum. Teşekkür ederim canım. :))

      Sil
  15. Duygucum benim kitabımı da almışsın görünce çok mutlu oldum, umarım severek okursun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an okuduğum bir kitap var, o yüzden hemen başlayamadım ama ilk fırsatta okuyacağım. Beğeneceğimi düşünüyorum ben de, satışların bol olsun İnşallah. 😊🌺

      Sil
  16. Ya dedim sanki ben bu yazıya yorum yapmıştım sonradan anladım ki instagramda yorum yapmışım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orada yorum yapmıştın. 😀 Benim esas yerim burası, orada özet geçiyorum sadece. :))

      Sil
  17. Kitaplarınızı keyifle okuyun Duygu Hanım. Sevil hanımın kitabını ben de alacağım. Listeme ekledim. Nice kitaplarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı Hanım, kitapları seveceğimi düşünüyorum ben de. 😊

      Sil
  18. gönül ü çok sevdim ben dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene sevindim, değişik bir kitaptı. :))

      Sil
  19. Hepsi çok güzel görünüyor, keyifli okumalar olsun.

    YanıtlaSil

Rüya Günlükleri 4 (Hikaye)

 Merhabalar, seriye biraz ara vermiştim, devam edeyim dedim. İyi okumalar dilerim. 😊 (Selin, öğrenci, 14 yaşında)   Ormanda yürüyorum, hava...