6 Ocak 2021 Çarşamba

Sonbahar








    Sonbahar geldiğinde yaprağın kızıl yolculuğu başlar. Dalından kopar, usulca toprakla buluşur. Bu, bir düşüş gibi görünse de aslında yeni bir başlangıç için kısa bir vedadır. Bazen biz de durmak, soluklanmak ve yeniden başlamak zorunda kalırız. Bu, asla pes etmek değildir. Sürekli bir şeyler için mücadele verirken neden gerektiğinde durmayı ya da kendimize farklı bir yol çizmeyi aklımıza getirmeyiz?


    Ben de bu bloğu açarak kendime yeni bir yol çizmek ve yazılarımı sizlerle paylaşmak istedim. Yazmak benim için his ve düşler tasarımıdır. Bir bakıma içindekileri kendi tarzınla yazıya dökmektir. Hayatta herkesin kalbine dokunan bir şiir, bir öykü, bir söz muhakkak vardır. Edebiyatın sonsuz derinliğinde benim de tuzum olsun istedim. Edebiyatla ve sevgiyle kalın... 

13 yorum:

  1. Bravoooo �������� Duygu hanım harikasiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, desteğiniz ve ilk yorum için. :)

      Sil
  2. Başarılarınızın devamını diliyorum :):):):);)

    YanıtlaSil
  3. aramıza hoşgeldiin, hoş bir ilk yazı olmuş hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşbulduk. Sevdim burayı, güzel insanlar var. :)

      Sil
    2. Benim blogum iki senedir var ama sizin gibi yeni sayılırım, siz de hoşgeldiniz. Güzel paylaşımlarda bulaşmak dileğiyle, başarılar diliyorum..

      Sil
    3. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, siz de hoşgeldiniz. :)

      Sil
  4. Duygu Hanım merhaba. Etkinliklere herkes katılabiliyor.Ayrintilar için vereceğim baglantidaki arkadaşın bloguna yorum yaparsanız, bilgi sahibi olursunuz. https://sadevederin.blogspot.com/
    Ayrıca son umut isimli hikâyenin devamları da blogumda bulunuyor.Cok teşekkür ederim yorumlar için. Vakit buldukça görüşürüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bilgi aldım etkinlik hakkında. Teşekkürler ilginiz için.

      Sil
  5. Bu demek ilk yazın. Hoş geldin gecikmeli olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ilk yazımdı. Hoşbuldum teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Merhabalar.
    "Yazmak benim için his ve düşler tasarımıdır. Bir bakıma içindekileri kendi tarzınla yazıya dökmektir"
    Bir başlangıç için söylenebilecek en güzel hissiyatı dile getirmişsiniz. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Hayat bir kereliktir. Yaşam döngüseldir. Hayat başlar ve son bulur. Hayat bireyseldir, yaşam ise kollektiftir. Bir insan öldüğü zaman hayatı bitmiştir. Toprağa verilen bedeni ise, topraktan başka bir canlıya geçerek yaşam döngüsü devam eder. Tıpkı yere düşen yapraklar gibi...
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Hayat ve ölüm üzerine çok güzel katkıda bulunmuşsunuz. Dediklerinizde çok haklısınız. Görüşleriniz için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla.

      Sil

19 Dakika (Kitap)

   Kitap, çocukluğundan beri akran zorbalığına maruz kalan bir öğrencinin önceden tasarlayarak okul baskını yapması ve çok sayıda kişiyi öld...